IUI deel 9

Jammer zeg anoniem :cry:

Succes vandaag met je FM Bigsby!!

Deze ronde maar weer proberen met Clomid… we gaan het wel weer beleven…

Ik baal zo hé, net weer iets wat weer moest gebeuren :twisted:

Deze ronde moet ik voorbij laten gaan, ik had echt veel te veel eiblaasjes :twisted: Er gingen er sowiezo 4 a 5 springen en 3 waarschijnlijk, ook had ik nog 5 van 10 a 12 mm :shock:

Bigsby dikke knuff!!!

Hier ook weer een ronde verder, op naar de allerlaatste iui :pray: :pray: :pray:

Ik hou jullie toch in de gaten hier hoor :wink:

Tinka gefeliciteerd!!! Strooi de zwangerschapshormoontjes maar uit hier…en meiden wel vangen dan he!!!

Natascha :-*

Hoi meiden,

Mag ik hier ook komen meeschrijven? Ik zal me eerst even kort voorstellen. Ik ben Elle (niet mijn echte naam), in december wordt ik 32 en in januari ben ik 2 jaar gestopt met de pil. Het is helaas nog steeds niet gelukt om zwanger te worden van ons eerste kindje, dus zitten we sinds mei 2010 in de mmm. Nu zijn alle onderzoeken (incl. HSG en kijkoperatie) achter de rug en alles is goed, behalve onze samenlevingstesten (3 keer negatief, dus waarschijnlijk vijandig slijm). Ik ben vanmorgen bij de gyn geweest en die heeft ons nu op de wachtlijst gezet voor IUI (gelukkig is die maar 2 a 3 maanden). De eerste 3 cycli gaan met milde stimulatie (clomid en pregnyl) en de 3 daarop volgende met meer stimulatie als ik dan nog niet zwanger ben. Als het dan nog niet gelukt is, wordt het IVF, maar hopelijk zal dat niet nodig zijn.

Elle welkom hier!

Ik hoop dat IUI voor jou snel gaat lukken :pray:

Nieuwe Ronde

Krabje (9e iui)

Bo83 (2e iui)

Bigsby (3e iui) wachten op ongi, ronde overslaan ivm veel eiblaasjes

Esseke (3e iui)

Spigneys (5e iui)

Babyenschede (3e iui)

Anoniem (4e iui)

IUI gepland op:

Wachtbankje

Kymm: 15-11 NOD (10e iui)

Twinnie: 22-11 NOD (3e iui)

Zwanger

Tinka (na 5e iui) uitgeteld op 22 juli 2011

Rustpauze

Yvonco (3 iui’s gehad, eerst evaluatie. ws weer starten in jan)

Kymm vandaag NOD. En hoe gaat het??? Ik duim voor je :pray: :pray: :pray: :pray:

@Krabje wrote:

Elle welkom hier!

Ik hoop dat IUI voor jou snel gaat lukken :pray:

Bedankt, en ik hoop het ook!

Ik zie dat jij voor de laatste IUI gaat de komende ronde. Ik ga hard voor je duimen dat je nooit aan die ICSI hoeft te beginnen :pray:

Damn Bigsby! Daar zit je niet op te wachten!

Je zat nu aan de hormonen toch?

Nou Tinka stooien maar, ik wil wel vangen! @Natascha: dankjewel :wink:

Hallo Ello, welkom en hopelijk verloopt alles heel voorspoedig!!

Ja dit was mijn eerste ronde met hormonen :?

Krabbe, voor Jou ook een dikke knuppel.

Elle, hopelijk gaat iui werken voor jou :pray:

@bigsby wrote:

Hoe weet je dat ik Krabbe heet?? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Enne die knuppel die hoef ik niet :angel: :mrgreen: Knuffels vind ik wel fijn :mrgreen: :-*

Elle ik hoop ook dat de laatste iui gaat lukken :pray:

hahahahaha ik lig in een deuk…sorry :oops: :oops:

wat je nou met die knuppel moet :think: :lol:

Natascha er geen leuker vermaak dan leedvermaak he? :lol: :lol: :lol:

hahaha ach weet je ik heb een te groot inlevingsvermogen en visualiseer de dingen gewoon erg goed :mrgreen: :mrgreen:

Zag je gewoon met een knuppel achter rode duiveltjes aanrennen :lol: :lol:

@Krabje wrote:

@bigsby wrote:

Hoe weet je dat ik Krabbe heet?? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Enne die knuppel die hoef ik niet :angel: :mrgreen: Knuffels vind ik wel fijn :mrgreen: :-*

:lol: :lol: :lol: dit berichtje heb ik met mijn telefoon gestuurd, hij verandert af en toe de woorden als ik ze niet bevestig. Moet ik nog ff aan wennen :lol: :lol: :lol:

H’e heb ik tenminste nog een beetje lol vandaag :wink:

@Natascha1975 wrote:

hahahahaha ik lig in een deuk…sorry :oops: :oops:

wat je nou met die knuppel moet :think: :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol:

Ik ren achter mijn eigen pechduiveltje aan :roll: :mrgreen:

Hallo mag ik ook meeschrijven… Ik ben Davina en ben sinds juli 2009 bezig voor een tweede kindje. Ik heb een dochter Anna van bijna 5. En zou graag een tweede willen. Dit is nogal moeilijk aangezien ik zelf geen rijpe eicel aanmaak en gebruik vanaf februari clomid 100 mg, nog niet zwanger helaas en dus vanaf de eerste week jan iui ben erg benieuwd. Maar wel blij dat er wat gebeurt met hopelijk betere kansen

Iedereen succes…