Niets is wat het -in eerste instantie- lijkt toch?
AMSTERDAM – Jan Smit is tijdens zijn relatie vreemdgegaan met Fleur Minjon van de meidengroep KUS. Dit zegt de zangeres in een interview met Story.
Twee weken geleden werd bekend dat het bekende liefdespaar na 2,5 jaar een punt achter de relatie had gezet. Yolanthe zou een affaire hebben met voetballer Wesley Sneijder. RTL Boulevard toonde beelden waarop de twee zoenend te zien waren.
Ontkenning
Later doken ook verhalen op dat Jan zou zijn vreemdgegaan. De zanger heeft een dergelijk verhaal altijd ontkend. “Fleur en ik kennen elkaar inderdaad. En ja, we hebben ook samen wat gehad. Maar dat was ver voordat Yolanthe en ik iets samen kregen”, zo verklaarde hij eerder in de Story.
Maar volgens Minjon is het verhaal wel degelijk waar en hebben zij en Jan seks gehad toen hij al een half jaar met Yolanthe een relatie had.
Liegen
“Jan liegt over onze affaire. Het begon allemaal op een avond nadat we beiden hadden opgetreden, we hadden die avond seks. Het lag echt niet in mijn bedoeling Jan van Yolanthe af te pakken en het is bij die ene keer gebleven.�
Maar volgens de zangeres wilde Jan meer en stuurde hij haar sms’jes met uitnodigingen om bij hem langs te komen als Yolanthe er niet was.
Schuldig
Volgens Minjon wist Yolanthe van de eenmalige affaire. “Yolanthe heeft Jan vergeven en hem een tweede kans geschonken. Maar laten we eerlijk zijn: wanneer zoiets in een relatie gebeurt, staat de relatie wel gelijk in zijn achteruit. Ik voel me nu schuldig aan de relatiebreuk.�
Volgens de zangeres waren zij en Yolanthe altijd goede vriendinnen en proberen ze die vriendschap nu een nieuw leven in te blazen. "Dat ik nu de waarheid vertel, is wel het minste wat ik voor Yolanthe kan doen.�
Ja ik hoorde het! :lol: Och wat een mooi sprookje! :inlove: :wall:
@jewel wrote:
"Dat ik nu de waarheid vertel, is wel het minste wat ik voor Yolanthe kan doen.�
wat lief van haar… !!! de goedheid zelve…!! och, ik zou een paraplu in haar reet steken en em openmaken,
@faizaa wrote:
@jewel wrote:"Dat ik nu de waarheid vertel, is wel het minste wat ik voor Yolanthe kan doen.�
wat lief van haar… !!! de goedheid zelve…!! och, ik zou een paraplu in haar reet steken en em openmaken,
Whahahaha,
best friends for-ever NOT :thumbdown:
@mamma van sharondenise wrote:
@faizaa wrote:@jewel wrote:"Dat ik nu de waarheid vertel, is wel het minste wat ik voor Yolanthe kan doen.�
Whahahaha,
best friends for-ever NOT :thumbdown:
nou!! ze verdient echt de nobelprijs… ik ga es ff googlen op die naam… heb nu al een hekel aan dr… :silenced: :mrgreen:
dit is d’r
Nou geef mij dan maar Yolantje hoor
Echt wel… een mooie donkerharige spaanse schone ipv zonnebankbruine met blond extensions drag queen… :sick:
owww heerlijkkkkk vrouwen afkraken die andermans mannen pikken :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Deze is toch TE lekker…
Ik vind dat echt zoooo’n lekker ding… :drool:
Zou mijn magere Mocro zo aan de kant schoppen voor haar hoor… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Wendy, nu snap ik jouw reactie ook beter… Blonde snol zou dus beste vriendinnetje zijn van Lekker ding :o :naughty:
@faizaa wrote:
Deze is toch TE lekker…
Zou mijn magere Mocro zo aan de kant schoppen voor haar hoor… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Jij zegt het ik denk het, als je dan toch over "lekkere wijffen"hebt dan staat Yolanthe erg hoog in de top 10 :mrgreen:
En daarbij is het (lijkt het me) gewoon een hele leuke stoere meid.
Ik kijk graag naar d’r op tv, vindt het dan ook erg jammer dat ze JS achterna is gegaan naar de tros. Ze had beter bij BNN kunnen blijven.
@faizaa wrote:
Wendy, nu snap ik jouw reactie ook beter… Blonde snol zou dus beste vriendinnetje zijn van Lekker ding :o :naughty:
Ik wacht inderdaad vol spanning de reactie van Yolanthe af :lol: :lol: .
Al weet je natuurlijk nog niet of het allemaal zo gegaan is.
En het is nou eenmaal een erg apart wereldje waar die 2 in leven.
Ik hoorde ook dat ze met z’n 3en op vakantie zijn geweest?! :lol:
@faizaa wrote:
Deze is toch TE lekker…
Proesssssssssssttttttttttttttttttttt :mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol: