bij milan wisten we niet wat het zou worden… we hadden toen geen echo met 20 weken! maar tobias oom kan aan iemand (zn buik) zien wat het wordt… en zo wist hij van te voren al dat wij een jongetje kregen… hij had het op een papiertje geschreven en die aan mn vader gegeven en na de beavlling stond er dus jongetje op!
bij deze zwangerschap kon hij ons met 19 week vertellen dat wij weer een jongetje zouden krijgen… bij de 20weken echo konden ze het niet goed zien… een week later op de pretecho was het helemaal duidelijk!
Tobias oom heeft het nog nooooooooit verkeerd gehad… dus ik vertrouw er volkomen op dat er weer een jongetje uitkomt
Ik heb met 26 weken een echo gehad, omdat met 20 weken ergeen onderkant en beentjes te zien waren…
Eerst keek ze vanaf de buikant en vertelde dat het een meisje was. Wél met de waarschuwing dat ze ook maar een mens was en zich kon vergissen…
Later keek ze vanaf de rugkant en zei:“Ik kan er toch écht geen jongetje van maken”
We zijn ons al te buiten gegaan aan roze kleertjes :oops:
Nog een weekje of zeven, dan kan ik jullie vertellen of ze het goed had…
Ik wist het zeker… ik was zwanger van een jongetje. Bij de 20 weken echo liet de echoscopist me zelf kijken. Ik kon der echt niet meer van maken als een meisje. Hij dacht het zelf ook, maar ze gaven garantie tot aan de deur :lol: Met 28 weken nog een 3d pretecho laten maken en daar nog even gevraagd of ze toch maar even wou kijken of het echt een meid was. En ja het was echt een meid (gelukkig want ik had al een kast vol meiden kleren :roll: )
Hier was het overduidelijk een jongetje! zijn piemel en balzakje waren duidelijk te zien. Volgens mij is het ook zo dat ze eerder een fout maken dat ze een meisje denken te zien maar dat het een jongetje is met zijn geslacht verstopt dan andersom.
Wij ‘denken’ het ook te weten, maar omdat ik het toch niet 100% vertrouw gaat er een WIT pakje mee naar het ziekenhuis(wel zo leuk voor zo’n kleine hummel) EN een roze en een blauwe muts. Zo’n mutsje kost toch niks…
Bovendien maak je met een roze mutsje gauw van een stoer pakje een meidenoutfit en met een wit of blauw accessoire maak je zo duidelijk dat het een jongetje is, dus als de basis maar neutraal is kun je niet fout liggen, toch?
Bij de 20 weken echo (die gemaakt werd door een buro die ook pretecho’s doet) vertelde de echoscopiste dat zij alleen het verteld als ze het zelf 100% weet. Ze vertelde dat ze 1 fout heeft gehad maar dat deze mensen echt aandrongen terwijl ze het zelf niet zeker wist…aan de hand hiervan verteld ze alleen als ze het zelf 100% weet…in de omgeving 2x gehoord dat het fout is geweest. hier haddenze het bij beide goed gezien.
Hier met 20 weken een echo en het was overduidelijk een jongen :mrgreen:
Wel nog een pretecho laten maken maar dat was meer omdat we het leuk vonden!
Meestal is het zo dat een meisje moeilijker te zien als een jongen schijnt hoor weet het ook niet zeker
20 weken echo: meisje
pretecho: meisje
26 weken echo: meisje
Duidelijk dus :mrgreen:
:lol: en dan een jongetje eruit komen :lol:
grapje hoor!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
hhahah dit is echt vet geestig!!!
Bij mij spookt het ook nog wel eens hoor!!! hahah dan hebben we wel een probleempje!! ALLES IS ROZE!!! kep geen enkel kledingsetje voor een jongen en alleen een meiden naam hahah !!!
ach ja 20 weken echo en de 25 weken echo wezen toch echt een prinsesje uit en dan ga ik niet meer twijfelen !!! en zo wel … DAN GAAN WE MET ZN ALLEN HEEEEEEEEEEEEL HARD LACHEN!!! ennuhh blauw word de kamer zoo… en wat betreft de wagen… ja die moeten we dan ruilen :mrgreen: hahahahhahah
kussie
Nou, hier is de kinderwagen zwart en de babykamer wit met oranje, dus zou ook goed voor een jongen kunnen… En die kleertjes, ach daar doe ik dan een andere meiden mama wel een plezier mee :mrgreen:
Bij de 20 weken echo vroegen wij ook naar het geslacht. En toen werd verteld dat we een mesije zouden krijgen. Ze had echt geen piemeltje gezien maar wel de bewuste 3 witte streepjes die je dan ziet als het een meisje word. De pretecho met 22 weken daar zagen we echt een meisjesgeslachtdeel over duidelijk. Wij hebben nu ook echt alleen een meisjes naam en ik heb ook al roze kleertjes gekocht. Heel verleidelijk als je een jongen hebt.
anita
Bij ons was het 2 keer goed!
Jaden was heel overduidelijk een jongetje, en bij Evy was het ook duidelijk een meisje!
Heeee Dames,
Dit is niet leuk hoor, hahahaha. Ik ben van de tweede zwanger en was ervan overtuigd dat het weer een jongetje zou worden. Bij de 20 weken echo zeiden ze “het is een meisje” We waren er allebei stil van, ik heb nog gevraagd of ze het zeker wist. Ze zag duidelijk drie streepjes.
Ik ben twee dagen van slag geweest en nu helemaal gewend aan het idee dat het een meisje word.
Lees ik deze verhalen. Hahahahahahaha.
Dadelijk hebben ze het mis dan ga ik echt keihard lachen.
oh jee toch, nu ga ik tcog weer twijfelen, hahahaha
groetjes Marleen
Ik had ook de overtuiging dat Fenna een jongen zou zijn. Met 18 weken zeiden ze bij de pretecho meisje, en toen moest ik even omschakelen. Ze hadden het goed gezien, Fenna is echt een meid. Dus ik ben blij dat ik het toen al gevraagd had. Had ik nog 20 weken om aan het idee te wennen.
Wij waren afgelopen maandag voor een draaipoging in het ziekenhuis en de gyneacoloog bevestigde nogmaals dat het een meisje werd.
Je kon de schaamlipjes zien, dus ik hou hoop!!!
De gyno zei hier met de twintig weken echo dat het een jongetje was. Hoewel hij geen honderd procent zekerheid kon geven zei hij het toch eigenlijk wel zeker te weten. Omdat hij het zo snel had vastgesteld (zonder ons uitleg te geven), we een foto mee kregen waar wij het niet uit af konden leiden en we allebei tot dan toe het gevoel hadden gehad een meisje te krijgen, toch maar voor de pretecho gegaan (wilde ik überhaupt al graag) en de gyno had gelijk :mrgreen: .
Bij de Alyssa klopte wat ze zeiden met de 20 wk echo.
Deze keer bij de 20 wk echo zeiden ze het met zo n twijfel ook zonder verder uitleg enzo. Gisteren weer een groeiecho gehad en toen was het dus goed duidelijk zichtbaar en was geslacht nog steeds hetzelfde als bij de 20 wk echo. Met 32 wk weer een echo dus iedere keer vraag ik het nu.
Groetjes Ellen