Jan is heeeeeeelemaal hieprdepiep

al een paar dagen kan hij moeilijk in slaap vallen.

bij de eerste wekker springt hij overeind.



is niet zo raar, als je weet dat hij vandaag op school gaat tracteren en zijn feestje heeft.

en dat hij morgen jarig is. :dance:



maar jeeeeeee wat was ie druk zeg !!!

hij wist niet waar ie moest kijken als een ouder hem feliciteerde hahahah



ik wens de juf succes :mrgreen:

Wat Lieffffff.

Wat ontzettend leuk voor Jan!! Ik zie het ook helemaal voor me. :inlove:



Hoe is het gegaan? Wat heeft hij uitgedeeld aan de kinderen en is hij ook de klassen rond gegaan?



Hopelijk vannacht een goede nacht voor Jan zodat hij morgen heel lang zijn verjaardag kan vieren :dance:



Jan:" Hieperdepiep Hoera voor Jan!!! Een heel gezellige dag morgen!!"

het was leuk en gezellieeeeeee

d kids speelden liever wat zelf eigenlijk.

we hebben gedaan; snoep happen poesje prik (ipv ezeltje prik hahah), patat en vissticks eten, even winx gekeken, en ze mochten hun eigen zakdoek maken (met textieltielstiften)



we hebben ze om 12 uur gelijk mee uit school genomen.

ze zijn opgahaalt door mijn vader met een taxi bus

dat vonden ze geweeeeeldig.



waarop hij heeft getracteerd; voor de kids spekprikkers en de juffen een klein potje met lettersnoepjes.



hij is langs groep 1 en groep 3 geweest.

die lokalen zitten dicht bij elkaar.



zijn neef is er nu nog, mijn schoonzusje haalt hem op als ze klaar is met werken.

ze spelen leuk samen.

nou okee, ze zitten nu winx te kijken hahaha

Mjammie, dat zit er lekker uit!

Zijn feestje klonk gezellig, ik weet nu bij wie ik wezen moet als ik straks in maart ideetjes zoek voor een kinderfeestje!



Nog 1 nachtje slapen…!

hahah

weet je, de simpele spelletjes die wij vroeger dus ook deden, doen het nog steeds goed.

en eerlijk gezegd; ik vertik het om naar mac oid toe te gaan.

zelf heb ik ook altijd mijn verjaardag thuis gevierd, en dat vond ik altijd erg leuk.



jaaaaaa nog 1 nachtje hahah

heitie is maar gelijk met jan op ons bed gaan liggen, ander sliep hij nu waarsch nog niet :inlove:

Leuk zeg. Ik kan zijn trotse koppie op school helemaal voorstellen.



En wat een gezellig partijtje. Bij ons op school hoor ik dat ouders de meest overdreven dingen verzinnen om op het partijtje te doen (paardrijden, skiën, bioscoopje, etc).

Daarom heb ik, toen we mijn verjaardag in de klas vierden, ook allemaal van die ‘ouderwetse’ spelletjes gedaan. Vooral het spijkerpoepen viel in goede aarde :mrgreen:

En een lol dat ze gehad hebben!!



Alvast van harte gefeliciteerd met je zoon, Hedwich. Een heel gezellige en leuke dag morgen. Met een, hopelijk, uitgeslapen Jan :wink:

leukkkk… klinkt allemaal gezellig dat feestje en het trakteren…



trakaties zien er super uit :thumbup:



nog even dan is ie jarig… :inlove:

jaaaaaaaaaaaaaaa



jan is 5 :dance:

Hiep hiep hoeraaaa ,…gefeliciteerd

:dance: :dance: :dance: Gefeliciteerd :dance: :dance: :dance: