Even een trotse mama zijn hoor!
Ze kletste al de oren van mijn hoofd in haar eigen koeterwaalse taaltje, maar nu komt ook de eerste woordenstroom op gang.
Ik pak gisteren een appel van de fruitschaal, zegt mevrouwtje doodleuk: appel! Dus ik vroeg nog een keer: wat is dit Femke? Appel!
Wil ze uit de kinderstoel, roept ze ‘uit’, wil ze lopen, zegt ze ‘open’, wil ze slapen, zegt ze ‘apen’…
O mensen, wat is dit gaaf! Ik wordt echt elke dag verliefder op mijn meisje met haar schattige appelwangetjes…
Zo, dat moest ik even kwijt hoor!
Liefs Ellebel
leuk is dat hè? Sebastiaan ratelt op die manier ook de hele dag door :inlove:
oOOH WAT GOED eLLEN! :inlove: Ik wacht nog steeds met smart op de eerste duidelijke woordjes van Joost… :? Lijkt me zo leuk…
Jaaa, Nanny, het is echt heel leuk en schattig! Ben je ook weer onder werktijd aan het kokken? Foei! :mrgreen:
Alles goed verder met jullie?
Ja zit me stierlijk te vervelen en mis mijn ventje. Hij was woensdagavond al naar Belgie deze keer. Verder alles prima hier. Met jou ook las ik.
Hé die Ellen, wat leuk dat Femke aan het babbelen is geslagen.
Tim kan er ook wat van hoor. Hij mag dan hekkensluiter zijn met het lopen, maar kletsen kan ie goed. Tot zijn vocabulaire hoort al: papa, mama, opa, oma, uit, op, bal, krekka (cracker of koekje, is voor hem hetzelfde :mrgreen: ) Rakker (hondje van schoonouders), Dajel (Daniël: broertje van hubbie), ham (boterham), tappe (stappen/lopen), zusje en Emmy of Amie (bedoelt ie Amy mee) en zo nog meer van die korte woordjes.
groetjes Judith
Ja, gaaf hè Judith? Er komen elke dag woordjes bij lijkt het wel! Zo snel gaat het ineens! Het maakt het wel heel leuk hoor! Ze zegt ook op elke vraag die je stelt: “ja”, zo schattig!
Ik hoop trouwens dat het snel beter gaat met Amy meid! Femke heeft ook heel veel gehuild in de eerste vier weken van haar leventje, ik kon er soms ook echt even niet meer tegen, ik hoop dat onze tweede iets rustiger zal zijn…
Kus Ellen
Even benieuwd: de eerste vier weken? Ging het toen vanzelf over, of heb je iets speciaals gedaan?
Wauw Judith, wat moet dat geweldig zijn! Het wordt geloof ik echt steeds leuker! Bij ieder dingetje denk je; oh, dit is echt leuk! Maar er komen steeds meer leuke dingen bij!
Super hoor!! Ik kan niet wachten tot Veerle ook vanalles begint te vertellen! Maar ik geniet nu nog echt met volle teugen van haar eerste stapjes!!! :thumbup: