JAAAAAAAAAA TaMa is bevallen van Djanel

Woensdag komt zij heb ik het vermoeden!

maar ik hoop voor haar vandaag!!

TaMa lieverd,… spannend… ik zeg net tegen mijn man: ahhhh ze is aan het bevallen… :mrgreen: meteen overhaaste conclusies trekken he…maar ik hoop het evengoed voor je hoor… :snooty: :thumbup:

Nou ik ben net naar de vk geweest, ik ben gestript dus wie weet… Ach ik denk dat hij nog wel een paar dagen zit hoor…

Hij heeft het naar zn zin :mrgreen:

:mrgreen: die beeb neemt z’n tijd… :mrgreen: is ook koud buiten en in mama’s buikje is het lekker warm… :inlove:

denk dat dat idd de reden is…

ik ga mijn huisje hier gewoon warm stoken en onder een koude douche staan… misschien dat de beeb dan besluit dat het genoeg is :lol: :lol: :lol:

hoop dat je snel je beeb in je amren mag houden…

Nou, ik vind dat je er nu wel eens ‘af’ mag zijn hoor! Ik hoop dat je weeën snel toenemen, óf dat ze afnemen en je nog even lekker uit kunt rusten voor het echte werk! :-*

ff upen hahaha, maar nog steeds BIB hier :wink:

Ja precies Biebels… OF het echte werk dan maar… OF het stopt en dan helemaal geen weeen en nog even rust… of zo… :mrgreen:

Echt een spannende tijd… we leven zooo mee met je :inlove:

Ik reageer (te :oops: ) weinig, maar lees/leef wel met je mee… succes!!!

@TaMa wrote:

ff upen hahaha, maar nog steeds BIB hier :wink:

En nog steeds zoveel weeën? :hug:

Afentoe maar het is nu wel rustifer dan de afgelopen dagen. Probeer nu ook extra rustig te doen zodat ik wat energie heb met de bevalling :inlove:

Hoessie??? :mrgreen:

Ja, heb je lekker geslapen? Als je óp de datum wilt bevallen, dan mag je vandaag wel beginnen :mrgreen: :-*

Ik voel me vandaag wel een beetje minder maar dat komt eigenlijk door mezelf. Ik heb vandaag teveel gedaan, heb het hele huis schoongemaakt, gestofzogen, gedweild en ben toen zelf boodschappen gaan doen. Net kwam ik thuis, heb ik een wassie opgehangen en nu ben ik echt kapot. Mijn bekken doe auwie, tja eigen schuld dikke bult… En die heb ik ook nog steeds :stuck_out_tongue:

Ik zit nu maar van een verse ananas te genieten… Bakerpraatje I know, maar toch… Stel je eens voor dat het werkt :roll:

meid ik hoop het van harte… want wij willen beebie nieuws… :inlove: en vanmiddag maar lekker rustig aan doen dan he… :hug:

TaMa, die knul van je houdt het goed vol zeg :thumbup:

Misschien komt ie op je verjaardag 8)

Ja hij heeft het nog prima naar zn zin, lekker aan het bewegen in mijn buik… Mama is het nu toch aardig zat aan het worden, sorry voel me ff vreselijk zielig!

Ik geloof ook niet dat ik nog spontaan mag bevallen, volgens mij word dat ALWEER inleiden… Bij Dunc en Sam ook trouwens…

@TaMa wrote:

Ik voel me vandaag wel een beetje minder maar dat komt eigenlijk door mezelf. Ik heb vandaag teveel gedaan, heb het hele huis schoongemaakt, gestofzogen, gedweild en ben toen zelf boodschappen gaan doen. Net kwam ik thuis, heb ik een wassie opgehangen en nu ben ik echt kapot. Mijn bekken doe auwie, tja eigen schuld dikke bult… En die heb ik ook nog steeds :stuck_out_tongue:

Ik zit nu maar van een verse ananas te genieten… Bakerpraatje I know, maar toch… Stel je eens voor dat het werkt :roll:

dat klinkt wel goed t schoonmaken :thumbup: dat hoor je toch wel vaker dat vrouwen vlak voor de bevalling ineens nog een bevlieging krijgen. Ik stond om 23H savonds nog de wc schoon te maken :mrgreen: om 3 uur snachts begon het…

Ik hoop voor je dat t nu snel begint!!

TaaaaaaaaaaaMaaaaaaaaaa, houd je het nog even vol? :-* voor jou hoor, hoop dat beeb zich nog spontaan aan gaat dienen. Jij hebt dus ervaring met inleiden, zou je het héél erg vinden als dat nu weer gebeurt?

Nou heel erg niet maar ik zou het wel een keer willen meemaken dat mijn bevalling spontaan zou komen. Ik heb bij zowel Duncan als Samara allebei een inleiding gehad en dan zit je zo in een weeenstorm dat je (ik in dit geval dus, ik weet niet hoe dat bij anderen was) de controle over je lichaam kwijt ben. Daar zie ik dus weer zo tegenop maar ja, als het moet dan moet het he…