Wij zijn ook het slachtoffer geworden van de pieten zonder veer…
Vanmorgen konden de meiden hun laarzen niet zo gauw terugvinden, die hadden ze gisteravond keurig naast de achterdeur gezet, netjes op de mat…
komen ze vanmorgen beneden, staan de schoenen daar niet meer, ze waren helemaal verbaasd, hoe kan dat nu… :o
wat hadden die domme pieten nu gedaan?
ze hadden ze redelijk hoog aan de sleutel van (buffet) kastdeuren op gehangen, en ze hadden er chocola in gestopt die ze gewoon bij mama uit de kast hadden gepakt, de keukenkast stond zelfs nog open :o , maar wel een kadootje erbij…
hihihihihih
creatieve pieten :mrgreen: :thumbup:
ja he?
werd ook direct aan iedereen verteld vandaag door de meiden :mrgreen:
LEUK!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Haha …
Ik was gistermorgen gelukkig eerder beneden dan mijn zoontje en zag tot mijn schrik dat er nog steeds alleen een appel in zijn schoen lag … kon ik nog op de valreep een zware terleurstelling voorkomen.
hier had een piet zonder veer het inpakpapier kwijt gemaakt, en had de sorry-piet een briefje geschreven met sorry erop omdat het kadoo niet ingepakt was door die piet zonder veer
:mrgreen:
Ik denk dat die crea-pieten hier nog niet langskomen omdat Isabel nog te klein is. Die vindt een pakje in haar schoen op zich al geweldig (en dat de openhaardklep open staat…)
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Hahahaha geweldig he! :lol:
Heleen, toen ik je titel las was ik bang dat er was ingebroken bij je, stom he :oops:
Gelukkig zijn het ‘die domme Pieten’ maar :mrgreen:
Jewel gelukkig niet he? Wij wonen wel op een plek waar eigenlijk nooit ingebroken wordt, goed verlicht enzo…
Die pieten zijn hier donderdagnacht geweest :mrgreen: Ze hadden chips gestrooid ipv pepernoten, de cadeautjes erg strak ingepakt, gespeeld met het speelgoed van Indy en Kes, én een hele zak cadeautjes voor de gastkindjes achtergelaten omdat ze wisten dat ze hier elke week kwamen maar niet wisten waar ze woonden En een briefje met de vraag of Indy en Kes ervoor kunnen zorgen dat de cadeautjes goed terecht komen en sorry voor de rommel, haha! En een lol dat ik vooraf had
Lachen, Heleen :lol: :thumbup:
Hihi wat grappig, het wordt steeds leuker zo :thumbup:
:lol: