Jasly staat!!!!!!!!!!!!!!

Ja echt waar, Ze heeft 5 seconden gestaan!!!Ze heeft het helemaal uit dr zelf gedaan!!! Ze heeft zichzelf opgetrokken aan dr tafeltje en toen stond ze!!!Helemaal recht over eind!! :shock:(wel met vasthouden aan het tafeltje…)

Als eerste zag mn vriend het want ik was soep gaan maken in de keuken tot ik hem hoorde schreeuwen! En ik geloofde hem eerst niet en dacht eerst dat ie overdreef, :silenced:

Maar toen ik aan het eten was stond ik perplex van wat ik zag en kon even geen woord uit brengen want dat zag er zo vaag uit hoe ik haar zo even zag staan, :shock:

De laatste tijd trok ze zich wel op aan de bank en zo maar dan hangend ertegen aan,Of ze hield zich vast hoog tegen de spijlen van dr box ofzo maar het was nog niet zoals ik vandaag gezien had!! :dance:



Ik weet niet of het al de tijd er voor is maar tijgeren en kruipen doet ze al nu alweer bijna 6 weken en daar was ze echt heel erg snel mee,

Ook staat ze alweer een paar weekjes op handen en voeten/tenen.

heen en weer rollen deed ze ook alweer een tijdje,

Maar dit verbaasde mij echt, ik vind het echt fantastisch!!!

Steeds als ik haar zie ontwikkelen maakt dat mij zo blij! :inlove:

Misschien overdrijf ik met het blij zijn maar het maakt me echt gelukkig!!

En volgens mij vind zij het ook fantastisch!



Nou ik ga het snel opnemen en dan laat ik het zien,

Ik zat hele ttijd weer te wachten of ze het weer deed maar ik ga haar niet dwingen ofzo want dan maak ik haar onzeker en dan staakt ze voor een tijd, Dus even geduld aub!!! :mrgreen: :wink:



Groetjes Jeanette

:shock: :shock: :shock:

Jeetje wat is die meid van jou snel zeg! :shock:

Knap hoor!



Neem een foto, maak er een video van want ik wil het ook zien!!!













Djanel kan niet eens zitten haha, ja op schoot wel maar ik bedoel uit zichzelf

Zo dat is een snelle dame zeg!! :shock:



Mijn zoon nu 11 maanden oud, die staat nu sinds 2 weken en kan nog niet los staan hoor voor 5 seconde!



Enne je overdrijft niet hoor, je bent gewoon een trotse moeder en terecht!



En ben benieuwd naar een foto of een filmpje :smiley:

jaaaa ik heb steeds mn fototoestel bij de hand maar vandaag heeft ze het niet meer gedaan, misschien vanavond want s’avonds heeft ze de vrijheid om weer te spelen op dr kleed,

Dussssssssssssssss…maar iig bedankt voor jullie lieve reacties!!!

Jeetje, dat is toch ongelooflijk! Kruipen en tijgeren is al supervroeg maar nu ook al recht staat!? Dat wil ik ook wel eens zien hoor, amaai… :shock:

@TaMa wrote:

:shock: :shock: :shock:

Jeetje wat is die meid van jou snel zeg! :shock:

Knap hoor!



Neem een foto, maak er een video van want ik wil het ook zien!!!













Djanel kan niet eens zitten haha, ja op schoot wel maar ik bedoel uit zichzelf


Amen, hier een zoutzak hahah!



VIDEOOOOOOOOOO!!! (of foto voldoet ook :lol: )

Jemig, wat een snellerd is het toch! Natuurlijk ben je trots, helemaal terecht hoor :inlove:



Joas is ook een zoutzak, maar goed… voordat hij 18 is heeftie t allemaal vast wel onder de knie 8)

FOOOOOTOOOOOO… :shifty:

of een…



FILMPJE!!!









:mrgreen: