Je menstruatie

Hoe was deze voor je moeder was en hoe is hij nadat je bent bevallen?



Ik ben altijd 7 volle dagen ongesteld geweest. Enorme buikpijnen de eerse 2/3 dagen en ik had vaginale krampen. De eerste 3/4 dagen was ik altijd heel heftig ongesteld en de laatste dagen steeds minder.



Maar nu ben ik 1x na de bevalling ongesteld geweest. Dat was precies 9 maanden erna en dan ook gelijk 10 dagen lang, MAAR helemaal geen buikpijnen en ook bijna geen bloedverlies. Met een inlegkruisje kon ik de hele dag af, want ik verloor maar 1x op een dag rozig slijm. Eigenlijk twijfelde ik of het wel een ongi was, maar nu ben ik vandaag weer ongesteld geworden. En weer alleen maar een beetje rozig slijm.



Ik ben benieuwd hoe het bij jullie is verlopen.

Ervoor was ik heel onregelmatig (ondanks de pil) ongesteld. En ook altijd wisselend qua duur. En altijd buikpijn.



Erna was het helemaal hel!! Als ik ongesteld werd kreeg ik ook soort van allergische reactie ofzo heel pijnlijk. Maar dit is vanzelf weer overgegaan na een jaar.



Nu ben ik regelmatig (nuvaring wel) ongesteld altijd 4.5 dag!

En 2dagen pijn. En dan is t ook weer over.

Alleen ben ik nu wel de dagen voor ik ongesteld word echt heel prikkelbaar en emotioneel :shifty:

Joyce, ik had hetzelfde als jij. Helaas werd de pijn weer steeds erger na verloop van maanden :evil: :evil: . Nu gebruik ik Naproxen, en dat werkt top! :thumbup: Ik ben wel langer ongesteld, eerst altijd maar 5 dagen, nu wel 7 soms :thumbdown:

Ik was altijd regelmatig met normaal bloedverlies…ongeveer 4 dagen. En toen zat ik aan de pil.



Nu ook regelmatig, wil minder pijn en minder bloedverlies ondanks een koperspiraal.

Ik heb sinds ik bevallen ben geen buikpijn meer als ik ongesteld ben en ipv 7 dagen, duurt het nu 5 dagen. De eerste 2 Ã 3 dagen verlies ik wel veel meer bloed. En voor ik zwanger werd was ik heel onregelmatig ongesteld en hierna was het tussen de 28 en 30 dagen, dus best wel regelmatig. Ik voel nu we de eisprong duidelijk en voor ik zwanger werd niet.

Hier ondanks BV heel snel na de bevalling weer ongesteld, voordat ik zwanger raakte verloor ik 7 dagen lang veel bloed, migraine, buikpijn enz.

En nu weer… maar nu heb ik ook het idee dat ik mijn ovulatie al een paar keer heb gevoeld ook echt aan 1 kant in mijn buik pijn, heel vreemd herkent iemand dit?

Oh Mutti jij herkent het dus ook

nou eerst 5 dagen en veel maar geen pijn een paar dagen van te voren een beetje…



nu ook 5 dagen maar veel meer pijn en minder bloed en al 1 1/2 week van te voren pijn…echt heel naar

Ervoor duurde het altijd 5/6 dagen, waarvan de eerste twee altijd heel erg waren. Veel bloedverlies en veel pijn. Mijn cyclus was ook erg onregelmatig.



Nu ben ik nog steeds niet ongesteld geweest. Komt door de borstvoeding. Vorige week heb ik een Mirena-spiraaltje laten plaatsen. Dus ik hoop dat het voorlopig wegblijft.

Na de zs van Bo was het hetzelfde, maar nu ben ik zwaarder ongesteld (en het was altijd al zo heftig) en onregelmatiger. Ook ben ik ietsjes explosiever tijdens de menstruatie, vooral in combi met slaaptekort. Kortom, ik ben er niet erg op vooruit gegaan :?