Jakkes.. (Kant en klaar maaltijd.)

Na een paar dagen een zieke kleuter en zelf ook een beetje gaar, nam mijn man gisteren voor het gemak 2 kant&klaarmaaltijden voor onszelf mee.



1 was onderstaande, met witte rijst en een rundvleesgerecht, klonk wel lekker :slight_smile:



De eetlust verging me echter meteen toen ik zag hoe aan 1 kant de witte rijst eruitzag :silenced: :sick: No way dat we daar nog iets van zijn gaan eten… Het was ook nat en glibberig en dus bruine en oranje plekken erin :sick: :sick: :sick:



Heb ze net een mail gestuurt, ben benieuwd of ik er nog wat van hoor.

Voortaan toch maar zelf koken en anders een boterham :angel:

Gadverdarrie!

En de datum was nog goed?!

HEEL smerig!

Ja tot 18 sept… :shifty:

:sick: :sick: :sick: :sick: Ik word er echt al onpasselijk van als ik het zo zie :hand: :hand: Ben heel benieuwd of en wat je ervan hoort :thumbup: Als ze je maar niet ter compensatie een maand lang gratis dit gerecht aan gaan bieden :lol: :silenced: Ik denk dat je dit voorlopig zelf ook niet meer hoeft :?

Welke winkel hier in de buurt verkoopt die zooi… ieuw. :hand:

Whaa kimmie, dat hoop ik ook niet :sick: :lol:



Of ik laat mijn man dan eerst voorproeven :angel: 8)

Maar ik mag toch hopen dat dit een uitzondering is, anders hadden ze al niet meer bestaan toch? :shifty:



Ben benieuwd, heb om iets na 14:00 een mail gestuurd en binnen een uur een leesbevestiging gehad. Nou nog afwachten of en zo ja wanneer ze reageren.

Lala, volgens hun site is het bij diverse supermarkten te koop :wink:



Voor wie er spontaan zin in heeft 8) heb ik even van hun site de verkooppunten geplukt :angel:



Onze maaltijden zijn verkrijgbaar bij:

  • Dekamarkt
  • Boni
  • Diverse C1000 filialen
  • MCD supermarkten
  • Diverse Plus Markt filialen
  • Diverse Super de Boer filialen
  • Agrimarkt

dat ziet er niet echt fris uit.



maar als het bedrijf zijn naam goed wil houden dan komen ze je te gemoed.



ik heb het gehad met de baby voeding van nutrilon en ze zijn me toen rijkelijk te gemoeg gekomen 2 pakken voeding wat potjes en lepeltjes en een hele mooie knuffel voor de kleine meid.



en het lijkt me toch dat ze binnen 24 uur wat van zich laten horen.

Dat ziet er echt niet tof uit. Bleh…

Waarschijnlijk hebben ze het niet gelijk in de koeling gezet ofzo.

Ben benieuwd hoe ze je tegemoet gaan komen.

heb je al antwoord gehad?

brr

Nee, helemaal niks :thumbdown:

Het is dat ik al gegeten heb maar de eetlust zou mij zeker ook vergaan :sick:



Hopelijk zijn ze zo netjes en heb je snel antwoord op je mail!

denk dat ze eerst moeten overleggen eer ze je een antwoord kan geven.

Word waarschijnlijk door iemand van klanten service gelezen die het ook weer aan zijn/haar supevisor doorstuurt eer je een antwoord terug krijgt.



no worries

Maakte me ook geen zorgen, zou het alleen erg slordig vinden als ze niks lieten horen. :wink: Ik hoef ook niet perse een goedmaker in de vorm van een product, maar een mailtje terug is toch het minste.



En deze kreeg ik net binnen :thumbup:



Beste Mevrouw …,

Dank voor uw mail met foto’s van ons product. De foto’s, en uw verhaal, tonen duidelijk aan dat hier is iets mis.



Ondanks alle kwaliteitsborgingen door ons gehanteerd, die er voor moeten zorgen dat problemen als deze voorkomen worden, heeft u

blijkbaar een foute verpakking ontvangen. Onderzoek bij onze eindvoorraad toont aan dat er verder geen problemen van dien aard zijn en we dus van een incident kunnen spreken.



Mogelijk is er sprake van een nabesmetting door bijvoorbeeld een gescheurde verpakking of een gaatje in de folie nadat wij de maaltijd bij

het distributiecentrum hebben afgeleverd. Momenteel is ons hoofd kwaliteitsdienst met vakantie maar ik stuur hem deze mail ook toe om verder onderzoek te doen.



Onze excuses voor het ongemak wij komen op deze klacht bij u terug.



Met vriendelijke groet,

Dhr. …




Ben benieuwd of ik verder nog wat hoor, maar kan dus wel even duren aangezien die meneer op vakantie is :wink:

Nette mail terug, en beter nu wat laten horen, dan het uitzoeken en wachten tot meneer terug is van vakantie. In die tijd ga jij je ook opvreten dan, en nu weet je dat er nog op terug gekomen wordt… (Oke, dit had ik ook in 1 zin kunnen zeggen geloof ik? :think: :mrgreen: )



Zag er idd ranzig uit!

Lijk wel of de rijst bedorven is. ziet dat er goor uit zeg :sick:

Smeeeerig!!



Ik heb eens een kiezeltje (echt een steentje dus) in mn ligakoek gehad, kreeg ik echt een hele doos met verschillende ligaverpakkingen en andere producten die vanuit hun bedrijf komen toegestuurd. Vond ik heel netjes, had helemaal niet gehoeven maar wel heel fijn!

laat je het weten als je antwoord krijgt? ben erg benieuwd wat ze ermee gaan doen

Ik ook :wink:

Ik laat het wel weten wanneer ik wat hoor.



Sooki, een steentje in je liga is idd ook niet echt waar je op zit te wachten, wel heel netjes gedaan dan van ze :thumbup: Heb wel vaker gehoord dat nutricia dat heel netjes afhandeld.