JA ik ga bevallen, of toch niet? Eerste signalen....

Wat waren jullie eerste voortekenen dat de bevalling begon?

Ik ben zo ontzettend hieperdepiep en heb opeens geen rust meer in mijn lijf. Ik herken dit eigenlijk totaal niet en vroeg me af of dit misschien een teken is?? Of zit ik mezelf weer gek te maken?

waarom denk je dat je bevalling begonnen is dan ? ik zie nergens je tekenen staan :wink:

bij mijn eerste ben ik ingeleid en bij de 2e heb ik weeen gehad die ik niet herkende en dus geen idee had dat ik begonnen was. :think:

mijn gyn verzekerde mij dat je het wel weet als het serieus ingezet is, maar hier dus niet hiir

aan mij heb je dus niets haha.

hopelijk is het voor jou wel begonnen ! Zet hem op !

Ik wist van niets :roll: , moet je dat weten dan? Het begon 's nachts na het breken van de vliezen…

nou rusteloosheid… :shifty:

ik herken het voor een deel. Bij de drie oudsten niet, bij Michaël wél…

Het is te zeggen: bij de oudste braken 's nachts de vliezen…geen andere tekenen gehad.

Bij de tweede en derde werd ik ingeleid: dus ja: dan wéét je wanneer je naar zh zult vertrekken…

Bij Michaël echter wel:

ik kon het moeilijk omschrijven op dat moment.

Hij is 's avonds geboren, maar

• ik voelde me de hele dag anders dan anders…raar, spannend voorgevoel, zeg maar…
  • wou alles picco-bello hebben (alhoewel die nestdrang al langer duurde, was het die dag precies nog extremer)
  • heb in de namiddag een dutje gedaan gedurende 3 u(alsof ik wist dat ik in de avond effe wat "werk :wink: " doen had nl: weeën opvangen en een baby baren !)
  • misselijk gevoel en tegelijkertijd honger !
  • dikwijls gaan plassen én diarree

• tja: anders dan anders…

het was bij 37.1 weken, dus eigenlijk nog een tikkeltje te vroeg, maar toch wist ik dan ook rond 20 u bij de eerste wee : hij komt er vandaag aan en zowaar: 21.45 u lag hij in mijn armen !

veel succes !!!

liefs

Gerda

@LovelyMirrie wrote:

nou rusteloosheid… :shifty:

Echt waar? Is dat een teken? Volgens mij kan ik dan elk moment bevallen…nu eerst nog zwanger raken dan…

Nee even serious…neem aan dat je bij je eerste ook vroeg bent bevallen,omdat je nu denkt dat het wel zou kunnen?

Rusteloosheid hebben denk ik veel vrouwen die laatste weken…zeker als je er nog een paar hebt lijkt mij…

Ik denk dat niemand daar een zinnig antwoord op kan geven. Hier bij beide kids totaaaaal geen clue dat het eraan zat te komen. Het was ineens zo gewoon zo…een pijnlijke wee uit het niets en vandaaruit verder…

Slijmprop e.d. dat soort dingen was al al weeeeeken kwijt bij beide…

Indalinsweeen en voorweeen e.d. ook al bij beide al weeeken gaande…

whahaha :lol:

Hmmm nee ik ben bij de eerste met 39+4 dagen bevallen. De 2e is eerder gehaald.

Ik heb al een paar weken (zo’n 6 weken) harde buiken (ziekenhuis opname) en soms moet ik ze ook weg zuchten. Tel daar de rusteloosheid bij op dus ik dacht: nou misschien zijn dat wel tekenen!

@LovelyMirrie wrote:

whahaha :lol:

Hmmm nee ik ben bij de eerste met 39+4 dagen bevallen. De 2e is eerder gehaald.

Ik heb al een paar weken (zo’n 6 weken) harde buiken (ziekenhuis opname) en soms moet ik ze ook weg zuchten. Tel daar de rusteloosheid bij op dus ik dacht: nou misschien zijn dat wel tekenen!

