JAAAA Op het gras!

Als zijn vader zijn zin krijgt, wordt de kleine man super spits van PSV. Maar ja…soufian heeft een grasfobie. Hij vond het vreselijk en wist niet hoe snel hij er af moest komen.

Nu hebben wij direct achter de schutting een voetbalveld. En hij heeft er zonet opgelopen. Wat zeg ik het was bijna spelen zelfs :mrgreen: . Zijn vader kan nu lekker door dromen.

Nu nog zijn zandfobie overwinnen…is wel erg handig als wij drie weken aan het strand zitten aan de middelandsezee. :silenced:

@samara wrote:

Als zijn vader zijn zin krijgt, wordt de kleine man super spits van PSV. Maar ja…soufian heeft een grasfobie. Hij vond het vreselijk en wist niet hoe snel hij er af moest komen.

Nu hebben wij direct achter de schutting een voetbalveld. En hij heeft er zonet opgelopen. Wat zeg ik het was bijna spelen zelfs :mrgreen: . Zijn vader kan nu lekker door dromen.

Nu nog zijn zandfobie overwinnen…is wel erg handig als wij drie weken aan het strand zitten aan de middelandsezee. :silenced:

Hihi, ja, ik hoop dat ie van die zandfobie dan gauw afkomt, Samara!! :lol:

En hoe vindt mama het als Soufian superspits van PSV wordt? :mrgreen:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: gras en zandfobie :mrgreen:

Hij is over het grasfobie heen,dus zal het met zand ook wel goed komen :mrgreen:

:pray: :pray: hihi anders wordt het een moeilijke strandvakantie :mrgreen:

Oooh en een voetballer mag ie worden hoor. Zou mama ook trots maken. Maar all ie wil hockyen mag dat ook. (al zal zijn vaders hart stiekem een beetje breken)

Hoi Samara,

Hier nog 1 die niet op het gras durfde… Ze heeft het vorig jaar zomer wel gedurfd, maar na een tijd geen gras gezien te hebben, vond ze het helemaal niets. Nu durft ze er op te lopen. En ook bij Lotte is zand helemaal niets! Ze vindt het eng, vies. Als je haar toch neerzet, verzet ze geen stap en begint ze hard te huilen! Dus die angst moet ze ook nog even overwinnen, want we gaan in mei naar Zeeland op vakantie en natuurlijk naar het strand…

Groetjes,

Viratine