JAAAAAAAAAA TaMa is bevallen van Djanel

Bedankt voor al jullie felicitaties. Ik hou het even kort als jullie dat niet erg vinden want ik ben nog erg moe.

Maar wou jullie toch even laten meegenieten met mn moppie :inlove:

Mooooi, die lieverd… en groot ook :thumbup:

En wat een leuk shirt… :thumbup:

Samara is er zo te zien ook blij mee… :inlove:

Wat vind Duncan ervan? Allemaal vragen maar ga jij eerst maar eens lekker uitrusten… :-*

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Wát een heerlijk moot :mrgreen:

Oh meid geniet en rust lekker uit!!!

GEFELICITEERD met jullie mooie wonder!!

:-* Sas

Lieffffffffffffffffffffff :inlove:

Oooooch, wat een poepie! Die foto met je dochter is ook :inlove:

Jammie, wat een lekker ding! :inlove:

OOOOOOOO wat een heerlijkheid! Meis wat een lekker mannetje zeg, heerlijk! :inlove: :inlove: :inlove:

Ik geniet!

Ik kom hem snel in het echt bewonderen hoor! :-*

ooooh wat een scheetje :inlove:

wat een mooi manneke :inlove: :inlove:

meis rust maar lekker uit en geniet lekker van je kleine man :inlove:

Wauw wat een prachtig mannetje !! :inlove: :inlove: :inlove: Gefeliciteerd meid :dance: :dance: :dance:

Geniet er lekker van :-* :-*

oohh tama wat een snoepie :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

meid nog van harte gefeliciteerd :inlove: :inlove:

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

wat een mooi kereltje!! en wat een leuk tshirtje zeg :smiley:

zooooooooooo wat een heerlijk bonkie…

Heerlijke wangen…

:inlove:

Hee jij ook al zo’n mooie knul!

Zie je, ik had aan Lenn gevraagd hem te roepen en… tadaaaa daar was ook Djanel :inlove:

Geniet ze meid!

Wat een knul zeg :inlove: En wat een mooie haartjes, geweldig …

Geniet ervan :-*

Heey Tama hoe gaat het nu?

Lukt het allemaal een beetje met Djanel?

:-*

Het gaat opzich allemaal prima alleen ben ik erg moe en heb best nog wel wat pijn. Dus ik lig veel op bed te genieten van mijn kinderen.

Djanel is echt een heel zoet mannetje, huilt amper en gewoon een lekker tevreden kereltje. Enigste waar we een beetje tegenaan lopen is dat Djanel s’nachts niet in zijn ledikant/wieg wil slapen. Hij wilt contact dus we slapen al een paar nachten amper…

GAAAAP

Ik ga er nog twee foto’s bij doen en dan ga ik mijn bedje weer in :-*

Oooow dit moet ik echt nog ff kwijt. Ik heb geen bv maar slagroom :mrgreen: Djanel weegt nu namelijk 4260 gram… Hihi ben zo trots :inlove:

Agossie wat een lekker ventje is Djanel zeg… Zijn neusje lijkt heel erg op die van Samara. Ben benieuwd of hij gewoon bruine ogen of net als Samara blauwe ogen krijgt :smiley:

Wel minders van dat wiegje/ledikantje…hoop dat het snel overgaat zodat jullie ook aan de rust toe komen :-*