De nieuwe film van Harry…
wie gaat er ook nog meer??
Ben ook stikbenieuwd naar het nieuwe boek…
Ik ga niet as woensdag maar wil wel heeeeeel snel gaan.
Ik ben er helemaal hyper van.
Boek heb ik al gereserveerd via ****
Have fun :mrgreen:
Ik zelf niet maar André wel, die moet en zal em zien en gaat met zijn zus en diens zus heen
het boek komt toch pas in november-december???
Oh, ik zou wel willen maar ik ga altijd met mijn moeder naar de HP films. Ze is 2 keer aan haar oog geopereerd de afgelopen 2 maanden dus ze ziet nog niet zo goed. En we gaan ook nog eens op vakantie dus het wordt pas na 1 augustus…Best balen want ik wil hem heel graag zien (al wacht ik nóg harder op het laatste boek!)
Leuk!!! Ik wil ook heel snel. Ben gek op alle boeken en films van Harry Potter. Alvast veel plezier!
Engelse boek komt deze maand uit, nederlandse vertaling in november.
@mv2kids wrote:
het boek komt toch pas in november-december???
Ja :oops: :mrgreen:
Oh echt waar! Gaaf meid!
Kan me voorstellen dat je er onwijs veel zin in hebt.
Ik wil er ook erg graag naar toe.
Ik wil ook!!
Alleen zal het voor woensdag allang uitverkocht zijn. En aangezien ik bijna ben uitgeteld… vind ik hetl lastig om te gaan. (kan ook niet gemakkelijk in een stoel zitten zolang), maar ik wil ook!
Heel veel plezier!!!
heeft iemand hem al op dvd??
O gaaf! Alvast heel veel plezier!
wat leuk!! Veel plezier!!
WIj willen ook heel snel gaan, maar we wachten toch nog even omdat het zomervakantie is en het waarschijnlijk heel druk is bij de bioscoop.
Leuk Marieke!!!..en natuurlijk alle anderen.
Wij gaan ook (moeten we wel een avondje oppas hebben :mrgreen: ), dus zal nog wel 1 of 2 weken duren. (Dan is Oma er dus de ideale oppas… :oops: ).
Ben ook benieuwd naar het laatste boek, zou het Engelse boek wel willen kopen maar manlief is niet zo sterk in engels dus wordt het wachten tot november. (Gelijk een goed Sinterklaaskado voor manlief… :mrgreen: )
OOOWWWWW… helaas hier hetzelfde verhaal als Mootje.
Hoop toch wel bevallen te zijn dan… en midden in mijn kraamtijd naar de bios… toch maar ff niet.
nee, hebben hem nog niet op DVD, volgens mij één van de weinige films waarbij je hem écht niet eerder kan zien dan dat ie draait
voor diegene die wel gaan: have fun!!!
gr
muts
hoi
wij gaan denk ik volgende week woensdag
de 2 oudste zijn op kamp en de jongste gaat een avondje naar opa en oma. en dan gaan we ff lekker mijn zijn 2tjes wat eten en naar de film :dance:
ik ga pas de week erna
lekker in de 1ste week van mijn zwangerschaps verlof :mrgreen:
Oh, ik ben jaloers!!
Mijn vriend en ik willen ook graag gaan. Maar mijn ouders gaan eind deze week op vakantie, dus geen oppas
Dus wachten tot begin augustus vrees ik…
Maar veel plezier hoor!! :thumbup:
Ik dacht dat ik de enige volwassen Harry fan was maar niet dus :mrgreen:
Ik heb het Nederlandse boek ook al gereserveerd maar ik kan niet tot november wachten dus ga ook de Engelse versie lezen :mrgreen:
heb het geduld tegenwoordig niet meer om engels te lezen… en dan zeker niet harry potter met al die half-engelse half zweinsteinse woorden… :mrgreen: ik wacht geduldig tot november
hij was super!!! We hebben vooral veel gelachen, zitten een aantal heel leuke grapjes en steken onderwater in… en er waren weer een paar schitterende scenes…
De rating overigens van 12+ vind ik lichtelijk overdreven… voor mij mag ie terug naar 7+… zo heel eng was ie niet… (eerder grappig)