jakkes asociaal!!!

Ik ben net wezen boodschappen doen, auto netjes geparkeerd (echt want dat lukt bij niet altijd even goed ) de auto naast mij stond helemaaaal niet netjes geparkeerd een heel stuk over het vak naar mijn kant toe zeg maar, tussen de 2 vakken zit nog wat extra ruimte…aan mijn andere kant ook een auto…

ik loop weg naar de winkel en de eigenaar van die auto komt er net aan, booos dat ie was, hij was echt heel kwaad, ik denk parkeer je auto dan ook netjes dan heb je geen probleem toch???

Ik had er ook niet bijna gedacht hoor, blijkbaar stonden de 2 auto’s te dicht op elkaar, daar kijk ik dan niet naar…



Kom ik terug de hele auto eronder gespuugd, een kadootje van die man :sick: :sick: :sick: :sick:

Nou ja :roll: dat is echt asosiaal :thumbdown:



Waar is je fatsoen dan gebleven :wall:





gr mel

ach ja…sukkels hou je altijd…tis wat he als je je emoties niet onder controle kunt houden…tsssss :hand:

Ow wat ranzig!!!



:sick:

nou jaaaaaa zeg!!!

het ‘sterke’ geslacht gaat toch zo vaak prat op zijn stuurkunsten. Moet een eitje zijn voor zo’n figuur hoor. Kinderachtig. Gelukkig was het alleen maar spuug, je hebt er gekken bij… :shock: :wall:

Tja, ook al parkeerd een ander aso, dan nog let ik op dat aan beide kanten de deur redelijk open kan, dit is om deuken in mn eigen auto te voorkomen. Het is zeker niet netjes van hem, maar spuug was je af, een deuk gaat van je no claim af.

Belachelijk dat die vent zich zo asociaal gedraagt.

Ene oor in, andere oor uit.

Voor jou hoop ik dat een regenbuitje die kwijl er snel weer af spoelt…



Oh nee heb mijn was buiten hangen… :roll:

Zoo, lekker aso zeg!





Als ik de auto netjes neerzet, en de ander langs mij staat scheef zodat ze dicht op elkaar staan (wel zo dat je er nog fatsoenlijk in en uit kan), dan zet ik altijd het nummerbord van die auto in mijn mobiele telefoon.



Je weet nooit wat voor Hans Worst erin zit (vind het al aso als je hem scheef neerzet en gewoon wegloopt), die dan ineens zijn deur tegen de mijne slaat ofzo…

Zeker als het een gammelbak of bedrijfsbusje is, want die kijken helemaal niet nauw… :silenced:



Wat ook irritant is, is dat als je terug komt bij je auto, dat er dan ineens een auto langs staat die jouw deur klem heeft gezet.

En zeker met die dikke buik is het soms echt een kunst om weer de auto in te klimmen, zonder dat ik via de bijrijder of achterbak erin moet…



Gelukkig kun je de spuug eraf wassen (al is het echt ontzettend goor!!), een kras is niet zomaar weg.



En dan ook nog tegen een zwangere vrouw…wat een hork zeg! :hand:

Wat goor en wat asso zeg :silenced: :silenced:

Wat een zielige, gefrusteerde man zeg.

Verwend door mammie en pappie, dan een vrouw getrouwd die niet meer bevalt, etc etc.

:thumbdown:

gatsie wat ontzettend goor zeg!! :sick: :sick:

echt super asociaal!!! :x

@Anneke wrote:

Als ik de auto netjes neerzet, en de ander langs mij staat scheef zodat ze dicht op elkaar staan (wel zo dat je er nog fatsoenlijk in en uit kan), dan zet ik altijd het nummerbord van die auto in mijn mobiele telefoon.


Goeie tip Anneke.
Die onthoud ik even.

gatsie wat enorm aso :evil:

Na ja zeg!!!

@Juf_Essie wrote:

@Anneke wrote:
Als ik de auto netjes neerzet, en de ander langs mij staat scheef zodat ze dicht op elkaar staan (wel zo dat je er nog fatsoenlijk in en uit kan), dan zet ik altijd het nummerbord van die auto in mijn mobiele telefoon.


Goeie tip Anneke.
Die onthoud ik even.


Had ik laatst ook moeten doen. Ik stond ook naast zo'n aso en die heeft met z'n bussie een hele vette kras in het achterportier gereden en de spiegel aan de passagierskant aan diggelen gereden.

Maar gatver zeg, spugen op je auto. Wat een smerige vent :sick:

Heb ik weer van mijn man. :slight_smile:



Ook als een auto gewoon op de weg aan het etteren is, dan vraagt hij altijd of ik even het kenteken in de telefoon wil zetten.

Je weet nooit of je het nog nodig hebt.



Zo zijn we ooit zonder reden de vangrail ingeduwd door een gefrustreerde automobilist, en we hadden toen maar wat graag zijn kenteken gehad.

Het gebeurde alleen zo onverwachts (zonder aanleiding ook), dat we op dat moment even niks dachten/konden. En die auto was al lang weg natuurlijk…



Dus vandaar dat het een soort ‘automatisme’ is geworden.

@mama van anne wrote:

Tja, ook al parkeerd een ander aso, dan nog let ik op dat aan beide kanten de deur redelijk open kan, dit is om deuken in mn eigen auto te voorkomen. Het is zeker niet netjes van hem, maar spuug was je af, een deuk gaat van je no claim af.




ik dacht ook wel dat er nog genoeg ruimte was hoor, zo straks ernaast stond ik echt niet…onze eigen auto is nog redelijk nieuw en helemaal goed dus wij willen dat ook niet…



ik heb thuis direct de tuinslag gepakt en de auto afgespoten :thumbup:

:sick:

en bedankt…van je medemens moet je 't hebben :evil:





ik had een tijdje terug (een heeeel tijdje, ik reed toen nog een ouwe kadett :mrgreen: ) altijd een stapel ansichtkaarten in m’n dashboardkastje liggen met de tekst ‘leer eens lekker parkeren…’ erop.



Die stopte ik dan weleens onder een ruitenwisser bij auto’s die echt heeel aso geparkeerd stonden. Heerlijk vond ik dat :oops: :mrgreen: zou het nu niet meer durven geloof ik…

oh bah wat vies!! En aso :twisted:

die man heeft dus zelf niet door hoe hij kan parkeren :eh:

:wall:



Maar net wat anneke zegt: gelukkig kun je dat er nog afhalen en een kras niet. Maar onwijs goor is het wel! :sick: