Mijn zoontje heeft een lichte vorm van bronchitus.
Nu weet ik niet zo goed of ik (als ik straks naar buiten ga) een jasje aan moet doen.
Het wordt wel 23 graden, dus ik zou denken van niet, maar hij zit wel stil natuulijk :think:
Wat zouden jullie doen???
hoe is hij zelf kwa temp? een koukleum of een kacheltje?..Hier een kacheltje…
Gisteren met fietsen een normaals shirte met lange mouwen en rompertje korte mouwen en nog was ze drijfnat…hier vandaag dus blote armen en beentjes…
Mij lijkt een jasje echt te warm…Maar wellicht eerst f fproberen en voelen op het ruggetje/nekje? of een dunvestje?
Hij zweet snel idd.
Dan zou ik geen jasje aan doen…nu sochtends als het nog niet zo warm is wel (of een vest) maar later op de dag niet meer denk ik…
Boaz heeft ook bronchitus maar heeft s’middags geen jasje aan maar gewoon een t-shirt of blousje met korte mouwen. Nu s’morgens heeft hij nog wel een jasje aan want het is behoorlijk fris. Ik denk ook dat je even moet kijken of hij snel bezweet is of niet.
:-*
mijn zoontje loopt nu al in korte mouwtjes net als ik, tis zo warm. gisteren had ie het zo heet dat ie in de tuin lekker in zijn romertje liep.
Het was hier gisteravond rond 6 uur nog zeker 25 graden
Ik neem altijd een vestje mee voor de zekerheid.
mocht ze het ineens koud krijgen of wat dan ook, dan heb ik iets bij me.
Ik denk dat ik dat ook ga doen Muze.
Jesse gaat lekker in een t-shirt en neem een vestje mee.
Hoi Lieke,
ja, is erg handig en een simpele oplossing he… Succes gegarandeerd!
Mik heeft astma en es erg warmbloedig, als kindjes gaan zweten doordat ze bv te warm zijn aangekleed is dat echt een trigger voor een aanval.
Ik zou dus ook zeggen, geen jasje.
Ik neem zijn jas altijd wel voor de zekerheid mee.