Ja sorry maar hier nog een NIEUWELING:D

Hallo!

Ik ben 24 jaar en mijn vriend is 26 en wij zijn bezig voor onze 1e wonder. In sept 2006 ben ik gestopt met de pil en na eerst een paar maanden gewoon af te wachten om eerst de pil uit mijn lichaam te bannen en zo rond medio juli 2007 zijn we er echt voor gegaan alleen nog steeds zonder resultaat, maar toen zijn we in december 2008 bij de gynaecoloog terecht gekomen omdat we al best een geruime tijd bezig zijn.

Ik was best wel een beetje bang en wist me ook niet wat ons te wachten zou staan de eerste afspraak bij de gynaecoloog. Maar het was allemaal reuze mee gevallen en de gynaecoloog heeft ons een goed verhaal verteld en ook ons enkele vragen gesteld ect. En toen kwam het hij wou ook even al meteen een inwendige onderzoek bij mij doen en hierop kon hij heel goed toen op zien en vertelde het ons ook heel goed. Dat ie ruim genoeg eiblaasjes zag zitten alleen we konden het zo zien dat ze allemaal zo snel mogelijk weer naar de uitgang toe willen en dat betekend dus dat er dan geen eisprong plaats vind. In januari is het zaad van mijn vriend onderzocht en godzijdank is zijn zaad 100% goed!

We hebben toen in januari een kuur van primolut mee gekregen en een kuur clomid50mg(om hiermee hopelijk mijn eitjes op te wekken).

Op 16 februari ben ik eindelijk toen ongesteld geworden (een cyclus van 48 dagen) en op dag 5 dit was op 20 februari en 5 tabletten van clomid50mg geslikt (dus dit is de eerste rond voor ons met de clomid). En omdat ik ook mijn temperatuur bij houd vermoed ik omdat ik op dag 20 een verhoging heb gehad namelijk een temp van 37 deze dag beschouw ik dan ook even als ovulatie (dus het is even afwachten geblazen), en daarna tot op de dag van vandaag was mijn temp na die 37 dagen achter mekaar 36.8 tot op de dag van vandaag want vanmorgen was ie 36.7.

We hopen natuurlijk dat onze wens snel in vervulling mag gaan want we willen het zo graag, hebben alles helemaal voor mekaar, nieuw huis en genoeg ruimte en een veilige en liefdevolle plek.

Duimen jullie met ons mee dat (misschien hopelijk deze ronde de Clomid) goed zijn werkje gedaan heeft? Ik voel wel van alles en nee ik heb geen last van lichtflitsen oid gehad. Maar wel wat ik niet eerder gehad heb is dat mijn tepels zo gevoelig/pijnlijk zijn nu, en ik een aardig gerommelde buik/darmen heb, en had vorige week ineens een zurige/branderige smaak wat naar boven kwam borrelen…We wachten het maar af als de ovulatie echt op dag 20 geweest zou kunnen zijn dan is de verwachte NOD op 21/22 maart en anders op 5 april.

Alvast bedankt voor het lezen :wink:

Possie welkom op dit forum…hopelijk heeft de clomid zijn werk gedaan en zijn jullie zwanger!!

veel plezier hier :wink:

Possie welkom.

Jullie zijn ook al een tijd bezig.

Ik hoop dat de clomid zijn werk heeft gedaan :thumbup:

Hou je ons op de hoogte??

Hoi possie

Welkom

en ik duim mee dat jullie wondertje snel zich meld!

en heel veel suc6

welkom en veel plezier hier

Welkom en veel forum plezier :wink:

welkom en veel forumplezier

Welkom possie en veel plezier…

hopen dat je snel mee mag gaan schrijven bij de 9 maanden mama’s

Welkom!

Wat een leuk, weer een west friese in ons midden :mrgreen:

hopelijk heeft de clomid zijn werk gedaan!

Zit je in Hoorn?

welkom hier en ik hoop voor jullie dat het raak is !!!

ps hier nog een west friese kokker!

Welkom en vee suc6 :pray: