jajajaja, ook hier zoeken we namen

Nou… ik vind uit het rijtje bv Elles, Meike, Lizet (al zou ik dan wel Lisette schrijven) Linda/Lindy en Tessa wel heel leuk…

Ruud komt niet veel verder als Marlies of Christa en dat vind ik dus niks.

Van de jongensnamen vind ik alleen Tomas wel oke :shifty: De rest vind ik niet echt soeps of ik vind het leuk maar weet wel zeker dat Ruud het niets vind.

Als Aniek een jongen was geweest had ze Renzo geheten, ben er nu echter niet meer zo weg van.

Als Peter een meisje was geweest had hij Fenna geheten, maar dat weten al zoveel mensen dat we dat maar niet meer doen.

Maar dat genre dus.

Beter krijgen jullie dus weer een dochter :mrgreen:

:inlove: 8)

Juist omdat de namen van jullie kinderen heel anders zijn qua stijl dan de namen van onze kinderen, vind ik het wel eens leuk om met je mee te denken. Kijken of het me lukt om iets te produceren wat jullie aanspreekt :wink:

Jongen:

Stijn/Stein

Floris

Jens

Job

Joris

Victor

Loek

Ivo

Hessel

Karsten

Meisje:

Sanne

Renee

Maaike

Elise

Jolan

Mijke

Jiska

Babet

Manon

Janna

Janke

Succes met kiezen!

MERLIJN :inlove:

Milou

Aniek, Peter en Abel !

Aniek, Peter en Lieke!

Bas, Thijs, Bram, Ewout, Tom, Tim, Dennis, Finn, Tijn, Thijmen, Quinten, Jesse, Yannick,

Ellis, Julia, Jente, Jinte, Bente, June (juunuh) Nele, Ninthe, Lisa, Emma, Hannah, Fiene

ben je er al uit inmiddels cell? of zit je um enorm te knijpen nu?

Ja dat wil ik ook wel weten :mrgreen:

zal ik maar voor haar antwoorden, ze is uit de naam.

Het word M maar wat er acheraan komt dat weten we nog niet :smiley:

Matthijs :mrgreen:

En het is Michel geworden las ik net :smiley:

Gefeliciteerd met je zoontje!! Geniet ervan.

Hee Cell gefeliciteerd met je zoon Michel.

Toch geswitched van naam :wink: .

Ik hoop dat alles goed is met jullie en dat je van de kleine man aan het genieten bent.

:-* :-*

GEFELICITEERD!!!

15 augustus is een geweldig dag om te bevallen :mrgreen:

Ahhhhh cooooooooool… zag t topic en vroeg het me al af… :inlove: gefeliciteeeerd… :-* :-* :-*

Gefeliciteerd :thumbup:

naam toch uiteindelijk dus nog zelf verzonnen :wink: niemand had deze als tip gegeven haha! :inlove:

van harte gefeliciteerd!!!