Jaaaa, ik mag ook weer -> heb al een BO

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:



Hoe blij kan een mens zijn. :mrgreen:



Het is vandaag juist 11 dagen dat ik weer aan het borstvoeden ben.

Deze keer mag ik mijn prachtige meisje voorzien van lekkere melk. :mrgreen:



Jade werd geboren op 21 augustus en woog 3.550 kg. De eerste twee dagen viel ze 320 gram af. Eénmaal de bv op gang kwam ze in drie dagen tijd 100 gram bij.

Toen we naar huis gingen woog onze meid 3.330 kg. En vandaag komen ze haar opnieuw wegen. Ben zo benieuwd hoeveel ze bijgekomen is.



Ze drinkt echt super goed. De melk loopt vaak haar mondje uit als ze aan het drinken is. Wat een heerlijk gezicht. :inlove: :inlove:

Ik ben weer helemaal aan het genieten van deze periode.



Oooh en grote broer … nou als die zou mogen die zou meteen ook weer aan de borst gaan. :mrgreen:

Toen hij Jade voor het eerst zag drinken riep hij bang: “Mama … baby is je borstje aan het opeten.” :o :lol:

Enkele dagen later mocht ie eens proeven van een lekker glaasje mamamelk. En ja hoor … hij is verkocht. :mrgreen:



En nog even een fotooke van dag drie. Had toen wel veeeeeeeeeeeeeel stuwing, dus is best grappig om kleine meid aan grote borst te zien. :oops: :mrgreen:

:inlove:



Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Jade en natuurlijk ook met jullie mooie start met bv, wat fijn om te lezen dat het weer helemaal genieten is! :thumbup:

Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter en inderdaad bv geven is iets geweldigs, dat heb ik nu met Sanne ook ervaren.

nogmaals gefeliciteerd met je mooie dochter Ilse! wat een mooie ‘oerfoto’ van jullie samen… je straalt zoveel uit vind ik… echt mooi! :inlove:



nog een paar weken en dan mag ik ook weer, kan daar nu al naar uitkijken :dance: ! nog niet niet naar het feit dat de baby er is of de bevalling hoor… :shifty:, maar de BV wel haha… 8)

Thanks meiden. Ja Hazze, heerlijk vooruitzicht hé de bv. :dance: :dance:



Ons Jade is net gewogen en ze is op 6 dagen tijd 270 gram aangekomen. Dus volgens mij doen we het goed. :mrgreen: :dance:

Ze weegt nu 3.600kg. :inlove: :inlove:

Wat een geweldige foto!



Geniet van alles!



En die opmerking van je oudste, echt zo lief…



Milou had dat ook, maar die dronk uiteindelijk liever chocomel of roosvicee zei ze.

Ilse, ik had het je al eens gezegd, maar ik vind het zo SUPER dat je zo’n geweldige start met BV geven hebt! :inlove: Je hoort zo vaak dat het in het begin maar aanmodderen en doorzetten is, maar jij geniet er al vanaf het begin van, heerlijk!

En wat is Jade heerlijk aangekomen!



B. (nu ruim 2 maanden gestopt) wees vanmorgen naar mijn borsten, trok een vies gezicht en zei:“Bah, mama vieze tieties… Isse niet lekker!” Hij vond het gelukkig wel goed dat de baby er over een tijdje uit zou drinken, als hij maar niet hoefde :lol:



Ik had het niet gedacht, want was het na ruim 2 jaar wel een beetje zat :oops: maar ik verheug me er ook enorm op om straks ons kleine wijffie aan de borst te hebben :inlove:

Ohw niet te geloven dat B. je tietjes nu vies vind. :lol: :lol: Maar is al veel dat je meissie er straks wel aan mag drinken. Mooi delen van hem. :lol:

Pffff … we zijn nog maar 15 dagen bezig en ik heb al een BO te pakken.



Ik was daar als de schrik voor en zie, heb he tnatuurlijk te pakken hé, zal je nooit anders zien. :cry:



Heb er twee gehad van Lucas, dus ben al volop bezig mezelf en me tietje goed aan het verzorgen.

Maar meeeeeeeen die pijn als Jade drinkt. :roll:



Heb gewoon de pech dat Jade mijn borst niet leeggedronken kreeg. Ze had deze keer 5 uur geslapen (en anders 3 uur) en dus was tiet heel vol. Ik voelde dat de tiet neit leeg was en wilde de rest kolven, maar moest Lucas halen van school. En terug thuis moest ik hem van eten voorzien, dus dikke pech.

En zo is de BO ontstaan. :cry: :cry:

Hé Ilse,



Hoe gaat het nu met je BO? :hug:

Die is weg :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Sinds vandaag helemaal verdwenen.



Heb het helemaal te danken aan me meiske die flink haar best gedaan heeft telkens om die harde plek mooi leeg te drinken.

Maar jongetjes het was geen pretje hoor om haar aan te leggen en te laten zuigen. :hand: :cry: :cry:

Ik zat veel met tranen in de ogen te voeden.



Maar vandaga opgestaan en die harde, rode plek is weg. Ik heb ook geen pijn meer. :wink: