Jaaaaah, ik heb eindelijk nieuwe schoenen! en jas...

Nou en, zou je zeggen!



Maar sinds mijn zwangerschappen pas ik niet meer in mijn oude schoenen, puur in verband met de breedte en omdat ik niet meer op hakken kon lopen. En ik had al een brede voet.



2,5 jaar geleden mijn laatste paar schoenen gekocht en die konden wel mee. Je begrijpt het al, die waren behoorlijk uitgewoont. Zomers heb ik niet zoveel problemen, want de crocs (+ neppers) en de birkenstocks (+ neppers) die pas ik wel en lopen prima (maar om nu te zeggen, WOW! :roll:



Vlak voor de zomer heb ik ergens door de modder gelopen en mijn schoenen die ik al helemaal zat was en er niet meer uitzagen. Zagen er toen helemaal niet meer uit. Ik heb ze niet eens meer uit het plastic zakje gehaald om ze schoon te maken.



Ik MOEST dus nieuwe schoenen. Vorige week een dagje samen geshopt met mijn man en uiteindelijk bij de eerste winkel (dus weer terug) laarsjes gekocht :shock: Ik en laarsjes. Ongelooflijk dat ik daar inpaste. Helaas een halve maat te groot, maar dat mocht mijn pret niet drukken.

Gisteren eindelijk een gelegenheid om ze aan te doen en ik voelde mij prachtig en geweldig ermee.



Vanmorgen bij het boodschappen doen, liep ik langs een winkel en viel mijn oog op het bordje uitverkoop wegens… en winterjassen 32,50. Tijdens het langslopen kijk je dan snel naar de jassen en tada… DAAR HING MIJN JAS!!! :mrgreen: Bij de kassa moest ik even wachten en … tada… Ik zag ook nog een leuke handtassen in de kleur van de jas liggen!! :dance: :dance: Ook afgeprijst. Voor nog geen 42 euro was ik klaar (en dat terwijl de originele prijs van de jas 129 eurie was :shock: )



Vanmiddag bedacht ik dat ik die laarsjes toch ook maar in het zwart moest kopen. Daar aangekomen viel mijn oog op andere laarsjes. In eerste instantie dacht ik, die passen niet, maar ik probeerde toch en tot mijn verbazing, kreeg ik mijn voet erin, pastte ze en ik kreeg zelfs het ritsje nog dicht :o Alleen van de prijs schok ik. Die zwarte laarsjes kon ik ook nog vinden, maar toen wist ik weer waarom ik die niet wilde, die vond ik niet mooi (ik had ze gekocht in een soort van leverkleur en die zag ik daar niet)

Terug naar die mooie laarsjes … wek/niet, wel/niet… Oh. ze hebben hier ook nog zwarte schoenen in breedtemaat. Leuk, maar die passen vast ook niet… Jah… ze passen!!!

Nu helemaal in dubio, dus manlief gebeld wat te doen. En hij zij kopen!!! En dat heb ik dus gedaan.

Ook nog gelijk maar sportschoenen gekocht, die ik ook nog nodig heb (mijn oude komt bijna mijn teen doorheen)



Ik ben zo blij, ik ben zo blij!!!



Sorrie, ik moest het gewoon ff kwijt :smiley:



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

:lol:



van harte gefeliciteerd met de aankoop van je nieuwe schoenen…( en rest van de spullen!)



Veel plezier…

Oh ik snap het helemaal wat kun je daar blij van worden he :lol: :lol:

Leuk hoor! :dance:

Foto’s!!! :inlove:

Ja vind ik ook! FOTOOOOOOO’SSSS!!! :mrgreen:

Fijn! Wat kan je blij worden van zoiets hè…

Maar heel verhaal en geen foto’s dusse je weet wat je te doen staat :lol: 8)

Morgen zal ik ff foto’s maken :mrgreen:



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Wat heerlijk is dat he?!



Ik koop ook nooit schoenen, kan nooit wat vinden en als het dan wel lukt is dat echt een feestje waard :mrgreen:

Heerlijk hè, als dingen ineens wel passen! Maakt dat shoppen ook meteen veel leuker.



Geniet van je nieuwe aankopen!

Oh ik snap precies je heerlijke gevoel! Zo voelde ik me ook toen ik vorig jaar in een paar laarzen paste. Ik heb namelijk ook een erg brede voet, en kan nooit z’n leven schoenen vinden.



Geniet er van, het is zo fijn om je lekker te voelen!

Heerlijk! En ik ben ook benieuwd naar hoe het eruit ziet :smiley:

Foto’s zijn een beetje mislukt (te donker, kleuren komen niet over) dus ik maak ze straks even opnieuw.

Die van mijn sportschoenen zijn wel gelukt, en die van mijn laarzen die ik vorige week heb gekocht, kan de foto mee door.



De rest volgt dus nog. :roll:



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

gelukt :slight_smile:



En zoals je kunt zien, zit er zelfs een hakje onder :dance:

Altijd leuk he zonneschijn om iets nieuws te kopen… Ik ben ook altijd zo blij en kan dan niet wachten totdat ik het aan kan hihi! Ik heb de foto’s gezien en vind vooral de grijs/zwarte laarsjes met het hakje erg mooi, op de foto lijkt het also ze heel soepel zijn en die zullen daarom best lekker zitten. Veel plezier met je nieuwe spulletjes en dat je je winterjas nog maar even niet aan hoeft want dat zou betekenen dat het alweer een stuk kouder is :?

Helemaal leuk! En je jas?

Moet ik mijn jas ook showen?

Als ik hem aan heb is hij echt wel wat ruim. En ik ga nog echt geen trui aantrekken :wink:



En daar het een maat 48 is, is hij ook een beetje recht toe recht aan. Ofterwijl, geen taille. Maar daar weet mijn schoonmoeder wel raad mee.



Het is overigens een oranje lange (wel boven de knie) jas.



Ik kan straks als het nog licht genoeg is (alsof er vandaag veel licht is geweest :roll: ) nog wel foto’s maken. Nu kom ik een beetje tijd tekort. Ik ben ook alleen maar nieuwsgierig dat ik even snel hierachter zit :oops:



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Ik had toch nog een paar minuutjes en met mijn telefoon is het eigenlijk zo gedaan.



De jas een beetje vormeloos zo aan een hanger, maar goed.

Op de foto is hij overigens knallender oranje dan in het echt. Maar oranje is het wel :lol: (gelukkig houd ik wel van kleur)

Leuke vrolijke jas hoor zonneschijn, tasje past er ook leuk bij. Jij bent alvast klaar voor de winter :slight_smile:

oohhh die eerste foto met die laarsjes…verliefddd!!



welke winkel heb je ze gekocht als ik dat mag vragen :oops:

Ik vind je jas super! Heel gaaf als je ook met een maatje meer gewoon lekker knalt! Heb ik ook hoor, een knalrode jas. Kan mij het bommen. Ik houd ook van kleur. Vind de tas ook super!