Jakkes

Ik snapte het nooit… kids gek op pannenkoeken, bak ik ze zelf eten ze er zo 3 a 4 per kind weg…

Af en toe eten wij es iets wat ze echt niet willen, pittig eten of thais ofzo.

Dan haal ik dus wel van die kant en klare pannenkoeken. Geen bijzonder merk ofzo, gewoon wat ze per supermarkt hebben.

Maar dan eten ze dus 3 stukjes en roepen…“hebben enoeg ehad” en dan is het klaar.

Ik dacht wel es… goh wat raar, maar verder nooit zo bij stil gestaan.

Tot vandaag… :shifty:

Ik had ze liggen en dacht… ach wat, ik neem er zelf ook 1.

NONDEJU wat zijn die dingen SMERIG :sick:

Donderen ze er azijn in ofzo? of misschien te veel weisteenzuur (bakpoeder)?

Ze zijn droog, bijna niet op te rollen zonder scheuren, droog, droog, droog en hebben een hele zurige bijsmaak en oh… had ik al gezegd dat ze droog zijn? :shifty:

Lijkt wel bordkarton en nu, NU snap ik wel dat ze die dingen niet eten.

Ga ze ook niet meer halen, bagger hoor.

6 pannenkoeken bak ik dan wel zelf…

Moest het even kwijt en zit me ook af te vragen wie in hemelsnaam die dingen wel lekker vind? :think: :shifty: :shock:

Ik weet niet wat erin zit maar ik vind ze ook smerig. Welke soort je ook neemt. Ze smaken zo melig en zijn zo dik… bah… De kant en klare poffertjes zijn ook niet lekker trouwens.

Terwijl pannenkoeken bakken zo weinig werk is. Dus voor het snelle hoef je die kant en klare ook niet te nemen.

Ik vind alle pannenkoeken smerig :mrgreen:

die van de aldi zijn wel lekekr!! wij aten ze vroeger thuis altijd…

vroeger thuis is een dik jaar geleden! :lol:

goorder dan goor ook die van aldi. Maffe muffe nep vanillesmaak ofzo :sick:

En je maakt ze zo snel zelf snap niet dat ze verkocht worden. Hoop niet dat ik hiermee iemand beledig :shifty:

(ben wel fan van de kant en klare poffertjes van de AH…) :angel:

die zijn inderdaad erg smerig…

ik vind ze ook niet te eten :sick:

Ik vind bakken al moeilijk :oops: Ik wil altijd te snel en dan zijn ze bij mij ook goor :sick:

Ik maak liever een uitgebreid stoofpotje :wink:

Hier lukken ze altijd en ik bak notabene op inductie (de inductiemeneer van Siemens beweerde bij hoog en laag dat mijn rijst en pannenkoeken voortaan altijd zouden mislukken :lol: )

Heb ontdekt dat beslag maken in de quickshaker zo klaar is en dat ik dan precies 6 a 8 pannenkoeken kan bakken. Binnen 10 minuten klaar.

T is gewoon dat ik daar niet altijd zin aan heb.

Maar die kant en klare dingen worden vanaf nu af aan geweerd.

“Bent u een pannenkoek van voorgebakken makelij met zurige nep vanille bijsmaak en de onmogelijkheid uzelf opgerold op bord te laten liggen dan bent u hier op verboden terrein”

Zoiets… :lol: :shifty:

Ik blijf het een kleffe meelhap vinden, hoe het ook gemaakt is. Niet aan mij besteed blijkbaar. Gelukkig lust mijn zoontje ze ook (nog) niet … papa balen :mrgreen:

Je kan ook 1x een heleboel pannenkoeken bakken en ze invriezen… heb je je eigen kant en klare pannenkoeken en die smaken dan wel goed!

Ik ben ook niet zo’n pannenkoeken bakker… dat doet Thomas altijd met zijn Miemie (=oma)! :drool:

Ze deden een keer bij KASSA een smaaktest met die kant en klare pannekoeken - die hebben Roel en ik beide gezien - en voor ons was het wel duidelijk - wij gaan nooit van die dingen kopen :snooty:

Kant en klare pannenkoeken kopen wij nooit, wel de poffertjes van de AH, Roos is er dol op en wil elke dag wel kannekoekjes zoals ze ze noemt eten :mrgreen: Roos eet zich dus suf in de poffertjes, is geen houden aan dan.

@miekske wrote:

(ben wel fan van de kant en klare poffertjes van de AH…) :angel:

Ja ik ook :smiley:

Maar die pannekoeken…

Ik bak ze ook zelf, kleine moeite! lekker met spek, of appeltjes…

mjam!

Volgende week maar weer eens maken! :mrgreen:

Ik krijg ook langzamerhand wel zin in een pannekoek - maar dan wel zelf bakken natuurlijk. Lekker met tomaat en kaas :drool:

Ik vind de poffertjes wel lekker, maar de pannekoeken ook niet. We eten ook bijna nooit pannekoeken dus heb ik ze weleens gekocht.

Maar zelf bakken :roll: Ik kan alles koken/bakken, maar geen pannekoeken. Ze worden hard van buiten en zijn van binnen nog niet gaar. Ik heb van alles geprobeerd: pan heter, meer boter, minder mix in de pan, andere pan, enz. Maar ze blijven hetzelfde :?

pumba: jammer dat je zover weg woont, anders wilde ik het je wel leren. Volgens mij man zijn mijn pannekoeken heerlijk. Ze zijn danook altijd zo verdwenen.

Ik vind de verpakte pannekoeken ook niet te eten. Van de poffertjes van de ah ben ik wel een ontzettende fan.

Die zijn ook erg vies ja! Ik vind alleen de poffertjes nog wel lekker, zo heel af en toe.

Maar cell, je hebt ook zo’n shaker (lidl, andere super) en daar haal je ook niet zo heel veel pannenkoeken uit. Al moet je die nog wel op smaak brengen, als je er alleen melk bij doet zit er geen smaak of kraak aan.

Maar er gaat niets boven zelfgemaakte pannekoeken! (Ook maar weer eens maken aankomen weekend, lekker!)