jaaaah!!!!

:dance: :dance: heb iets gevonden waar mijn zoon op mij lijkt :dance: :dance: Het randje van zijn oorschelp is dubbel net als bij mij :dance: :dance: :dance:



Even voor de uitleg alletwee mijn kids lijken helemaal op pa :mrgreen: behalve dan …





mijn zoon’s oor. :inlove:



Ben helemaal blij dus moest t ff kwijt :mrgreen:

:lol: :lol: :lol:

:mrgreen:



Heb je al goed naar de teentjes, vingertjes enzo gekeken, daar zie ik hier veel gelijkenis in namelijk. :mrgreen:

@Claudje wrote:

:mrgreen:



Heb je al goed naar de teentjes, vingertjes enzo gekeken, daar zie ik hier veel gelijkenis in namelijk. :mrgreen:




:lol: dat is ook een kopie van pa :mrgreen: jammer voor de kids want mijn voeten zijn veeel mooiier :wink:

Hoi



erg he als je kids totaal niks van je weg hebben.

Mijn oudste 2 lijken ook amper op mij alleen me jongste schijnt op me te lijken dus daar ben ik dan ook erg blij mee :smiley:

@miriam wrote:

@Claudje wrote:
:mrgreen:



Heb je al goed naar de teentjes, vingertjes enzo gekeken, daar zie ik hier veel gelijkenis in namelijk. :mrgreen:




:lol: dat is ook een kopie van pa :mrgreen: jammer voor de kids want mijn voeten zijn veeel mooiier :wink:




:lol:

@ilsederooy wrote:

Hoi



erg he als je kids totaal niks van je weg hebben.

Mijn oudste 2 lijken ook amper op mij alleen me jongste schijnt op me te lijken dus daar ben ik dan ook erg blij mee :smiley:




misschien moet ik ook maar voor n derde gaan dan :mrgreen:

Hahaha leuk joh Miriam! :mrgreen:

Eindelijk iets van jezelf. Maar ja… misschien hebben ze dat mooie karakter van jou? Ook niet onbelangrijk!



Ach er wordt toch vaak gezegd dat de baby in eerste periode echt op de papa lijkt en later vanzelf weer beetje verandert.

@miriam wrote:

misschien moet ik ook maar voor n derde gaan dan :mrgreen:


Haha, driemaal is scheepsrecht :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@miriam wrote:

@ilsederooy wrote:
Hoi



erg he als je kids totaal niks van je weg hebben.

Mijn oudste 2 lijken ook amper op mij alleen me jongste schijnt op me te lijken dus daar ben ik dan ook erg blij mee :smiley:




misschien moet ik ook maar voor n derde gaan dan :mrgreen:




hahaha



het gekke vindt ik bij mijn kids wel dat ze alle 3 zo licht zijn.

Me dochter id oranje blond, me zoon is witblond en de jongste is donkerblond en wordt steeds lichter. De oudste 2 hebben groen bruine ogen en de jongste bruine ogen.



Terwijl ik pik zwart haar bij me geboorte heb en donker bruine ogen.

Ze zeggen donker overheerst maar dan zullen mijn genen wel niet zo sterk zijn :think:

@salt wrote:

Hahaha leuk joh Miriam! :mrgreen:

Eindelijk iets van jezelf. Maar ja… misschien hebben ze dat mooie karakter van jou? Ook niet onbelangrijk!



Ach er wordt toch vaak gezegd dat de baby in eerste periode echt op de papa lijkt en later vanzelf weer beetje verandert.




:-*

Joepie :lol: :lol: :lol: :dance: :dance: :dance:

Hahaha, die Miriam! Koester het oortje zou ik zeggen :mrgreen:



Hier speur ik nog steeds nix lijkends. Vraag me nog steeds af hoe de beste jongen aan het rossig blonde haar komt… :think:

@Mip wrote:

Hahaha, die Miriam! Koester het oortje zou ik zeggen :mrgreen:



Hier speur ik nog steeds nix lijkends. Vraag me nog steeds af hoe de beste jongen aan het rossig blonde haar komt… :think:




Mijn moeder zei altijd dat je rooie haren kreeg van koffie :wink:

hahaha

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: gek! :thumbup: voor zijn oor hahahaha

Haha, Miriam wat is dat leuk hè?!!!



Hier ook 2 kids die toch echt op papa lijken. Ik moet nog ontdekken wat ze van mij hebben.

Wel zie ik wat karaktereigenschappen van de oudste die hij niet van papa heeft :wink: :mrgreen:



:-*

hahaha hier is het juist precies andersom… kan , vooral bij Daan, absoluut niks terug vinden van zijn ‘verwekker’ Lucas daarentegen begint steeds meer weg te krijgen van zijn pa, al lijkt hij nog steeds heel veel op mij :inlove: En dan te bedenken dat beide vaders donkere haren hebben, en die van daan zelfs donkere ogen, daan is blond met grijs-groene ogen 8) :lol:

:lol: :lol:

@mv2kids wrote:

hahaha hier is het juist precies andersom… kan , vooral bij Daan, absoluut niks terug vinden van zijn ‘verwekker’ Lucas daarentegen begint steeds meer weg te krijgen van zijn pa, al lijkt hij nog steeds heel veel op mij :inlove: En dan te bedenken dat beide vaders donkere haren hebben, en die van daan zelfs donkere ogen, daan is blond met grijs-groene ogen 8) :lol:




Zou dat t zijn :think: paps is donkerder dan ik. Nou bji de volgende ga ik eerst onder de zonebank of aan de zelfbruiners :mrgreen: