Ja! Eindelijk! ...

… Myrthe slaapt sinds een week de hele nacht door! Meestal van 19 uur tot 7 uur zonder zelfs maar een kik te geven. Heerlijk hoor! :dance:

Héél erg gefeliciteerd met deze doorslaapnachten en geniet ervan :wink: :mrgreen: ! Goed zeg, dat ze het dan toch doorheeft nu :thumbup: !

Das geweldig nieuws zeg!

Veel slaapplezier gewenst met z`n allen!

:dance:

Oooh, Sanne, wat heerlijk! Kun je zelf ook een beetje doorslapen of moet je nog aan je nieuwe ritme wennen :wink: :lol: :lol:

geweldig… Geniet lekker van jullie nachtrust

:dance: nu zelf ook lekker genieten van het doorslapen

Oooh wat zalig!!

Kan Myrthe haar geheime trucje niet even bij Kars influisteren?

Schrok je je de eerste nacht niet te pletter? Of had je zoveel slaap in te halen dat je pas wakker werd toen zij jou heerlijk uitgeslapen wekte? :mrgreen:

Wat een lekkere mijlpaal, nou maar lekker :zzz: !

@Xanna! wrote:

Oooh wat zalig!!

Kan Myrthe haar geheime trucje niet even bij Kars influisteren?

Schrok je je de eerste nacht niet te pletter? Of had je zoveel slaap in te halen dat je pas wakker werd toen zij jou heerlijk uitgeslapen wekte? :mrgreen:

Haar geheime trucje is eigenlijk haar papa’s geheime trucje. Die heeft tegen haar gezegd dat ze maar eens moest gaan doorslapen omdat dat zo lekker is. En dit is dus het resultaat… :shock: :dance:

Ik slaap als een blok, heerlijk. Maar ja, mijn vriend werd so wie so altijd eerder van Myrthe wakker dan ik. Ik word nu alleen wel regelmatig wakker omdat ik moet plassen. Als Myrthe wakker werd, deed ik dat namelijk vaak meteen even. Stom, stom! :wall:

Heerlijk Sanne. Slaap lekker :zzz:

Kan ze het Anyk ook gelijk even leren? :wink:

Ik vind het erg bijzonder dat Myrthe echt van de ene op de andere dag (nacht) is gaan doorslapen. Eerst kwam ze elke nacht en opeens (bijna) nooit meer. Ik had verwacht dat de overgang niet zo abrupt zou zijn. Niet dat ik het erg vind hoor…

Huh… Nu pas… :shock:

Of ben ik zo verwend met Quentin…? :oops: Hij slaapt al sinds hij een week jong is de hele nacht door, en slaapt (als ik vrij ben) vaak door tot een uur of 12.00 's middags… En dan gaat hij de avond ervoor rond 19.00 uur naar bed… :oops: … :shifty:

Gezien de reacties hier, denk ik dat ik gewoon verwend ben… :mrgreen:

Maar SUPER zeg!!! Dat ze eindelijk doorslaapt!!! :dance:

Slaap lekker… :zzz::wink: