Jas aan of jas uit...

Wanneer je bijvoorbeeld bij de mac of de Hema wat gaat eten of drinken, houd jij dan je jas aan of doe je die uit?

Iedere keer blijft het mij verbazen hoeveel mensen hun jas aan houden, wij doen dus onze jassen uit.

Wat doen jullie??

Uit

uit, vind het zo gehaast uit zien, hup eten naar binnen proppen en weer weggaan.

aan… anders half over de stoel. In de zomer wel uit, vaak is het druk en kan ik de zooi neit kwijt en raak ik het overzicht kwijt. Kinderen vaak wel uit, ikzelf gewoon aan.

uit, anders heb je er buiten niks meer aan :wink:

Ligt er aan. Hier heb je veel hema’s die ‘buiten’ in een winkelcentrum gesitueerd zijn en waar je dus tussen de winkelende mensen zit. Daar houd ik hem aan. Ga ik binnen zitten dan doe ik hem sneller uit, maar bij zaken zoals de Mac en de hema neem ik niet de tijd om uitgebreid te zitten.

Ik vind het er niet gezellig. Dus als ik er zit heb ik honger of dorst en gaat het ff snel.

Precies, het is er al niet gezellig dus hou ik me ook niet met mijn gezelligheid bezig. Bovendien moet je in sommige zaken nog opletten of niet iemand er met je jas oid vandoor gaat.

Nou, hier ook jas uit hoor. Eten doe je toch niet in je jas. Tenzij je in de kou zit (op een terrasje op wintersport ofzo).

Ik doe mijn jas uit en hang het over mijn stoel.

Maar in de mc donalds is het vaak zou koud en tochtig dat ik hem aan laat. Zo ook vandaag.

Uit, maar ik heb het al heel snel warm dus vandaar.

Uit.

uit, anders heb ik het buiten weer te koud :slight_smile:

:mrgreen: sorry hoor…maar ik heb ff zoiets van waar gáát dit over :mrgreen:

@Roos wrote:

:mrgreen: sorry hoor…maar ik heb ff zoiets van waar gáát dit over :mrgreen:

ach, het ene topic gaat over luchtige zaken zoals dit en andere gaat over een mogelijke situatie van kindermishandeling. Een groot verschil, maar wat mij betreft geen probleem hoor. Ik lees beide en reageer soms op beide.

Uit.

Vind eten met jas aan binnen net zoiets als half op je stoel hangend eten, alsof je het erin wilt proppen omdat je snel weer verder moet.

uit

Ik doe mn jas uit, altijd. Ook in de bus bijv als het er warm genoeg is

Voor mij heeft mn jas uit doen ook niet te maken met hoe gezellig ik 't er vind, maar dat ik 't binnen met een jas aan te warm vind. Hij is er toch voor om 't buiten warmer te hebben? Dat lukt niet meer als je binnen je jas aanhoud vind ik.

Ik doe bijna overal mijn jas uit als ik ga eten, maar laatst zat ik echt midden in het winkelcentrum, leuk terrasje, en deed mijn jas uit… Kreeg het na tien minuten toch wel erg koud, keek om me heen, en bijna iedereen had de jas aan… Tja, toch maar weer aangedaan, hihi

Bij de mac enzo doe ik ik hem wel altijd uit trouwens.

Jas uit, want met jas aan vind ik het nog ongezelliger.

Dat ligt er aan, bij onze Hema zit je vlakbij de Uitgang dus als de tocht naar binnen slaat hou ik hem aan, anders uit.

Maar ergens anders doe ik hem altijd uit.