je zou het niet zeggen .... maar de lente komt eraan!

De sneeuw dwarrelt hier nog uit de lucht afgewisseld met dikke hagelstenen … maar als de voorspellingen kloppen, klimt de temperatuur na het weekend richting de …15 graden :dance: :dance: Nu maar hopen met een zonnetje erbij.

Zal wel fijn zijn, want mijn winterjas begint ondertussen aardig te knellen rond mijn buik :mrgreen:

Eindelijk :lol: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Laten we het hopen, dat het ook echt uitkomt.

eerst zien dan geloven :lol: :lol:

@schoen wrote:

:wink:

:smiley:

ik hoop het ook :dance:

ow ik hoop het, ik hoop het…

ik hou de weersvoorspellingen ook al angstvallig in de gaten… Als het volgende week maar droog is, dan ben ik blij, 15 graden maakt me gelukkig hihi…

Ik hoop het!

(En dan blijvend ook :pray: , dat we niet een elfstedentocht krijgen 2 weken later :? )

Ik hoop ook dat het dan door gaat zetten. Ik heb over 1,5 week een bruiloft … en heb een heerlijk luchtig setje kleren gekocht :? Ik moet er nu nog niet aan denken dat ik dat aan moet trekken … brrrr…

Yess yess yess… :dance:

Pffffff begint hier nu net weer te sneeuwen :frowning:

lekker hoor, maar ik vind die sneeuw ook wel knus :smiley:

@schoen wrote:

Dito :roll:

Maar ohhhhhhhhhhhhhhhhh wat ben ik toe aan de lente!

even een foto van gisteren :mrgreen: VROLIJK PASEN!

@alyt wrote:

Ik hoop het!

(En dan blijvend ook :pray: , dat we niet een elfstedentocht krijgen 2 weken later :? )

Ik zou graag weer een elfstedentocht zien hier :smiley: en dan het spannende moment: It giet oan!!! En dan met ons allen op de Bonkervaart staan wachten tot ze binnenkomen, glaasje Beerenburg erbij, moet goed komen, dusse… laat het nog maar lekker even gaan vriezen :mrgreen:

echt?? oh dat is heerlijk zeg!

ik heb het zó koud de hele tijd

het slaat op mijn botten!

Ik zei vanochtend nog tegen mijn man nu sneeuwt het en zul je zien dat het volgende week 20 graden is. Zo gaat het toch altijd in dit land :roll: . Lijkt erop dat ik in de buurt kom met mijn voorspelling :slight_smile: .

Vorig jaar was april ook (?) zo mooi, heel erg warm (zal ik niet snel vergeten, zoonlief werd toen geboren). Ik hoop ook erg op mooi weer, ik ben zó toe aan lente, deuren open, heb zo genoeg van de kou (slaap nog steeds veel onder een extra deken :evil: :roll: ).

Hoi Renée :wink: !

Ah, dat is weer goed voor het aantal zieken in dit land. Zulke temperatuursverschillen zijn nooit goed :? Maar voor mijn tuintje is het wel goed, dan kan er eindelijk eens wat de grond in!