Hallo meiden!!
JAAAAAAA ze draait van rug naar buik!!!
Vanochtend hoorde ik vanuit de box opeens een hoop gekreun en zo’n geluid van ik ben het er helemaal niet mee eens, ga ik kijken ligt mevrouw op haar buik!
Het is best nog wel vermoeiend denk ik voor haar om haar hoofd lang omhoog te houden dus vandaar waarschijnlijk het gekreun zo van HELP MAMA ikke wil terug!!!
Later op de dag lag ze dus ook op haar buik in bed en dat vind ik minder maar ja volgens het cb is het zo dat als ze kunnen draaien van rug naar buik ze genoeg kracht hebben, dus dat ze niet met hun gezicht in het matras gedrukt blijven liggen, maar vind het toch wel een beeeeetje eng eerlijk gezegd!
In vergelijk met ons Danique is Noëlle hier erg snel mee, Danique draaide met 5 maanden van rug naar buik en een week of 3 later ook van buik naar rug!
En Noëlle is morgen 4 maanden dus scheelt wel veel vind ik!
Maarrrr om een lang verhaal af te gaan ronden hier een heeeele trotse mama (alweer hihihhihiih)
Van de week namelijk ook al heeel trots op ons Danique omdat het zo goed gaat met op het potje plassen en op de grote wc (poepen ook al zelfs)
Nou ja wilde ik ff aan jullie vertellen!
Liefs Knabbel
Leuke mijlpaal!
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd :lol: snelle meid hoor
Yeline draaide vorige week voor het eerst van rug naar buik ze was toen 5,5 maand.
Ik vind het ook eng hoor nu ze om kan rollen want ik heb nu al een paar keer gezien dat ze haar hoofdje dus niet opzij doet als ze op haar buik ligt. Ze stopt haar hoofd gewoon in haar boxkleed of matras en dan begint ze na een tijdje te huilen omdat ze haar hoofdje niet meer omhoog krijgt en zo blijft liggen. Ik hoop dat ze snel door heeft dat ze haar hoofdje opzij moet doen want dan voel ik me een stuk rustiger.