M.ateo is voor de ochtend geplaatst…
Voor de ochtend staat hij op de wachtlijst…
De wachtlijst is t/m 2013…
En nu?
@Madre wrote:
M.ateo is voor de ochtend geplaatst…
Voor de ochtend staat hij op de wachtlijst…
De wachtlijst is t/m 2013…
En nu?
wat bedoel je precies? voor de ochtend geplaats en voor de ochtend een wachtlijst??
:doh:
Middag dus…
Voor de middag op de wachtlijst…
En daar heb ik dus niet zoveel aan. Ochtend is altijd te overzien maar de middag is cht een probleem.
Nog bij een andere nso checken voor plek??
Oma lief aankijken tot er plek is…
ouderschapsverlof?
Ja het is even regelen met de schooltijden idd… :shifty:
heeel erg vervelend er zijn echt mega wachtlijsten voor de nso…
maar er zijn vast meer ouders misschien kunnen jullie samen iets regelen? of een nso in de buurt?
Je mag je kind opgeven bij de nso die je wit dus niet perse die bij de school zit alleen moet je dan zelf voor vervoer zorgen…
waarom is hij wel geplaatst voor de ochtend? dan zitten ze toch op school :think:
Jesper staat bovenaan op de lijst voor de donderdagmiddag. Ze kunnen me niet vertellen( of een indicatie geven ) wanneer hij terecht kan. Tot zolang vangt m’n moeder hem op (godzijdank woont m’n moeder in de buurt).
Ik vind het eerlijk gezegd ook waardeloos. En tot 2013 slaat helemaal nergens op.
Misschien kun je schuiven met je werktijden? Misschien is er op een andere dag wel plaats?
Succes
2013 :? vreselijk.
Is die nso aangesloten bij zijn school?
Ja…
Natuurlijk kan ik op zoek naar andere bso’s, maar principieel vind ik het gewoon absurd dat mijn kind tot 2013 op een wachtlijst staat.
We hebben nu bijna een oplossing voor die dagen, maar wat moet ik dan met de vakanties??? :shifty:
ehm… een flexibele gastouder erbij?
2013, ik vind het zo bizar he :shock:
Ik vind grote steden erg erg leuk maar ik zie ook wel voordelen van een provincieplaatsje zo ineens…
Ja echt hoor…
Weet je, ik had gelijk gezocht op gastouders en ik schrok mij een apenzuurtje (zeg ik altijd tegen de kids) over hoe zij zichzelf introduceren.
Ghallo, ik heb zelfs 5 kinderen en hou van kinderen en wil op jouw kinderen passen. jadiejadie…
Dat vind ik zo’n slechte eerste indruk…
Maar goed…Ik ga mijn moeder gek maken.
De eerst komende vakantie heeft mijn sm vrij gevraagd en die daarna moet ik even kijken. Ga morgen weer het bso bellen. Ze zei dat woensdag de rustigste dag was dus ik wil weten op welke plek hij staat…
ik weet niet of het optie is, of de bso het biedt
maar hier heb je ook de mogelijkheid, om kinderen alleen in schoolvakanties door een nso op te laten vangen
zou je eens naar kunnen vragen
Ik hou mijn hart vast voor bij ons thuis met Lasse straks. En werktijden kunnen wij niet mee schuiven daar we vaste werktijden hebben in hulpverlening en geen familie in de buurt.
Met een beetje geluk mag Lasse nog een tijdje bij Gastouder blijven waar Nena ook nog gaat blijven. Dat geeft wat lucht. Maar gerust ben ik er hier ook niet op.
Wat een ellende.
Wachtlijsten voor scholen zijn hier ook aan de orde van de dag, wachtlijsten voor NSO :roll:
Hier is alles nu geregeld.
De oma van Mark vangt hem woensdag op en maandag en dinsdag werkt Mark een half uur minder waardoor hij hem kan ophalen en haalt hij dat uur op donderdag weer in…
Voor de vakantieopvang was geen wachtlijst :think:
Dus dat is ook geen probleem meer…
er zijn veel ouders, die juist in de schoolweken opvang nosig hebben en niet in de vakanties (leerkrachten…)
dus is er dan vaak wel ruimte