Jaaaah we hebben ze weer.. (update 18/3)

ow wat lief!!! Zo vind ik ze zo schattig he. Maar ik weet ook wat ik van een kat vind als hij in een huis loopt met 2 kinderen en een lydia.



Maar mooie plaatjes hoor!!

@F’lien wrote:

:think: heb nog geen nieuw huis dus als iemand interesse heeft :lol:




ooowww echt?

zucht … zwijmel…



ik wil wel, maar ik denk manlief niet.

Zwart is mooi!



(we hebben nl al een kat, we willen er nog wel een, maar als we wat groter wonen)

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

@F’lien wrote:

@Karin1981 wrote:
Of het is een raskat dan heb ik niets gezegd :wall:




Nee het is geen raskat, bedoeling was deze maand te steriliseren, maar ze was ons voor :lol: :inlove: Dus als de kittens nu weg zijn, gaan we richting dierenarts :wink:




Dan heb ik niets gezegd hoor :mrgreen: :wink:

owww evelien! :inlove: :inlove: wat een schatjes!!

Ik heb ook een zwarte kat en das echt de liefste van de 2 gewoon!!

Sjonge zeg, die diesel heeft er wel haast achter gezet zo, kan me de foto’s nog herinneren van toen zij nog een klein katje was! :inlove:



Geniet nog ff lekker van ze, het gaat zo snel. (Wel mooi afleiding voor het wachten op je “woutertje” :wink: )



:-* Jiska

@F’lien wrote:

:think: heb nog geen nieuw huis dus als iemand interesse heeft :lol:




Hmmm die zwart/witte,is dat een poes of een katertje??(wij zoeken ene poes nl :wink: )

@irry-me wrote:

@F’lien wrote:
:think: heb nog geen nieuw huis dus als iemand interesse heeft :lol:




Hmmm die zwart/witte,is dat een poes of een katertje??(wij zoeken ene poes nl :wink: )




Sorry ben waarschijnlijk alle poesjes al kwijt :shifty:

Heb via MP iemand uit hetzelfde dorp die twee kittens zocht uit hetzelfde nest én iemadn heeft zich al vi PB gemeld en daarvoor is de derde poes/kater.

Beide maakt geslacht niet uit dus sorry :shifty:

Maareh hou MP in de gaten het ‘seizoen’ komt er weer aan enne het asiel zit ook vol kittens :wink:

Hier worden bijna alle katten meteen gesteriliseerd, omdat de asiels al tot barstens toe vol zitten. Heel af en toe kun je op de plaatselijke markt in cardiff een kitten kopen, maar tegen een behoorlijke prijs (£45).



Toch betekent dat niet dat mensen een oudere kat uit het asiel nemen. Heel zielig als je die beestjes in hun kooi ziet zitten en mensen lopen ze straal voorbij.

Cheese en Pickle waren 1 jaar en samen binengebracht, dus die waren moeilijk te plaatsen. Wij gingen eigenlijk alleen voor 1 kat, maar kwamen met 2 weg!

Ohhhhh…wat lief!!! :inlove: :inlove: :inlove:

Wat een snoepies zeg!!!

Oh zwijmel zwijmellllllllllll…meer meer meer… :pray:

@F’lien wrote:

@irry-me wrote:
@F’lien wrote:
:think: heb nog geen nieuw huis dus als iemand interesse heeft :lol:




Hmmm die zwart/witte,is dat een poes of een katertje??(wij zoeken ene poes nl :wink: )




Sorry ben waarschijnlijk alle poesjes al kwijt :shifty:

Heb via MP iemand uit hetzelfde dorp die twee kittens zocht uit hetzelfde nest én iemadn heeft zich al vi PB gemeld en daarvoor is de derde poes/kater.

Beide maakt geslacht niet uit dus sorry :shifty:

Maareh hou MP in de gaten het ‘seizoen’ komt er weer aan enne het asiel zit ook vol kittens :wink:




Thanx voor de tip! :wink:

Ooooh SMELT :inlove:

F,lien ik zal het met hubbie over hebben :wink:

Ik hou je op de hoogte.

:inlove: :inlove:

Oooh lief! Ze zijn echt cute!! :inlove:

Oh kleine Harry blijf hem leuk vinden. :inlove:

Ooooh, zoooo schattig! :inlove:

zuchtttt mooooi… :inlove:

Oh wat lieffffffffffffffffffffff :inlove: :inlove: :inlove:

Weer tijd voor een update.

De oogjes zijn inmiddels open en ze lopen wat rond.

:mrgreen: :mrgreen:

:inlove: Wat zijn ze moooi!! :inlove:

Sam zit hier mee te kijken en die doet gelijk al een poging om ‘poes’ te zeggen! :inlove: :inlove: