Jarno is ziek :'(

De laatste dagen at Jarno al minder dan anders, maar vandaag leek hij helemaal niks te willen. In elk geval geen drinken, een papje met de lepel ging nog wel redelijk. Om even voor 16:00 uur haalde ik 'm uit bed en hij voelde toen ontzettend gloeiend aan. Ik de thermometer pakken… kapot :x Ik meteen Jarno ingepakt en met de auto naar de apotheek gereden (die zitten op 10 minuten van ons vandaan) en een thermometer gekocht, meteen weer naar huis gesjeest om te meten… 39,2 graden! Ik meteen helemaal in paniek de huisarts bellen, kreeg niemand te pakken, toen de apotheek maar gebeld voor advies. Verder dan een paracetamolletje kwamen ze niet. Maar omdat Jarno ook al zo weinig had gegeten en gedronken heb ik daarna ook voor de zekerheid maar de HA gebeld en ik kon meteen langskomen. Zij heeft Jarno even nagekeken en vond 'm er nog goed en alert uit zien en dat klopt ook wel. Haar advies was ook om een Paracetamolletje te geven en het verder goed in de gaten te houden. Als Jarno vrijdagochtend nog steesd een verhoging/koorts heeft, dan moet ik weer bellen. Uiteraard moet ik ook eerder bellen als ik Jarno niet meer herken, bijv. als hij heel erg suf wordt en als de koorts verder blijft stijgen en boven de 40,5 graden komt.



Ongeveer een uur geleden heeft hij een zetpil gehad. Daarna was hij nog flink hangerig en huilerig, maar inmiddels zit hij tierend en beweeglijk in de wipstoel naar tekenfilmpjes te kijken :smiley:

Ach, arme Jarno (en zijn mama ook natuurlijk).

Heerst er weer iets? Mijn zoon van 2 is ook koortsig met goede tussenpozen.



Beterschap voor Jarno!

Zou best kunnen hoor. Mijn moeder is ook hartstikke ziek, maar Jarno heeft het niet van haar, want zij is netjes uit Jarno’s buurt gebleven :wink:

Misschien hangt er weer iets in de lucht.

verkouden en griepig zijn is weer in de laatste tijd. Op werk hebben we veel zieken personeel en bewoners en ook in de buurt allemaal aan het snotteren.

Hopelijk knapt Jarno snel weer op en is ie weer de oude.

Beterschap voor Jarno gewenst

Koort heeft hij gelukkig niet meer, maar hij heeft nog wel een verhoging (38 graden). Mijn kleine knul is officieel verkouden. Zijn oogje zijn hartstikke rood en opgezwollen en volgens mijn schoonmoeder heeft hij aan het eind van de ochtend overgegegven :cry:

Ik heb 'm net op bed gelegd, maar hij ligt de hele tijd te jammeren :frowning: