Januari 2012 stoppers deel 2

Laatste reacties vorig deeltje:



@Mar2 wrote:

hallo,



Lysken: fijn dat t met je vriend al wat beter gaat.

ook fijn dat de echo in ieder geval niks vervelends heeft laten zien. heb je al duidelijkheid over verwijzing?




@bolletje!!! wrote:
@lysken, hoe gaat het nu verder? Blijf je intensief onder controle bij de gyn deze cyclus? Maken ze dan geregeld echos om te zien hoe je cyclus vordert? Wel fijn dat het met je vriend wat beter gaat.



Vanmiddag hebben we een kloppend hartje gezien op de echo. Het was nog een hele zoektocht, eerst zag je alleen maar de vruchtzak. Ik was bang… maar gelukkig zag de arts toch het vruchtje zitten, met een kloppend hartje…pfffffffff…wat een opluchting.

Bolletje, wat heerlijk… en kloppend hartje :inlove:



Lysken :hug:



Ik zie dat mijn uitgerekende datum staat op 25 okt, maar ben di. 23 oktober uitgerekend :mrgreen:



Hoe is’t met de rest???

Hier vooral :zzz: :zzz: :zzz: 'k Slaap erg slecht… Voor de rest gaat het wel ok. Merk wel dat het echt de laatste loodjes zijn. Wordt nu wel zwaarder met 2 donders rond lopen (lees: rennen) thuis. Ik ben stiekem al aan het aftellen :oops:



:-*

Bolletje; Wat fijn dat jullie een goede echo hadden.



Memmie; Aftellen mag toch? Kan me indenken dat het zwaarder wordt.

Nog maar een paar weekjes te gaan :smiley:



Hoe is het met de rest van de meiden?



Hier een doorverwijzing gekregen voor fertiliteitsarts. Wacht nu op een afspraak voor een intake gesprek, hopelijk zal deze nog in oktober vallen.

Merk wel dat ik momenteel minder bezig ben met zwanger worden.

Het is balen dat het tot nu toe nog niet gelukt is, je vraagt je af wat er mankeert, je huilt, je scheld, je ligt een nacht wakker, maar probeer het positief in te zien en gaat verder. “gelukkig” zijn we nog jong en ik kan me er heel druk over maken, maar daar heb ik vooral mezelf mee. Eerst maar eens het intake gesprek afwachten en dan zien we wel weer verder.

Hoi,



En lysken al een afspraak gemaakt voor de intake ben heel benieuwd hoor!



Hier alles prima. Vorige week bij de vk vond ze dat mn buik wat hard gegroeid was. Heb bloed moeten laten prikken en volgende week vrijdag krijg ik de uitslag en hoor ik of t glucose gehalte idd te hoog is en daarom mn bm zo hard gegroeid is. Kan nog veel andere redenen hebben maar bij glucose zal een bepaald dieet horen denk ik.

Maak me niet zo druk wel zien t wel



Hoe is t met de rest?

Ik kreeg geen melding van de reactie s hier, kwam toevallig ff voorbij :slight_smile:

Memmie, jij bent gewoon al bijna uitgerekend ! :shock:

Zo cliché, maar wat gaat bet snel zeg…



Lysken hoop dat je snel bij de gyn terecht kunt( of stiekem daarvoor al zwanger bent !)



Met mij gaat het goed, bijna 10 wkn inmiddels en ik hoor steeds al het hartje met de angelsound! Dat geeft rust. Ik ben met vlagen misselijk, ene dag erger dan andere, maar het is te doen. Verder flink moe na het werk , steeds vroeg naar bed. Over 10 dgn de termijnecho en dan gaan we het iedereen vertellen. :mrgreen: kan niet wachten tot ik het mijn grote knul kan zeggen, die is zooo enorm knuffelig sinds ik zwanger ben, hij voelt het allang aan volgens mij…

Mar2; Hoe was de uitslag van het bloedprikken? Hopelijk niets ernstigs?



Bolletje; fijn dat alles goed gaat. Spannend hoor de echo en het dan iedereen vertellen. Veel plezier en suuces!



Hier een afspraak voor eind oktober. Ben heel benieuwd hoe of wat. We zullen het wel zien.

Hoi dames,



Uitslag van bloed was helemaal prima. Nu wel volgende week nog een groei echo

Niks ernstigs maar ze willen gewoon weten of de bm gewoon ruim is if dat ook t kindje wat voor ligt op groei. Wel leuk om weer even te kunnen kijken.



