gefeliciteerd bigsby!!! Super nieuws!!!
Ik duim voor je Elle…!
@bigsby wrote:
Ik kan het niet geloven, hij is positief :shock: ik was om 5 uur al wakker van de spanning :mrgreen:
jaaaaaaaaaaaa gefeliciteerd meid :dance: :dance: :dance: :dance:
Dankje wel allemaal :-*
Ik blijf gewoon doorduimen voor jullie allemaal
Ik zag dat Spigney morgen op haar Nod zit
@bigsby wrote:
Dankje wel allemaal :-*
Ik blijf gewoon doorduimen voor jullie allemaal
Ik zag dat Spigney morgen op haar Nod zit
Mooie banner heb je meis!
Gister is bij Kymm het infuus eruit gehaald. Misschien dat ze vandaag óf morgen naar huis mag.
Niet alles komt er nu meer uit, beetje vocht blijft binnen. En das toch wel het belangrijkste. Eten komt wel weer.
Ze vermoeden dat het een combinatie is van het virus wat momenteel heerst en zwangerschaps-misselijkheid.
Ik hoop voor haar dat ze niet 9 maanden beroerd blijft
Nou helaas… gisteravond heeft de ongi weer doorgezet
We gaan maar weer met frisse tegenzin een nieuwe maand tegemoet…
Gelukkig gaat het beter met Kymm!! En inderdaad niet te hopen dat ze hier 9 maanden lang last van zal hebben!!!
Sterkte weer voor iedereen!!! We blijven duimen dat 2011 een mooi jaar wordt voor iedereen waarin al haar dromen mogen uitkomen!
Hmm spigneys balen joh :S Maar goed idee om met goede moed de nieuwe maand in te gaan
Bigsby gefeliciteerd!! Dat is nog eens goed nieuws Geniet ervan!
Wat balen Spigney :hug: :hug:
Fijn om te horen dat het met Kymm wat beter gaat.
Bigsby van harte gefeliciteerd!!! Echt geweldig nieuws! Geniet ervan hè!
DAVINA & BIGBY: Super Gefeliciteerd!!!
Spigneys: Balen joh, weer niet! Dikke :hug:
Hier gaat alles weer redelijk goed.
Vorige week zondag toch maar even de huisartsenpost gebeld vanaf mijn werk. Was al meer dan een week aan de diarree en aan het overgeven en kwam ineens tot de ontdekking dat ik vanaf zaterdag niet meer geplast had. Aan de huisarts het hele verhaal uitgelegd icl. het verhaal van ons engeltje Stijn*. Ze is toen gelijk het ziekenhuis gaan bellen en daar moesten we meteen komen. Met de kleine was gelukkig alles goed, maar ik was een beetje erg uitgedroogd. Van zondagavond tot woensdag aan het infuus gelegen en donderdag mocht ik lekker weer naar huis. Misselijkheid is met tijden nog aanwezig, maar hoef gelukkig niet meer over te geven. Hopelijk mag ik vanaf nu een beetje gaan genieten. Vandaag de mijlpaal van 12 weken bereikt. Nu op naar de 19w5d.
Voor alle dames: een dikke :hug: :hug:
Hoi allemaal,
Zal me even voorstellen ik ben Face (echte naam hou ik nog even prive)
Ben 27 jaar en heb een hele lieve vriend waarmee ik 8/5 jaar samen ben.
Wij hebben altijd al een kinderwens gehad maar sinds een jaar echt bezig,Helaas kregen we te horen dat de zaad van mijn vriend niet 100% is. We zijn nu al een aantal keer bij de gyn. geweest en gaan met de behandeling IUI starten. Fijn dat ik hier jullie ervaringen kan lezen en kan delen.
Groetjes Face…
Welkom Face!
Stel je vragen, ongerustheden ect hier gerust.
Er is altijd wel iemand die reageerd.
Gewoon een hele fijne groep meiden hier, die precies weten wat het met je doet, we zitten immers allemaal in hetzelfde schuitje hier!
Face welkom hier! En ik hoop dat iui snel mag gaan lukken voor jullie!
Kymm fijn dat je weer thuis bent. Dat was wel schrikken zeker???
Hier is al bijna de 1e doos spuiten erdoor. Woensdag naar de vpk voor uitgangsecho en prikles. En ws mag ik donderdag gaan beginnen met hormonen om te gaan stimuleren. Spannend. Wordt steeds echter zo…
kymm dat was ff spannend zeg! :hug: , gelukkig gaat het nu beter en fijn dat alles goed is met jullie ukje :inlove:
face welkom, hopelijk gauw goed nieuws voor jullie
chantal spannend hoor, wanneer zou dan de eerste punctie ongeveer kunnen zijn?
hier gaat goed, Wesley groeit goed en is altijd vrolijk :inlove:
volgende week gaan we met een hapje beginnen, ik ben benieuwd hoe dat gaat :mrgreen:
Heb je nog leuke foto’s van Wesley???
Leuk met hapjes beginnen!!! Fototoestel en camera erbij houden!
Gaat alles goed met jullie? En al helemaal gewend aan het moederschap?
de planning is dat de punctie de laatste week van jaunari is…das over 2 weken al :shock: :shock:
haha ja ik houd de camera erbij, we beginnen op zondag dan is hubbie er ook bij :mrgreen:
oei spannend hoor over 2 weken al, hopelijk is het 1 keer nodig
hier een foto van m`n deugnietje :inlove:
en deze is grappig, papa was aan het plagen :lol:
Hihi das zeker een deugnietje schaap, maar wel echt een lekker ventje om te zien zeg!
Welkom Face! Ik hoop dat de IUI gauw z’n vruchten af gaat werpen Ik schrijf hier ook pas net mee en wij hebben net de 1e iui achter de rug, nu in de wachtweken Helaas blijkt tot op heden het zaad van mijn manlief ook niet zo snel te zijn (wel voldoende maar een hoop met weinig beweeglijkheid).
Voor jou wel even heftig geweest dus Kymm, maar nu weer lekker thuis, hoopt dat je verder lekker kunt genieten!
Jij dus al druk in de weer krabje, spannende tijden ook voor jou. Succes meid!
Kymm, pff het zit je ook niet mee h’e :hug:
Fijn dat het nu weer wat beter gaat, hopelijk blijft dat zo.
Enne lekker 12 weken :dance:
Welkom Face
Spannend Krabje, hopelijk is al deze moeite niet voor niks geweest
Wat een lekker kereltje Schaap :inlove: :inlove:
Wesley is :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Wat een onzettend lekker ventje zeg!!!