jakkes

Kom net mijn garage in… de deur stond open want kids spelen buiten… hoor ik “miauwww” en een putlucht van jewelste treed me tegemoet :sick:



heeft een wildvreemde kat, van 1 van de achterburen waarschijnlijk, gewoon in mijn garage op het laminaat zitten sch**ten… :evil:



Nu ben ik al niet zo’n kattenvriend, maar dit maakt het er niet beter op…



Gadver de gadver…



Ben nou als de dood dat we dat beest opsluiten per ongeluk… gaan morgen weg en dan…



Heb al lopen speuren enzo, geen kat zien gaan, wel gemiauw…



hoop zo dat hij opduvelt voor ik vanavond de deur op slot gooi…



Katten… leuk als je ze wil… maar hou ze bij je… :silenced:

oh en kattestront is zo goor :sick:

Ben het me je eens hoor, wij hebben een kat maar die komt niet buiten.

Geenoverlast voor andere dus.

ik ben geen kattenhater, zo ver zal ik niet gaan… maar ben ook geen vriend van ze… smelt altijd als ik een kitten zie of een echte knuffelbeer, maar zodra ik opsta en onder de kattenharen zit, gaan me de griebels over mijn lijf… afschuwelijk vind ik dat.



Dus kattenstr*nt in mijn garage… nee daar word ik niet blij van.

Er staat ook een droogtoren met was… nee heel fijn dat vage aroma aan je schone was… :sick:



Maar vind het nog vervelender dat dit beestje er ws nog zit… :shifty:

Ow Cell… ik hou ook niet van katten, jasses… Ze zitten ook altijd bij ons in de tuin te schijten… Als ik ze zie dannn krijgen ze toch een klets water…



Maar, bah bah, in de garage ook nog…

:evil: :evil:

ohh dat kan zo stinken he…



ik heb 2 kittens, lopen wel lekker buiten,

maar ze komen steeds terug op de kattenbak…

heb er ook 1 buitenstaan…



had al aan de nuren gevraagd of ze er last van hadden,

maar gelukkig niet…



ik hoop dat je die stank snel weg krijgt…

en de katten natuurlijk…

nou ik vind katten heel leuk, maar ze moeten me niet in mijn huis komen sch**ten en al helemaal niet tussen de fris gewassen was :sick: .



Past er iemand op jullie huis?

Zo niet zou ik toch buren vragen om een paar keer te gaan kijken of het beessie niet toch ineens in jullie garage rondsjouwt… wil niet weten wat je anders aan kan treffen na een week (of langer) van huis :shifty: .

ow jekkie…



Nu ben ik dus ook absoluut geen fan van katten, en ik zou de eigenaar, (als je die vind) ook ter verantwoording roepen…

Oh bah…



Katten hoor je gewoon thuis te houden, en als ze niet binnen kunnen zitten, dan maar aan een scheerlijntje in de tuin. Ik laat mijn papegaai toch ook niet rondvliegen met alle gevolgen?

Ik snap nog steeds niet waarom je voor honden vette belasting moet betalen en voor katten niet, ze schijten alles onder, gaan op auto’s zitten met alle krassen van dien…



Daar komt denk ik mijn frustratie ook vandaan…onze bijna hagelnieuwe auto zit onder de krassen doordat de plaatselijke katten erop gaan liggen in de nacht. Allemaal haren en dikke krassen…

De eigenaresse zegt dat we eerst maar met bewijs moeten komen, en dan nog kunnen we niks doen…aldus haar…ze is advocate…pfff.

@Reat wrote:

Ik snap nog steeds niet waarom je voor honden vette belasting moet betalen en voor katten niet, ze schijten alles onder, gaan op auto’s zitten met alle krassen van dien…




dat is lang niet overal zo :wink: .

Ach, er is eigelijk maar 1 gezin hierachter met een complete dierentuin waar we zo af en aan “last” van hebben, van de dieren dan.



Hun konijnen stampen snachts… de hond blaf zodra je langs de schutting loopt, ik heb daar een achterterrasje met een bankje waar ik graag ga zitten om te lezen en prompt als ik net een poosje lekker zit, gooit ze de deur open en komt Noa de tuin in… volgens mij is het een Rhodesian Ridgeback of iets. Leuk en lief beest verder hoor, meestal hoef ik maar even te zeggen "jaah Nootje, maar buuf gaat toch niet weg en dan druipt ze af.



Maar hun katten,met name 1 is gewoon een smerig beest.