Lysken: fijn eindelijk een afspraak duurt wel nog even maar de tijd vliegt! Ben heel benieuwd.



Bolletje : spannend nog een paar dagen maar voor de echo. Voel je je goed?



Memmie : voor jou is t helemaal spannend. Hoe gaat t met je?



Jeweldrop: ook voor jou is t aftellen begonnen spannend!

Hey dames,



Hier alles prima.

na een aantal keren op controle te zijn geweest bij de gyn. bleek halverwege december dat t kindje minder hard doorgroeide dan verwacht en mocht ik dus weer terug naar de VK

t begint nu wel spannend te worden. Ik heb geen idee wat ik moet verwachten.

maar we laten t maar op ons af komen.



Hoe is t met de anderen dames.

en met jou Lysken moet vaker aan je denken

hoe was de afspraak gegaan?

Jeetje Mar: 39 weken al weer!

Dan begint het nu inderdaad spannend te worden! Nog max 3 weekjes :slight_smile:



Hier op 4 december met 42 weken en 2 dagen bevallen van Bas.

De bevalling was erg heftig, zal je de details nog even besparen, eerst zelf bevallen :wink:

Na een week mochten we naar huis en gelukkig zijn we nu allebei gezond en gaat het met Bas heel goed.

Ik ben nog aan herstellen van de keizersnede en dat gaat helaas langzamer dan ik had ‘gehoopt’. Maar goed we komen er wel :slight_smile:



Veel succes met de laatste loodjes en ik zal het hier wat meer in de gaten houden, of je bevallen bent :slight_smile:



Hoe gaat het met de rest van de dames?

wat leuk! Weer een berichtje hier!

Jeweldrop gefeliciteerd met jullie zoon. Ben je al een beetje bijgekomen van de heftige bevalling?



En Mar2, jij bent ook bijna aan de beurt zie ik! Spannend hoor!!!



Hier gaat alles goed, bijna 24 weken nu, voel me stukken beter sinds een week of 5/6. Kind schopt druk, groeit goed, 20-weken echo was goed, kortom, alles in orde.



lysken hoe is het met jou??

Nog gefeliciteerd met jullie kindjes of zwangerschap meiden!



Jammer dat je minder snel herstelt dan gehoopt Jewel. Hopelijk kun je toch wel van je kleintje genieten.



Hier gaat het met ups en downs. Klets inmiddels mee in het doorverwezen naar gyn topic. We hebben een aantal onderzoeken gehad en daaruit blijkt tot nu toe alles goed te zijn. Manlief heeft prima zaadjes en ik heb een eisprong. Mijn cyclus wisselt wel van de 31-39 dagen en het is nu aan mij om evt met clomid te starten om mijn cyclus regelmatig te houden. Ik kijk het deze cyclus nog even aan (ook omdat we op vakantie gaan, wie weet lukt het dan ineens wel) en daarna zien we wel.

Eind april/begin mei mag ik weer terug komen en wordt er een hsg gedaan om te kijken of mijn eileiders wel toegankelijk zijn.

Verder is het toch elke ronde maar weer hopen dat het gelukt is, om vervolgens weer teleurgesteld te worden. Maar we geven niet op!

Hey fijn om ook weer wat van je te horen lysken.

wat een geruststelling iig dat alles werkt.

jou man had toch last van zijn rug?? nog steeds of gaat dat al beter?

hoop dat jullie heel snel een pos test in handen mogen hebben.



Bolletje hoe gaat t nu met je? voel je je nog altijd goed?

alles klaar thuis?

namen ook al over uit? en het kaartje?

pff komt toch best veel bij kijken he maar wel leuk!



Jeweldrop voel je je al beter. geneest t goed?

heb al heel wat akelige verhalen gelezen en gehoord druk maken heeft geen zin t verloopt bij iedereen anders. we kunnen alleen maar afwachten en hopen op een makkelijke bevalling.



Hier ook een zittenblijvertje. wel t idee dat mn lichaam zich aan t voorbereiden is maar nog geen echte weeen of andere tekenen van komst.

we zijn inminddels zo goed als klaar met klussen in huis en ook voor de baby is alles gereed dus ik kan me nu volledig ontspannen. heerlijk lekker uitslapen 's ochtends en de rest van de dag een beetje opruimen en wat laatste dingetjes nalezen en regelen.

het is dus nog goed vol te houden maar we zijn wel heeeeeel erg benieuwd nu dus t mag wel gaan gebeuren nu.



als t vandaag niet geboren wordt moeten we morgen naar t ziekenhuis voor een ctg en echo daarna nog gesprek met gyn. ben benieuwd.

k zal eens vragen of ik niet daar mag blijven want zonder baby t ziekenhuis verlaten is niet echt leuk!



hoe is t met de andere dames?

