iui

halo dames vraagje ik ben bezig met iui voor de eerste keer maar ben benieuwt hoeveel vrouwen snel geslaagt zijn met deze metode

bij mij zit alles goed alleen bij me partner niet (trage zwemmers) vind het best wel eng vandaag begonnen met clomid dat moet tot de 7de dag en dan 16 naar ziekenhuis voor de ego om te kijken wanneer me eisprong komt.

proberen nu zo lang kinderen te krijgen dus hopen dat dit snel aanslaat :slight_smile:

wie kan me vertellen hoelang en snel het verloopt en ervaringen met pijn en zo ?

groetjes :smiley:

Hoi,

hier goede berichten en resultaten met iui. MAnliefs zaad was niet optimaal en ik een tekorte luteale fase. Wij hebben 2 iui behandelingen nodig gehad om ons grote wonder te mogen krijgen.

Er is ook een IUI topicf. Ga daar ook eens lezen, zitten meer meiden in het schuitje.

Succes.

Liefs, Chantal

Het lijkt me voor iedereen verschillend hoe snel en of je zwanger wordt met behulp van IUI. De eerste keer was ik bij de 5de poging zwanger en nu we voor een tweede bezig zijn beginnen we volgende maand met de 6de poging maar heb ik er weinig vertrouwen meer in. IUI betekend helaas niet dat je zeker weten zwanger wordt al hoop ik natuurlijk dat je snel zwanger zal zijn.

Ik vind overigens wel dat je vrij laat een echo hebt. Ik heb met clomid dag 16/17 een eisprong en dan beginnen ze met echo’s op dag 9. Heeft je arts gezegd waarom je dan pas een echo hebt? Pijn heb ik tot nu toe niet echt gehad met IUI. De eendebek is het vervelendst van het inbrengen voel je vrijwel niets (ik niet in ieder geval).

Succes met je eerste IUI en zoals Chantal al schreef, er is een IUI topic… misschien heb je zin om met ons mee te schrijven.

Groetjes,

Daniëlle

Hallo waar kan ik die IUI topicf vinden,wij bginnen namelijk ook met IUI en vinden het erg spannend.

@Krabje wrote:

Hoi,

hier goede berichten en resultaten met iui. MAnliefs zaad was niet optimaal en ik een tekorte luteale fase. Wij hebben 2 iui behandelingen nodig gehad om ons grote wonder te mogen krijgen.

Er is ook een IUI topicf. Ga daar ook eens lezen, zitten meer meiden in het schuitje.

Succes.

Liefs, Chantal

@Loes1978 wrote:

Hallo waar kan ik die IUI topicf vinden,wij bginnen namelijk ook met IUI en vinden het erg spannend.

@Krabje wrote:
Hoi,

Succes.

Liefs, Chantal

Hier: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=65499