Ik vind het zo schattig hè, ze doet nu de hele tijd haar tenen in de mond met verschonen :inlove: . Je hoort haar echt zuigen :think: :inlove: . Weeer eens wat anders hè :mrgreen: .
En ze probeert eindelijk speeltjes die verder weg liggen te pakken en gaat daardoor een beetje rollen. Nog niet helemaal om maar wel standaard de hele dag naar haar zij.
Ze kan wel rollen maar ze ziet het nut er geloof ik nog niet zo van in :mrgreen: .
Ik vind het dus heel leuk dat ze eindelijk wat meer probeert. :inlove:
ik vind het zo grappig dat ik op de een of andere manier altijd denk dat jouw kindje heeeeeeel veel ouder is dan de mijne, en bij heel veel van je berichtjes kom ik er dan achter dat ze eigenlijk heel dicht bij elkaar liggen qua ontwikkeling, zo nu ook.
Haha ik zie dat het ook echt maar 19 dagen is, zal het voor eens en altijd eens in mijn oren knopen! En geniet van die lekkere ontwikkelingen!
wauwwwwwwwwwwwwwwwwwwww :inlove: :inlove: :inlove:
grappig is dat he :inlove:
(die harde scheten dan ook whahaha)
fiep ik herken dat wel. Komt denk ik ook omdat het in het begin zoveel uitmaakt voor je gevoel. En dat verschil wordt op een gegeven moment steeds kleiner.
Ziet: scheten…???
als tygo zo ligt
met allebei zijn voeten naar zijn mond
en hij laat een scheet…
woeii
keihard joh
hehehehe
nou ik ben benieuwd dan :mrgreen: . Nog niet meegemaakt :mrgreen: . Maar ze kan heeeel goed scheten laten dus dat wordt dan lachen :mrgreen: .
Leuk he mamalien en het word steeds leuker
Eline is 6 maanden en 10 dagen
Leg dr maar is op een kleed met paar speeltjes iets verder weg
Dan zie je ze nog veel meer bewegen
Eline had van de week iets nieuws
Bijna altijd is rob er savonds maar nu niet was zwemmen
Wou ze niet echt drinken paar slokken om dr heen kijken beetje huilende geluidjes maken weer slokje weer kijken
en was pas weer happy toen papa thuis was
Ja leuk is dat hé als ze dat doen. Bij Sanne gaan haar voetjes ook meteen richting mond :mrgreen: . En als ik op haar op haar rug leg en me omdraai ligt ze op haar buik.Lijkt wel ofdat ze er gewoon een spelletje van maakt :inlove:
Lief hoor…
Gr. Claudia