Spannend hoor Mar!

Wel fijn dat je je nog goed voelt, dat maakt het wachten nog iets aangenaam, maar leuk is het niet :wink:

Op het einde ben je zo nieuwsgierig ook. En ik had ook heel erg omdat je niet weet wat je moet voelen bij een eerste, dat je bij elk dingetje denkt, zou dit het zijn?? Maar dan toch elke ochtend weer wakker worden dat er niks gebeurd was.

Waarom moet je morgen al voor een ctg en echo?

Bij mij deden ze dat pas bij 41+5.

Het zou inderdaad fijn zijn als ze morgen iets voor je kunnen doen.

Wil de vk nog niet strippen?



Lysken: aan de ene kant fijn dat het er tot nu toe niks aan de hand lijkt te zijn, maar aan de andere kant ook niet omdat je nu geen idee hebt waarom het nog niet wil lukken.

Elke maand die teleurstelling lijkt me verschrikkelijk :hug:

En inderdaad hoe gaat het nu met je man?

Fijne vakantie alvast! Waar gaan jullie heen? Naar een lekker warm land? Of wintersport?



Bolletje: jij gaat ook snel nu! Fijn dat je je nu goed voelt en dat de 20weken echo goed was! Weten jullie wat het gaat worden?



Ik voel me wel steeds een beetje beter, maar heb toch nog snel last van mijn buik. Als Bas een dagje onrustig is en ik heb hem veel op de arm gehad bijvoorbeeld, dan heb ik daarna weer flink last van mijn buik.

De wond zelf is mooi genezen, wat ik van buiten kan zien :wink: maar het blijft nog erg gevoelig.

Volgende week heb ik nog nacontrole bij de gynaecoloog, zal dan eens vragen hoe en wat.

Verder geniet ik volop van hem hoor, heel cliché maar het gaat zo ontzettend snel.

Hij was al niet klein bij de geboorte (56cm en 4480gr) maar hij groeit echt hard al en hij begint nu te lachen en geluidjes naar je te maken, echt heel schattig :inlove:

Zal er een foto bij plaatsen. :slight_smile:

Wat een heerlijk ventje en wat een bos haar! Jaloers!





bij mij zei de Vk dat de eerste keer bevallen gemiddeld met 40+5 dagen was en

dat ik daarom dan ook op controle moest. T kindje heeft ook een hele

tijd flink voor gelegen met groei (nu nog ongeveer een weekje ) dus misschien dat

ze ook daarom nu al controle willen.

Strippen hebben we t nog niet over gehad. Als ik vandaag zonder baby uit

t ziekenhuis kom (inleiden gaan ze in prince niet doen) dan moet ij wel deze week

ooi nog naar Vk.

Succes met de laatste loodjes Mar!



Wat een leuk ventje Jewel en wat een bos haar!



Het was inderdaag mijn vriend die last had/heeft van zijn rug. Gelukkig gaat het een stuk beter, maar af en toe nog wel dagen dat hij er last van heeft.

Het is goed om te weten dat er tot nu toe niets scheelt, maar het blijft wel de onzekerheid waarom het dan niet wil lukken. Ook een wisselende cyclus is niet erg fijn, gezien ik niet precies weet wanneer mijn eisprong valt. Van ovutesten wordt ik niet wijzer, die blijven meestal een dag of 5 knal. We doen ons best en meer kunnen we nu niet doen.

We gaan met wintersport in februari. De week ervoor verwacht ik mijn eisprong, dus wie weet geeft de vakantie meer kans op (goede) innesteling. We zullen zien.

Lysken, hier ook even:

GEFELICITEERD!!! :inlove:



Is de rest van de januari stoppers ook op de hoogte :wink:

Eindelijk na 14 maanden mag ik dan ook melden: ZWANGER :inlove:



Het voelt nog heel onwerkelijk, zijn heel blij en duimen vooral heel hard dat dit ukje lekker blijft zitten

Wauw lysken! Wat een heerlijk nieuws !!! Ik had recent nog je berichtjes gelezen en begreep dat bij de gyn geen oorzaak te vinden was. En nu dit! Geniet ervan en heel veel succes!!!

Ik heb heel wat gemist geloof ik!



Lysken van harte gefeliciteerd!

Hoe voel je je?



En bolletje inmiddels bevallen! Alles goed gegaan?