Je kan in het huis gaan wonen van de pfaffs

Pfaffs zetten huis te koop

Uitgegeven: 19 februari 2009 10:38

Laatst gewijzigd: 19 februari 2009 10:37

BRASSCHAAT - De Vlaamse familie Pfaff, bekend van de realitysoap, zet haar villa in Brasschaat te koop. Moeder Carmen Pfaff vindt het huis te groot geworden nu de drie dochters het huis uit zijn.

Carmen bestrijdt dat geldproblemen de reden zijn voor de verkoop. ‘‘Het huis is gewoon veel te groot geworden voor twee mensen. Ik ben dat poetsen en kuisen beu’’, zegt Carmen (52) donderdag in de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws.

Ze wil wel blijven wonen in Brasschaat, net over de grens bij Antwerpen.

Het bekende huis met zwembad, tennisveld en vijf garages kan volgens een makelaar makkelijk 1,3 miljoen euro opbrengen.

Tv-serie

De tv-serie rond de Pfaffs trekt al jarenlang veel kijkers in Vlaanderen en Nederland. De half-Nederlander Pfaff (55) keepte jarenlang voor het nationale voetbalteam van België. Hij werd enige tijd gezien als de beste doelman in de wereld. Nadien leefde hij van zijn status van ‘Bekende Vlaming’ (BV).

leuk hoor maar zo’n bedrag hebben wij niet ff liggen :slight_smile:

Als het nou 6 garages had gehad was ik geinterresseerd geweest…Maar ja… maar 5 garages… is echt niet genoeg… :lol: :mrgreen:

@henriette1309 wrote:

Als het nou 6 garages had gehad was ik geinterresseerd geweest…Maar ja… maar 5 garages… is echt niet genoeg… :lol: :mrgreen:

ja daar zt ik ook al mee… 5 maar, anders was het handje contandje ( of hoe schrijf je dat) en dan zo verkocht :lol:

@nijntje wrote:

@henriette1309 wrote:

ja daar zt ik ook al mee… 5 maar, anders was het handje contandje ( of hoe schrijf je dat) en dan zo verkocht :lol:

:lol: :lol: :lol: Tja… mijn 2 bentley’s… 2 porsches…2 rolls . daar kan er toch echt geeneen van buiten staan… :mrgreen:

@henriette1309 wrote:

@nijntje wrote:
@henriette1309 wrote:

:lol: :lol: :lol: Tja… mijn 2 bentley’s… 2 porsches…2 rolls . daar kan er toch echt geeneen van buiten staan… :mrgreen:

Om over de oprit maar te zwijgen, veel te klein joh!

hahaha die reacties :lol:

owkee de 3 dochters zijn hnet huis uit maar op de serie zie je dat dagenlijks alle kleinkids er zijn en evt. overnachten.

Dus opzich kan je dan wel een groot huis gebruiken.

Ik ben er wel eens voorbij gekomen…

Maar nee ik hoef daar niet te wonen hoor,

is mij veel te gewoontjes! :wink: