Hallo,
Ik zou graag willen weten welke dag de uiterlijke dag is van de inseminatie. Wij zijn vandaag weer begonnen met de puregon. Eigenlijk zou dan de inseminatie dag in de paasdagen vallen. Maar… het labaratorium is met pasen dicht. We moeten dus hopen op genoeg follikelgroei dat volgende week de inseminatie kan zijn, óf te weinig groei waardoor de inseminatie de dinsdag na pasen kan zijn. Maar ja, dat zijn vier dagen verschil!
Mijn eerste menstruatiedag was maandag. Ik zou dan dus op de 12de dag de inseminatie hebben, of op de 16de dag. Vorige keer zat ik op de 14de dag dat ik geinsemineerd word.
Ik ben vandaag begonnen met 75 puregon. Ik zou die vrijdag dan 11 dagen gespoten hebben.
Ik weet dat elk lichaam anders werkt. Maar heeft iemand misschien ooit op de 12de dag of op de 16de kunnen insemineren?
Anders gaan we waarschijnlijk de poging missen.
groeten,
Jeanine
Het is maar net hoe snel je lichaam op de hormonen reageert. Bij mij was het altijd vrij laat, omdat ik langzaam reageerde. Ik heb wel eens de IUI op dag 17 gehad, maar voor de rest was het altijd later. Het kan zijn dat je nu wat sneller reageert en dat het twee dagen eerder kan. Maar misschien is het ook wel mogelijk om de inseminatie iets langer te rekken, zodat het net na de Pasen valt. Helaas kun je er niet zoveel van zeggen.
Ik hoop voor je dat het door kan gaan, anders is het wel balen!