Jaaaah we hebben ze weer.. (update 18/3)

:inlove: :inlove:

Oh scheetig!!! Het blijft mooi altijd hoor… :inlove:

Ach gossie :inlove: :inlove:

En geboren op Valentijsdag :inlove:



Onze kat is ook zwart, en zoooooo mooi!!!

:think: heb nog geen nieuw huis dus als iemand interesse heeft :lol:

:inlove: :inlove:

:inlove: :inlove: :inlove:

Wat lief :inlove: :inlove: . En ik vind ze nog liever als ze een paar weekjes oud zijn :inlove: , krijgen we dan ook weer een foto?

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Ooh wat lief!!! :inlove: :inlove: :inlove:

@Renee74 wrote:

Wat lief :inlove: :inlove: . En ik vind ze nog liever als ze een paar weekjes oud zijn :inlove: , krijgen we dan ook weer een foto?




Tuuuuuurlijk :inlove:

agossie, wat lief allemaal :inlove:



maar goed dat er hier al twee katten rondlopen, ik krijg hier altijd zo’n hebbe hebbe hebbe neigingen van :mrgreen:

Wat een schatjes Evelien!! Oohh ik zou er zo eentje willen nemen maar ook wij hebben er al 3 rondlopen dus dat is gewoon niet handig :mrgreen: Snel meer foto’s plaatsen, kittens zijn zo lief! :inlove:

zou ook wel willen, maar durf nog niet zo goed met daantje… strakkies als hij wat ouder is misschien.(en als lucas weer terug is)

Ik vind ze keischattig hoor daar niet van, :inlove:



Maar kies je bewust voor een nestje? Weet zeker dat je ze wel kwijt raakt hoor daar niet van maar de asielen zitten al zo bom vol. Ik ben daar niet degene die daar over moet oordelen hoor bedoel het goed niet kwaad.

Ieder zijn keus

Of het is een raskat dan heb ik niets gezegd :wall:

Wat lief!!! :inlove:

Je weet al wat ik ervan vind, vind er niks aan vooral die zwart witte niet in gedachten heeft hij al een naam ik vind he zo lief :inlove:

Oh, wat schattig!!!



Emma begint nu nog harder te zeuren om een poes! :inlove:

Mariëlle :lol: :wink:



Evelien wat zijn ze lief zeg!! :inlove:

@Karin1981 wrote:

Of het is een raskat dan heb ik niets gezegd :wall:




Nee het is geen raskat, bedoeling was deze maand te steriliseren, maar ze was ons voor :lol: :inlove: Dus als de kittens nu weg zijn, gaan we richting dierenarts :wink: