Sinds 1 maart ben ik weer aan het werk en gaat Jayden naar m’n ouders toe.
Ik had hem al wel ingeschreven toen ik hoorde dat ik aangenomen en per 1 april hebben ze plek vrij op de donderdag en vrijdag.
A.s. woensdag heb ik het intake-gesprek en zit met 2 dingen in m’n maag.
Jayden eet namelijk rond 12 uur een bordje pap en geen brood.
Gaan de leidsters hem dat nu ook geven ook al eten de andere kindjes brood?
Wil namelijk wel dat hij gewoon pap moet krijgen want hij drinkt niet meer uit de fles en daarmee krijgt hij wel 180 ml melk binnen.
Het tweede punt is dat hij niet zelf in slaap kan vallen, ik ben 15 maanden met hem thuis geweest en ging dan gezellig met hem op bed liggen.
Bij m’n ouders en vriend slaapt hij d.m.v opgetild worden en zachtjes op z’n rug te kloppen.
Nu ben ik bang dat hij op het KDV helemaal niet zal slapen of zullen de leidsters daar rekening mee houden?
Wil namelijk niet dat ze hem in bed laten huilen.
We hebben besloten hem 2 dagen naar het KDV te brengen zodat hij met andere kindjes kan spelen etc.
De andere 2 dagen gaat hij nog gewoon naar m’n ouders toe want m’n vader is met vervroegd pensioen dus altijd thuis.
Dus kan hem altijd eraf halen als het niet gaat (moet dan wel helaas 2 maanden doorbetalen)
Dus hoor graag jullie ervaringen
Groetjes,
Mirrie
Als je wilt dat dingen op een bepaalde manier gebeuren en je legt dat gewoon voor aan de leidsters dan willen ze vaak toch echt wel hun best doen om daar gehoor aan te geven. Elano is ook moeilijk met melk drinken, hij krijgt elke dag iets van zuivel mee in een fles wat hij dan wel drinkt. Ik dacht eerst dat ze dat niet goed zouden vinden, maar het is prima!!! Bij ons hier doen ze er echt alles aan zodat je thuis of op je werk met een gerust hart kunt zitten
Elano was ook altijd heel lastig met slapen, sliep ook niet zelf in slaap ( ga thuis ook bij hem liggen en sneak dan weg) Gek genoeg gaat het op het kdv sinds korte tijd heel goed, hij slaapt gewoon in een bedje… Ze hebben dat heel voorzichtig opgebouwd. Soms wil hij niet en dan laten ze hem echt niet huilen hoor, want dan maakt hij de andere kindjes wakker.
He maar wat leuk dat Jayden naar het kdv gaat, hij zal even moeten wennen, maar dat komt vast wel goed!!!
Succes!!!