je word er een beetje onzeker van.

hallo meiden…



Ik ben nu 38 weken zwanger en heb heel veel last van krampen en voorweeen…de weeen duren soms ander half uur en dat verdeelt over de dag nu komen ze ook savond.

Het rommelt ook heel veel in me buiken onder in doet het vaak pijn in me zei en boven in af en toe …me baarmoeder trekt ook heel vaak samen net of je kindje omhoog word gedrukt…

Ik weet dat dit er allemaal bij hoort maar je word er zo onzeker van…je denkt vaak gaat het nu echt gebeuren of weer niet

Wie heeft hier nog meer last van of heeft dat ook gehad.

Denken jullie dat het nog lang gaat duren of kan het nu al snel gaan.

Heb nog geen slijmprot verloren (heb hem niet gezien).



liefs marij :vlinder:

hoi meid,



jeetje wat verevelend zeg, volgens mij hoort het er allemaal bij en is jouwn babytje zich aan het voorbereiden op de bevalling.



heb je de VK al gebeld? zou ik wel even doen om raad.

en dat je dan wat gerustgesteld bent!!



:hug: karin

hallo



vanmiddag moet ik er ff heen.

het is ook zo dat je het zo graag wil en dat je er eigelijk echt op zit te wachten…

ik geniet echt van me zwangerschap maar merk aan mezelf dat ik het nu echt helemaal zat ben moe van het dragen en zo…heb echt zo iets kom maar …

wil niet overkomen als een zuur hoor…, :oops:



liefs marij :vlinder:

Jeetje…ik heb al voorween en harde buiken gehad van de laatste vanaf een week of 27…

Dus ik raakte eraan gewend…zolang de voorweeen door warmte afnemen is er niets aan de hand…

Ik ben van Tycho in week 38 toen bevallen…

Ik had al vroeg voorweeen vanaf week 35…

Het zegt niks over hoelang het nog gaat duren voordat het echt door gaat zetten.

Maar hou in je hoofd, dat voorweeen de werkelijke ontsluiting een stukje makkelijker kunnen maken.

Ook heb je kans dat het voorwerk al wat doet.

ik ga ook altijd ff liggen met een warme kruik maar daar mee word het niet minder erg…de ene keer dan kan ik gewoon door lopen en verder gaan waar ik mee bezig ben en de andere keer moet ik echt gaan liggen anders zak ik door me benen van de pijn.

ik krijg ook altijd maar te horen dat het er bij hoord en dat geloof ik wel maar soms wil je toch ff horen wat er nu allemaal gebeurt daar binnen.



liefs

Het rommelt hier al weken…Maar helaas…Zie mijn banner…

Bij mij heeft het ook weken gerommeld, en dacht ik steeds zou t nu beginnen of … en dan zakte het na een hele middag/nacht weer af. Maarrr toen de bevalling dan echt begon had ik binnen 4 uur volledige ontsluiting, dus ook al is het nu vervelend t voorwerk kan al wel heel fijn zijn voor als het echte werk begint :smiley: succes met de laatste loodjes!!

dat is ook fijn om te horen :slight_smile:





Gisteren bij de verlos geweest en je raat het al die zei ook dat het er allemaal bij hoord.

Maar de klachten mochten niet erger worden.me bekkum en schaambeen

beginnen ook weer pijn te doen nu al als ik ff heb gezeten en als ik dan op wil staan en gaan lopen krijg ik me been gewoon niet van de grond.ff door bijten en dan zakt het wel. :cry: :cry:

Vandaag ook geen fijne dag voel me heel erg beroert en heb weer veel last van krampen.ben ook erg moe me ogen zijn gewoon rood en heb wallen ben bleek terwel ik goed slaap en op tijd rust. :think:

Als dit allemaal erg gaat worden moet ik naar de gin. Toe en dan willen ze gaan kijken of ze het gaan halen.ik zelf weet niet of ik daar achter sta.

80% bevalt na de uitgerekende datum dus dat zou bij mij ook wel zo zijn dus nog ff 10 dagen vol houden. :pray:

Met de kleine is alles goed en daar doe je het allemaal voor. :dance: :dance:

Zwanger zijn is echt heel erg mooi maar aan het einde pppff…ff slikken… :hug:



Maar we doen het allemaal voor iets mooi’s…dat hou ik in me achter hoofd. :: ::



liefs marij :vlinder:

Meid pin je ook niet vast op dat je nog 10 dagen zou moeten hoor…Dat draait alleen maar uit op ene teleurstelling. ik hoop natuurlijk dat je gauw zult bevallen, maar tis zo`n domper als dat niet gebeurd…Kan er maar al te goed over meepraten…