Veel succes dan de komende paar uurtjes…

Ben erg benieuwd…

Owww, rusteloosheid was bij mij wel degelijk HET teken dat het ging beginnen! En ook het enige teken dat ik bij een volgende direct weer zal herkennen.

Ik had een hele normale dag gehad, maar vanaf het moment dat ik rond 21.30 thuis kwam van zangles was het één en al onrust. Ik kon maar geen goede zithouding vinden, mijn benen kreeg ik maar niet in een fijne houding, en ik sprak de legendarische woorden: “Schat, ik lijk wel een kip die een ei moet leggen!”

3u later braken mijn vliezen :wink:

Ik herken meer in het verhaal van Gerda.

Hier de hele dag een gevoel van anders dan anders. Ook ´s middags even op de bank gelegen. Bij het opstaan naar de wc gegaan en toen braken de vliezen.

2 uur later begonnen de weeen.

Succes.

hmm nee hier waren de rugweeen een teken dat de bevalling eraan kwam :lol:

Rusteloosheid heb ik vooral bij de tweede enorm gehad, maar ook echt al lang van te voren.

Ben benieuwd hoe het bij jou uitpakt :thumbup:

Wat grappig om te lezen!! Bedankt ladies!

Het rommelt weer, beetje buik kramp (ben ook al paar keer naar de wc geweest). Zat net weer regelmaat in maar het is nu weer weg.

En rusteloosheid is er nog steeds!!

uiteindelijk zal je wel bevallen :mrgreen:

@maantje wrote:

uiteindelijk zal je wel bevallen :mrgreen:

Kijk, dat is pas een wijze uitspraak :lol: :mrgreen:

Niet dat je er iets aan hebt, maar ik was precies even ver zwanger als jij 2 jaar geleden!

Ik was op 13 sept. 38 weken, toevallig zeg!

Dus is jullie baby ook rond de jaarwisseling verwekt :inlove:

Ik ben vanavond al net zo onrustig als 2 jaar geleden :lol: Al hoop ik wel dat ik aankomende nacht meer slaap dan toen.

Jij heel veel sterkte, dit zijn wel erg zware loodjes aan het worden!

Enig idee of je al wat ontsluiting hebt?

Ik heb echt geen idee of dat een voorteken is. Bij mij totaal geen voorteken totdat om 12 uur snachts mijn vliezen braken, en een beter voorteken dan dat kun je je niet wensen :wink:

gosh vervelende he!!

Heb je inmiddels al weeen??? :mrgreen:

Ik vraag me hier ook af of ik niet al stiekem begonnen ben. Verloor gister mijn slijmprop, (blijf het een ranzig woord vinden) en daarna weer krampjes. Die zijn er nu nog steeds maar ik ben een ramp in het zeggen of ze nou erger worden… ik vind eigenlijk van niet.

maar even afwachten dus…

nou succes ermee!!!

groeties taliet

Ben net ook een flinke klodder slijm verloren maar of dit nou stukjes van dé bewuste prop zijn?? Geen idee hoe dat eruit ziet namelijk. (hoe ziet dat eruit??)

Heb nu menstruatie achtige pijn wat uitstraalt naar mijn ene been.

Maar mijn lichaam is meester in het voor de gek houden!

Wat grappig Stella!! Ja die donkere dagen zijn toch ergens goed voor!!

Taliet, spannend voor jou!!

nou dames, spannend zeg! :pray:

Lovely Mirrie en zit de beeb er nog in???

Hier wel! Maar ben als sinds 20 voor 5 wakker om naar het toilet te gaan. en wat vind ik daar roze afscheiding…help wat betekend dat. Heb ook krampen om de 8 a 10 minuten…

wat irritant om het niet zeker te weten. Ik ga zo maar eens even een warme douche nemen.

ben benieuwd hoe de zaken er bij jou voor staan, succes in ieder geval!

xo taliet