ja ja, de nationale postcode loterij....

daar trap ik niet nog een keer in dacht ik vorige keer…



je raad het al, wel dus… (wei weet kennen jullie ze wel? de 2 gratis loten?)



nu had ik het vorige week per brief opgezegd, ik had al gezien dat de 27e afgeschreven was en zie ik net ineens dat er nog een keertje 2 loten afgeschreven zijn, ivm een extra trekking (???)… nou mooi niet he, ik net bellen…



of ik even wil faxen met een terugbetalingsverzoek?



ik geloof dat ik morgen even langs de bank rijd om de boel te laten storneren, wat een rare gang van zaken, iemand niet van te voren inlichten dat er niet 12 maar 14x per jaar word afgeschreven, ik baal daarvan he, we doen al jaren mee met de postcodeloterij en nooit gedonder mee gehad, maar de postcode loterij komt er nu echt niet meer in :?

Ik heb vorig jaar ook opgezegd. Moest ik bellen ter bevestiging.



Wat een stom gesprek. Ja mevrouw, we vinden het wel jammer hoor. Het is zo jammer want net deze maand is er een hatseflatsprijs, vind u dat ook niet jammer. En echt, ze bleef er in.



Ik heb gezegd dat ik het heeeel erg jammer vond dat werknemers van de pcl zo vreselijk naar en jammerlijk werden opgeleid. Ik vroeg om bevestiging en die kwam ook nog eens heel langzaam.



Ik was zoooo kwaad…

Dat soort bedrijven komen hier sowieso niet meer in, vooral omdat het gewoon belachelijk is dat je zo veel moeite moet doen om het op te zeggen.

oef… ja elke keer als ik dit soort topics lees ben ik weer blij dat ik voet bij stuk hou als ze me de eerste keer aanspreken/ bellen of een mailing door de bus fl*kkeren en er dus niet in mee ga…



Al hebben ze ook dan heel erg veel moeite met mijn ‘nee ik heb gewoon geen interesse, fijne dag nog’.

Heb het gehad met de bankgiro loterij. Of ik gratis mee wilde doen. Ik zeg eerst nee, want ik vergeet altijd op te zeggen, maar hij wist me toch over te halen :wall:

Kreeg de bevestiging en zekere voor het onzekere heb ik meteen een fax met handtekening gestuurd dat ik alleen de gratis maanden wilde en dan meteen stoppen (hoefde niet eens met handtekening, pas na 7 dagen ofzo)

Zijn we op vakantie, kom ik terug is er al 2x 20 euro afgeschreven…

Je wil niet weten hoeveel moeite (en nog meer afschrijvingen) het heeft gekost, maar na bijna 3 maanden had ik alles terug. Pfff, trap er nooit meer in.



Oh ja, kreeg wel geld bijgeschreven van de gewonnen prijzen :lol: , heb ik helaas niet mogen houden :wink:

ik ga morgenochtend dus ff naar de bank, ik lees het al, die fax heeft weinig zin, ik heb opgezegd, daar doen ze het maar mooi mee :angel:



en echt, ik ga er niet nog eens intrappen :hand:

Oh nee komt hier echt niet in!

Ik zeg nu als ik (weer) eens wat aangesmeerd krijg " kan niet lezen aanmelden lukt mij niet, die vragen… Die zijn moeilijk :shock: "…

Vinden ze nooit leuk :oops:

weet niet eens meer door welke toko ik toen gebeld werd, maar was de vraag 'spreek ik met mevrouw … ? ’ (achternaam hub en die gebruik ik niet).



Nee.



Oh… enig idee wanneer die er weer zal zijn?



Die woont hier niet.



Oh oh oh nou sorry, bedankt voor uw tijd.



8)

Ik kon zelf niet meer storneren de eerste keren omdat er meer dan 5 (werk?)dagen overheen was gegaan. Blijkbaar zijn er andere regels voor loterijen.

En aangezien ik op vakantie was…



Mamamarije: goeie :mrgreen:

Hier bijna precies hetzelfde. Ik zag ook vandaag opeens dat er na een week weer 21 eurie was afgeschreven.



Ik heb een paar jaar geleden ook een keertje gratis meegedaan en toen afgezegt zonder problemen. Vandaar dat ik het best wel weer een keertje wilde doen.

Zeg ik op, krijg ik een brief dat ik niet juist heb opgezet. ofterwijl, ik had mijn handtekening er nog op moeten zetten. Ook stom van mezelf natuurlijk, maar wat doet een handtekening er eigenlijk aan toe als je telefonisch aangemeld wordt :?

Er gaat ondertussen dus een afschijving eraf en nu dus weer een :shock:



Ik ga morgen ook maar even bellen :evil:



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Vreselijk die telefoontjes. De loterij die een keer bij ons belde via de veronica gids ging ook door. Eerst vroeg hij wat ik graag zou willen kopen, nah een nikon d…nogwat. Daar speelde ze handig op in :o mevrouw, is het niet fijn als u uw nikon kan kopen? Bladiebla… Heb gewoon opgehangen :evil:



Mijn moeder zegt meestal tijdens hun verhaal: hallo? Hallo? Huh? Ik hoor niemand meer…zie je wel dat we een nieuwe telefoon moeten??nouja…

En ophangen :lol:

@Imfe wrote:

Mijn moeder zegt meestal tijdens hun verhaal: hallo? Hallo? Huh? Ik hoor niemand meer…zie je wel dat we een nieuwe telefoon moeten??nouja…

En ophangen :lol:




die is briljant! :thumbup:

@Kira80 wrote:

Ik kon zelf niet meer storneren de eerste keren omdat er meer dan 5 (werk?)dagen overheen was gegaan. Blijkbaar zijn er andere regels voor loterijen.

En aangezien ik op vakantie was…



Mamamarije: goeie :mrgreen:






Loterijen kun je helemaal niet laten storneren…

Ik heb hem dus wel laten blokkeren en ga dan dus morgen toch maar een fax sturen en dan mogen ze gelijk het bedrag van eind vd maand terug storten…



uileballen :twisted:

@Zonneschijn wrote:

Hier bijna precies hetzelfde. Ik zag ook vandaag opeens dat er na een week weer 21 eurie was afgeschreven.



Ik heb een paar jaar geleden ook een keertje gratis meegedaan en toen afgezegt zonder problemen. Vandaar dat ik het best wel weer een keertje wilde doen.

Zeg ik op, krijg ik een brief dat ik niet juist heb opgezet. ofterwijl, ik had mijn handtekening er nog op moeten zetten. Ook stom van mezelf natuurlijk, maar wat doet een handtekening er eigenlijk aan toe als je telefonisch aangemeld wordt :?

Er gaat ondertussen dus een afschijving eraf en nu dus weer een :shock:



Ik ga morgen ook maar even bellen :evil:



:-* Liefs, Evelien :vlinder:






bellen en faxen he!

Mocht het telefonisch wel lukken hoor ik dat graag, ga ik nog ff boos bellen 8)