Ja!!!! Ik heb een nieuw

WASMACHINE!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:



Een panasonic NA16VX1!!!



http://www.washingmachinereviews.org.uk/7-kg-washing-machine/panasonic-na16vx1-front-loading-washing-machine/



Ik ben zo gelukkig!! mijn oud machine valt bijna uit elkaar!!! waste niet goed meer etc!



morgen komen ze heb brengen!! :dance: :dance:



hij is A+ dus super eco en er zit een kinderslotje op! :dance:



Whaaaaaaa dat je zo gelukkig kan worden van een nieuw wasmachine zeg!!! :roll: :lol: :lol: 8)

Gefeliciteerd en veel wasplezier :smiley:

Wat fijn voor je! En nu maar hopen dat ze 'm vroeg komen brengen dan kun je daarna meteen aan de was :lol:

LOl ja het machine wat ik nu heb haar korte programma is van 2,5 uur :roll:

dus ik heb nog een lading was liggen hier niet normaal :lol: :lol:

whahH MAF leuk ding , succes met je grote wasjes en kleine wasjes

dat is idd heel erg dat je als vrouw gewoon blij bent met een nieuwe wasmachine dat zegt eigenlijk heel veel over ons :doh:



ik zou er zelf ook blij mee zijn!!

gefeliciteerd!!

Heb je deze online gekocht of in de winkel ? Ziet er goed uit zeg! Ik ben wel Panasonic fan en wij moeten toevallig een nieuwe machine. Wat kost deze ?

Gaaf hoor.



Hoop dat ie al je was goed wast en lekker laat ruiken :dance:

ik heb hier nog een hele berg liggen :wink:

Gefeliciteerd :lol: :wink:



Ik heb laatst ook een nieuwe gekocht, en ik was er ook zoooo blij mee dat ik er bijna een foto van wilde maken en door wilde sturen naar m’n ouders (die wonen ver weg)…kon me nog net inhouden 8)

Wel heb ik er een hele tijd voor gezeten toen de eerste was draaide :roll: :lol: 8)



Achtelijk eigenlijk he? Maar…wie het ‘kleine’ niet eert

@Karin2 wrote:

Heb je deze online gekocht of in de winkel ? Ziet er goed uit zeg! Ik ben wel Panasonic fan en wij moeten toevallig een nieuwe machine. Wat kost deze ?




ik heb hem bij de h.arentse S.mit gehaald. Koste 1029 inc 6 jaar garantie, zonder de garantie is hij 899,99 E … 900 euro dus LOL



hij is echt heeeeeeeeel eco vriendlijk!!



ik ben er echt super mega happy meeeeeeeeeee

@rhode wrote:

Gefeliciteerd :lol: :wink:



Ik heb laatst ook een nieuwe gekocht, en ik was er ook zoooo blij mee dat ik er bijna een foto van wilde maken en door wilde sturen naar m’n ouders (die wonen ver weg)…kon me nog net inhouden 8)

Wel heb ik er een hele tijd voor gezeten toen de eerste was draaide :roll: :lol: 8)



Achtelijk eigenlijk he? Maar…wie het ‘kleine’ niet eert




ik kan het geloven! morgen komt hij aan en ik kan niet wachten tot hij in gebruik kan gaan!!! :dance: :dance:

HIJ STAAT ER!!!





:inlove: :dance: :dance: :dance: :dance:





wuahaahha :lol: :lol: :lol: 8)

Zal ik meteen mijn berg wassen brengen ?

Filmpje van hoe de was draait please! :mrgreen:



Haha, ik weet nog dat ik de20 jaar oude AEG van mijn ouders had. Die gingstuk en toen kocht ik een nieuwe en daar was ik zoooo blij mee! Veel sneller en stiller en… moderner! :wink:

Ik ga zo de bedden verschonen… Wanneer wil je de was hebben? 8) :mrgreen:

whaa ik zal een filmpje maken starkjes, moet even naar de doktor eerst :smiley:





Jaa hier net hetzelvde, we hadden het 15 jaar ode machine van mijn oma overgenomen!!



en deze nu is zo still en zo mooi! en zo modern!!! wasjes van 15 min!! jaaaaahhhhhhhhhh





de oude was minimaal 2 tot 2,5 uur voor een was!!! :dance: :dance: :dance: :dance:

kom maar op met die was! ik doe ze wel !!! :inlove:

@Formally known as Vuegje wrote:

kom maar op met die was! ik doe ze wel !!! :inlove:




Kruipt nu meteen met vier volle wasmanden de auto in richting Nederland :angel:

@Ilse81 wrote:

@Formally known as Vuegje wrote:
kom maar op met die was! ik doe ze wel !!! :inlove:




Kruipt nu meteen met vier volle wasmanden de auto in richting Nederland :angel:




neeej niet doen!!!





In nederland ga je mij niet vinden :wink: Ahahaha In belgie wel :wink: