Jasly is zoooooo goed!!!

Gisteravond heeft Jasly dr 2e prikjes gehad en een controle.

en ze deed het zo super goed!! :clap:

Ze weegt nu 5000gr en is nu 57cm :thumbup:

Toen kwamen de prikjes na de controle, Weer moest ik even slikken toen ik die ongelovelijke grote naalden zag die in mn baby dr 2 beentjes gingen, Ik kreeg er weer een brok in me keel van en traantjes in mn ogen, (sorry,met dat ben ik echt een watje! :oops: )

Bij het eerste prikje schrok ze van die prik en huilde ze maar echt 2 seconden!!! en toen kwam de 2e prik en toen huilde ze weer iets van 5 seconden!!! Pappa tilde haar op en stil was Jasly!!!

Daarna heeft ze niet meer gehuild, heb ik haar aangekleed, en we zijn toen naar huis gegaan… heb ik haar gevoed en toen is ze even gaan slapen, het lijkt wel of ze helemaal niks gemerkt heeft van die prikjes!

echt knap van dr!!! vandaag is ze ook gewoon de ouwe, alleen voelt ze ietsie warmer aan dan normaal, dat is toch goed?

Ik ben zo trots op die kleine boef! Ze is echt een kleine sterke prinses!!!

(dat karakter heeft ze van dr vader,echt NIET van mij hahaha)

Nu ligt ze weer lekker te slapen!Goed he!!!
:inlove: :inlove: :inlove:

Wat een schatje inderdaad :inlove:

Super hoor!! :thumbup:

Hier werd het hele cb bij elkaar gebruld :mrgreen:

enne, dat ze iets warmer is kan goed, ze kunnen wat koortsig worden van de prikjes. Wel even in de gaten houden hoor!

nou volgens mij was ik te snel met oordelen dat ze het goed deed!

ze heeft net een uur lopen huilen en wou de hele tijd bij me zitten,

ik zag dat ze zich toch eventjes niet lekker voelde

maar nu ligt ze gelukkig al nu een uurtje te slapen…

die prikjes werken toch maar 24 uur?daarna hoort ze toch weer gewoon normaal te voelen? ook op dr voorhoofdje toch?

moet ik haar even tempen als ze wakker is???

tjah toch heeft ze het gister toch goed gedaan!!!hjahahaha :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :wink: :wink: :inlove: :inlove: :thumbup: :thumbup:

De bijwerkingen komen vaak in de eerste 24 tot 48 uur. Dus ik zou haar idd even tempen ja. Kan je d’r altijd een baby zetpilletje geven als ze er echt last van heeft!

ik heb haar getempt en ze is 37,9 is toch goed?

hartstikke goed zeg! die van mij gedragen zich beiden alsof de wereld vergaat hahahaha :mrgreen:

wat een droppie zeg!

ja 37,9 is niet echt koorts.

gelukkig maar!

het gaat vandaag ook goed!

de prikjes werken toch 48uur?

dus dan is het toch goed gegaan,

wel moest ze vannacht echt vaak veel drinken!

normaal komt ze snachts maar 1 keer en anders pas vroeg om 6 uur sóchtend vannacht 3 keer en echt alle 2 de borsten leeg gelurkt!!

er komt toh binnenkort weer een regeldagje bij jasly? ja toch?

als ze 3 maanden is???