Hij ziet er uit alsof hij zichzelf niet meer verzorgd, schijt in mijn grasveld als het gras iets te lang is en vorig jaar moest hij steeds de zandbak van de kinderen hebben. Daar zit nu een deksel op, maar nu dus in mijn garage.

Ja, ik weet inmiddels dat het die dikkert weer was want hij zat dus klem achter onze koelkast en de garage radiator.

Heb hem bevrijd en met een hoop gekssstttt de garage uit gewerkt.



Niet grappig in elk geval… helemaal niet grappig.

Hier ook enorm overlast van het geschijt van andermans katten.

Wij hebben helemaal GEEN huisdieren, zijn er gewoon simpelweg geen mensen voor om huisdieren te houden en daarnaast ben ik voor sommige dieren vreselijk allergisch.



Maar hier voor de deur wordt dus steeds gepoept., en het duurt tijden voor de buren het opruimen.



Wij wonen in een maisonnette, op de hoek. We delen met heel veel buren een galerij en de portiek zit tegenover ons keukentje. En tussen die portiek en onze keuken ligt dus (bijna) elke dag een hoop…

Bestaat er niet een milieu/diervriendelijk middel waardoor katten op afstand blijven ???

Schandalig hoor…

Ik heb mijn tuin afgezet… stroomdraad speciaal voor katten om de schutting… ze kunnen nergens naartoe…

Bij ons op de hoek woont een kerel die vogels houdt… kan me voorstellen dat zo iemand daar al helemaal niet blij mee is…

Mijn buren hoeven geen last te hebben van mijn katten… ik heb ook geen last van hun hond…

Overbuuf heeft weer een nieuwe aanwinst… vorige beessie is vergiftigd vermoeden we… is nooit meer thuisgekomen… nu heeft ze dus weer een mini pluizenbol… de tuin is half half afgezet… tja… :shifty:

Ik herken dit helemaal Cell, en voel met je mee. Ik ben ook geen hater maar sommige katten/poezen schijten en pissen bij ons ook in de tuin.

Afgelopen maandag nog, een kat in m’n huis omdat ik de achterdeur open had staan. Ik sprong van de bank en heb als een gek staan kkkssttt-en en heb hem even heel hard aangesproken. :oops:





Ieeuwhl en dan nog in je garage. :silenced:

anita bij de dierenwinkel heb je wel een spray



geen idee alleen hoe het heet…

kat weg of zoiets…



ik heb trouwens nog steeds een lieve kitten in de aanbieding :wink:

@Anita-1982 wrote:

Bestaat er niet een milieu/diervriendelijk middel waardoor katten op afstand blijven ???




Cacaodoppen schijnen goed te werken :thumbup:

Katteschrik :thumbup: Halen wij bij de Intratuin, is een soort poeder.

Je ruikt het wel maar de ergste geur is snel weg voor mensenneuzen :wink: voor kattenneuzen werkt het langer.

Cacaodoppen hebben we ook maar vind ik veel minder werken.



Wij hebben grint in de voortuin (niet onze keus, was al zo toen we het huis kochten) en alle katten hier denken dus ‘ah de kattenbak’ :roll:

Om de paar maanden strooien en we zijn weer poepvrij. Gelukkig maar want dan kan enorm stinken :sick:

@Ninanien wrote:

@Anita-1982 wrote:
Bestaat er niet een milieu/diervriendelijk middel waardoor katten op afstand blijven ???




Cacaodoppen schijnen goed te werken :thumbup:


Kijk naar mijn foto’s, dat kan ik moeilijk gaan strooien op de galerij!

:lol:

@Marlous79 wrote:

Katteschrik :thumbup: Halen wij bij de Intratuin, is een soort poeder.

Je ruikt het wel maar de ergste geur is snel weg voor mensenneuzen :wink: voor kattenneuzen werkt het langer.

Cacaodoppen hebben we ook maar vind ik veel minder werken.



Wij hebben grint in de voortuin (niet onze keus, was al zo toen we het huis kochten) en alle katten hier denken dus ‘ah de kattenbak’ :roll:

Om de paar maanden strooien en we zijn weer poepvrij. Gelukkig maar want dan kan enorm stinken :sick:


Dan ga ik maar eens katteschrik kopen.

Is dat ook kindvriendelijk ???

bij de action heb je ook kattenschrik

@Goudvis wrote:

bij de action heb je ook kattenschrik


Dank je, ik ga morgen gelijk langs !

Manlief, heeft vandaag alles schoongemaakt, ga ik het morgen direct uitproberen.