Ik heb sinds ik zwanger ben nu weinig smaak.
Alles wat ik kook , vind ik het niet lekker. Terwijl de rest wel zegt dat het lekker is.
Zo hadden wij gisteren wraps gegeten. Maar ik vond er niks aan nou. Terwijl ik dat erg lekker vind.
Nou ben ik benieuwd of jullie dat ook hebben of gehad hebben.
Yep, veel vrouwen hebben het ook andersom, dat ze meest wanstaltige combinaties ineens heeeerlijk vinden!
Ik ben gek op koffie, maar sta nu al bijna 2 weken koffiedroog… Zucht…
Dat had ik ook toen ik zwanger was van mn dochter. Ik moest niks van warm eten hebben. Gaat wel over
Gelukkig dat ik dan niet de enige ben.
Sommigen zeggen dan ook dat ik nu een meid krijg
heel herkenbaar. ik ben een echte theeleut, maar heb nu al 2 weken geen thee gedronken, smaakt me niet meer… sowieso smaakt bijna niks meer… moet echt zoeken naar dingen die ik lekker vind…
Ik herken het ook.
Kreeg in het begin geen hap vlees meer door mijn keel terwijl ik normaal echt een vleeseter ben. Gaat nu wel weer een stuk beter, eet nu wel weer vlees, maar nog niet alle soorten.
Verder idd smaakt het warme eten me niet zoals anders. Brood eet ik wel met smaak op. Maar ben sowieso al wel een echte broodeter, word nu alleen nog maar meer :lol:
Jep, ik luste geen chocolade meer, en ik lust over het algemeen augurken niet, toen wel… vervanging!
Oef, hou op, heel mijn smaak ligt overhoop. En het erge is, dat ik enorme dorst en honger heb, en dan denk ik dus: "En nu ga ik lekker… " ja, wat eigenlijk? Het enige waar je me mee kan bekoren, is een broodje zoute haring en scrambled eggs met ui. Jammie. Maar verder… bleegh, alles niet lekker.
:lol: Toch grappig om het te lezen.
Ik loop ook de hele dag te kanen…gewoon erg…heb zo staks van die driehoekjes gemaakt met appel en rozijnen…mmmmmmmmmmmmmm
Ik als koffieleut lustte ineens geen koffie meer. Sterker nog, ik vond het er zelfs vies uitzien…begrijp de logica daar nog steeds niet van haha
Had ik daar maar last van :roll:
Dan snoepte is misschien niet zoveel :shifty:
normaal ben ik gek op pindakaas nu ik het zie of ruik ga ik al over mijn nek brrrrr
Terwijl ik normaal gewoon even een lepel pindakaas kan eten :oops:
Bij Lynn was ik gek op zoetigheid nu ik zwanger ben van een mannetje ben ik gek op hartig, vooral frikandel speciaal
Ik heb daar ook last van…ben normaal helemaal gek van rode saus over mijn pasta, ik kan het nu niet eens meer ruiken dan ga ik al over mijn nek, bleeh :silenced:
Verder eigenlijk nergens last van…met de zwangerschap van mijn meisje nergens last van gehad, maar ik zeg ook altijd dat mijn lichaam toen niet wist dat ik zwanger was.