Jas met sterren van Noppies

Wie heeft deze (super!)jas en kan mij vertellen of deze groot of klein valt?? Ik twijfel zo over de maat!!

Ik heb de roze versie met die stipjes, naar mijn idee is het model een beetje hetzelfde.

En die ik heb vind ik eigenlijk wel ruim vallen, ze zit in maat 92, en de jas is ook 92, en zit nog ruim.

Maar misschien anders even ergens in een winkel passen ?

Nee das een heel ander model, kan ook als bodywarmer toch? En das een peutermaat :wink: Het gaat mij om de twijfel tussen 68 en 74… ik weet destijds van Lenn dat hij in de winter mt 74 van kleding van noppies had en jas gewoon 68 paste… maar weet dus niet hoe t nu zit!

Heb de jas in de stad niet kunnen vinden, vandaar dat ik m wil bestellen!

Ohhh die is leuk hè! Ik heb hem gezien maar vond 74 er best groot uit zien voor ons meisje die nu tegen de 68 aanhangt. Maar ja daar heb je ook niks aan natuurlijk :roll: :lol:

Ik heb hem niet maar heb er wel over getwijfeld en ik vond hem aan de brede kant. Ik twijfelde tussen 74 en 80 en 74 vond ik te kort, 80 te breed.

Maar dat kan ook door mijn meisje komen. Lang en smal.

Maar het is wel echt hele mooie jas hoor.

Nika is dik en klein hihi dus t model is goed! :mrgreen:

hier bij duimenland verkopen ze enkel tot 92 en wil je groter dan moeten ze speciaal bestellen, dus ik denk nog babymaat hoor :think:

@melanie wrote:

hier bij duimenland verkopen ze enkel tot 92 en wil je groter dan moeten ze speciaal bestellen, dus ik denk nog babymaat hoor :think:

Huh? Waar heb je het over? :eh: hihi… natuurlijk heb ik een babymaat nodig!

Romata had het over een 92, daarover zei ik dat dat een peutermaat was!

Kan je niet helpen maar hij is wel retegaaf :mrgreen: :mrgreen:

Hij is super! ik zou als je twijfelt tussen 2 maten, de grootste maat nemen. Je meisje groeit vast nog en het kan zo tot februari/maart nog ijzig koud zijn, dus als je m NU in huis haalt heb je nov, dec, jan, febr, maart = 5 maanden!

hij valt groot!

douwina heefthem :inlove: ze draagt kleding van noppies maat 74 want valt zo klein dus dacht doe de jas in maatje 80 want moet hele winter aan is nu nog veel te groot erg jammer want hij is zo gaaf

@Affie wrote:

@melanie wrote:

Huh? Waar heb je het over? :eh: hihi… natuurlijk heb ik een babymaat nodig!

Romata had het over een 92, daarover zei ik dat dat een peutermaat was!

Sorry :shifty:

Om Melanie even bij te vallen :wink: :

Je hebt tegenwoordig geen peutermaten meer van Noppies, de babylijn gaat t/m 92 en de kidslijn gaat vanaf 92 (voor maat 92 kun je dus nog bij beide terecht). De kidslijn heeft een hele andere collectie, daar zit deze jas helemaal niet in, dus het jasje van Romata komt gewoon uit de babycollectie. Tenminste, ik denk dat Melanie dat bedoelde. :wink:

Ik heb deze jas zelf niet, maar ik weet wel dat Noppies winterjassen (voor babymeisjes) bijna altijd ruim vallen.

Bedankt voor alle antwoorden! Ik heb hem inmiddels :inlove: maatje 74 en hij valt inderdaad vrij ruim. Hij staat zo lief!!

Dat vraagt dan om een foto hè :slight_smile: Dat snap je wel als je dat zo neerzet hihi