iui in voorburg???

Hoi meiden,



Bij mijn man is vorig jaar december zijn sterilisatie ongedaan gemaakt, nu ben ik nog niet zwanger. Wij hebben een afspraak gemaakt voor 6 februari in de kliniek in Voorburg. Wat kunnen wij verwachten en hoe gaat het allemaal in zijn werk.

Ik hoop dat hier meiden zijn die mij er antwoord op kunnen geven, ik vind het allemaal toch een beetje eng.

Mijn 4 kinderen zijn allemaal (bij een vorig huwelijk) via de "normale"manier verwekt.

Dank jullie wel voor de moeite.

Miranda

Hoi Miranda,



Ik kan je helaas niet vertellen hoe het allemaal gaat.

Maar wij zitten in hetzelfde schuitje zoals je weet (via topic hersteloperatie man). Ik heb dan nog geen kinderen.

Wij hebben ook een afspraak gemaakt over de gang van zaken, van wat nu? Aanstaande maandag hebben wij onze intakegesprek in Leiden.



Ik hou je op de hoogte.



Groetjes

Mira

Wij hebben ook een afspraak gemaakt over de gang van zaken, van wat nu? Aanstaande maandag hebben wij onze intakegesprek in Leiden.


Hallo,

Mira, heb je een afspraak in het LUMC? of bij de SMCG? Ik wens je veel succes en sterkte! Laat je nog weten hoe het is gegaan?

Ik was bij de SMCG in behandeling, bij een intake-gesprek moet je je verhaal vertellen, wat voor onderzoeken je al hebt gehad. De arts stelt dan een behandelingsplan voor, dit wordt eerst besproken in een team. Er wordt meteen een vervolgafspraak gemaakt, voor je het weet zit je in de MMM! Bij mij werd er eerst IUI-behandelingen voorgesteld, deze heb ik 5 keer gehad, ik mocht daarna over op IVF-behandelingen, bij de 3e behandeling was het raak! Inmiddels ben ik moeder geworden van een prachtige zoon!

Ik weet niet of de kliniek in Voorburg, hetzelfde kliniek is als Leiden.
Wens je veel succes!

Liefs,
Monique

Hoi Monique,



Wij gaan ook naar SMCG of CASA Leiden. Maar als ik jou zo hoorrrrr… dan laten ze er geen gras over groeien. Ik ben benieuwd maandag.



Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte.



Liefs

Mira