jajajaja, ook hier zoeken we namen

Niet pril meer nu, maar we komen er niet uit… HELP!?

We hebben inmiddels ook maar wat eisen laten varen… zelfde voorletter mag, anders valt er wel heel veel weg.

De eis voor niet te veel letters ook, ik heb nog steeds wel voorkeur voor maar 5 letters, maar we hebben al namen geroepen die meer letters hadden.

Meer lettergrepen mag ook, maar het moet nu vooral wat klank aangaat bij de andere kids passen.

Dus mooie meiden en jongensnamen, zeker niet Engels, gewoon zo Nederlands mogelijk, liefst niet te bijbels klinkend en vooral pakkend bij de namen van onze andere kinderen. :pray:

Jongens:

Ewout

Bram

Sander

Sem

Hidde

Tjeerd

Joep

Joppe

Koen

Freek

Fons

Enzo

Duuk

Dieder

Onno

Olaf

Zoiets?

Wel lastig die eisen :mrgreen:

Meisjes:

Jonna

Fiene

Senna

Ilse

Ine

Isold

Irma

Imke

Demi

Hilda

Sasja

Lena

Wende

Esmee

Kim

Tona

Emma

Jildou

Wij hebben een namensite gezocht, uitgeprint, allebei 10 jongens en 10 meisjesnamen aangekruist (alleen kwamen we allebei niet tot 10 :think: ), daarna bekeken, opgeschreven en 2 weken later weer bekeken. Dan streep je zo alweer een lading namen weg en komen er misschien weer anderen bij. We hebben een aantal namen die er elke keer weer op blijven staan, dus leuk blijven :mrgreen:

Emma :inlove: Hartstikke internationaal en past prima bij je 2de en 3de naam)

En gefeliciteerd trouwens :mrgreen:

Euhm Even gelegenheid om te feliciteren :dance: JOh , ik wist et nog niet loop achter momenteel …

Succes en heel veel goeds de komende maanden …hopelijk blijf je je fit voelen en anderszinds iig beetje dragelijk … :thumbup:

toytoytoy met de zwangerschap :-*

Liefs bianca

Ow ja namen ? euhm heb ik effe geen zin in zo hahah maar feliciteren Graag natuurlijk … :thumbup:

Groetjes en liefs van hieer .

Ik kom eigenlijk alleen maar op de naam: Jennifer

Jen, ni, fer…

nope… :mrgreen:

Aniek Peter en Jennifer bekt in mijn hoofd niet lekker en is 3 lettergrepen.

Wij hebben al een erg lange achternaam van 10 letters en vandaar dat we graag verder willen op de toer die we hebben.

Aniek is 5 en Peter ook.

Ruud riep al Merel, maar sorry dat vind ik dus niks :oops:

@Cell wrote:

.

Ruud riep al Merel, maar sorry dat vind ik dus niks :oops:

En dat is met de M :wink:

Jongensnamen;
  • Lucas
  • Jorrit/Joris
  • Casper
  • Sverre
  • Karel
  • Levi

Meisjesnamen
  • Fenna
  • Jente
  • Elin
  • Lente
  • Iris
  • Laura
  • Vera

Cell, welkom terug op het forum! :wink:

:inlove: Deanne… :wink:

:roll: jaja, ik weet het: 3 lettergrepen… maar: de 2 andere namen hebben óók 3 lettergrepen, en dan past het weer wel toch? Verder is het maar 6 letters…

Gefeliciteerd met je zwangerschap en succes met het vinden van een leuke naam :thumbup:

(jongensnaam waag ik me maar niet aan :shifty: hadden we zelf al te veel moeite mee voor ons eigen kind :wink: )

@Bietje wrote:

Cell, welkom terug op het forum! :wink:

En GEFELICITEERD natuurlijk! :dance: :inlove:

thx Bietje, maar ik ga me niet meer in discussies begeven hoor… ga meer doen waar ik echt zin aan heb :wink: Er is veel gebeurd, maar geen kok… poeh… weg was mijn enige uitlaatklep :oops:

Deanne… hmm, dan vind ik Dian leuker en die 2 en 3e naam zijn vernoemingsnamen maar zullen niet overdadig worden gebruikt.

Aniek heet Aniek, Lieneke, Annemiek.

Peter heet Peter, Gerrit, Rudolf.

Zij hebben beide 5 letters en 2 lettergrepen en dus zoek ik echt vrij specifiek namen binnen die grenzen en ja… ik weet hoe moeilijk dat is want we zijn zelf al aan het modderen ermee. :shifty:

mama jeanet, Fenna en Laura gaan op t lijstje :thumbup:

Van de jongensnamen vind ik Lukas leuk, maar Ruud heeft het niet zo op uitgesproken bijbelse namen.

Anders was het meteen David geworden voor een jongen, maar dan zit Ruud al weer te geinen dat we hem dan moeten opgeven bij de synagoge :evil:

Peter is germaans en afgeleid van Petrus, maar dat vond hij nog wel oke

Aniek, Peter en Rona ?

Aniek, Peter en Joris ?

Edit
Ik zie dat Rona niet aan je eisen voldoet (4 letters, begint met R)… Britta??

oh enne… namen die zowieso afvallen omdat nichtjes en neefjes en kinderen van geliefde vrienden zo heten zijn:

Emma, Lotte, Wessel, Luuk, Maud, Tijmen, Merle, Tycho, Jasmijn, Ian, Kayleigh, Marjolein, Calvin en Jordi en Stijn.

Die namen dus niet… dus helaas ook geen Emma :wink:

cell,

:: GEFELICITEERD ::

de namen die ik leuk vind staan er allemaal al bij :wink:

Voor een meisje is het natuurlijk

Jula :inlove: (Na 6 en 5 letters , is het nu tijd voor 4 letters hoor :wink:)

Voor een jongen vind ik moeilijker…

Jeroen?

5 en 6 letters? :mrgreen:

Bij Mijn weten hebben ze beide 5 letters :wink:

Ruud is al 4 dus die hebben we ook al en 8 ook al :angel:

Ik vind Jula wel heel lief…

Ben ook helemaal weg van Julin, de dochter van Kers heet zo, dus misschien dat ik d’r nog es pols of ze bezwaren heeft :shifty:

Thies vinden we ook wel oke, maar t spat er nog niet vanaf.

Ik heb er al wel wat opgeschreven hoor :wink: :-*

Tiemen

Jenze

Haico

Frido

Brent

Thije

Sveva

Hanne

Yaela

Kosan

Kikkie