IUI deel 9

Sterkte Babyenschede!

Ik heb ook mijn IUI een paar keer op dag 10 of 11 gehad!

Dank je wel wel, lief!

Ik zit nu wel met een dilemma. Heb gisteren mijn iui gehad, hebben gisteravond ook nog geklust zelf, maar nu voel ik mijn eisprong vanmorgen nog heviger dan gisteren. Ik ben vanmorgen wel met utrogestan begonnen. Heeft het dan nog zin om vanavond zelf weer te klussen? Of komt er toch niks doorheen vanwege de utrogestan?

Gecondoleerd babyenschede, lijkt me erg heftig allemaal wat je nu meemaakt! Vast en zeker dat je vader toekijkt en dichtbij jullie staat ook al is hij niet hier.

Vandaag zelf de eerste fm gehad en er was nog niets bijzonders te zien behalve heel veel kleine eitjes maar ja, dat is die pco natuurlijk. Moet vanavond mijn dosis Gonal-F ophogen en zaterdagochtend weer voor een meeting, hoop dat dat dan wat beter is en we een paar goede eitjes die wel door willen groeien!

Gecondoleerd babyenschede :hug: :hug:

ik had de IUI altijd op dag 14, met Wesley zelf 2 dagen later :inlove:

de rest succes :pray: :pray: :pray:

ik heb trouwens vandaag m`n eerste werkdag gehad, was heel apart, maar ook wel heel erg leuk weer :mrgreen:

@anoniem wrote:

Hoi!!

Vandaag de 1e fm gehad op dag 9. En al een ei van 18 mm. Dus de pregnyl zit er al in en de iui is zaterdag op dag 11 al!

NOD is dan 13 november. Nu maar hopen dat de Sint een positive test voor me meeneemt :mrgreen:

@ Babyenschede:

Gecondoleerd met je vader.

@ Bo83

Ik duim voor je dat er zaterdag mooie grote follikels zijn!

Nieuwe Ronde

Spigneys (4e iui)

Krabje (8e iui)

Kymm (10e iui)

Twinnie (3e iui)

Bo83 (2e iui)

IUI gepland op:

Tinka: 29-10 IUI (5e iui)

Anoniem: 30-10 IUI (3e iui)

Wachtbankje

Bigsby: 4-11 NOD (2e iui)

Esseke : 6-11 NOD (2e iui)

Babyenschede: 10-11 NOD (2e Iiui)

Rustpauze

Yvonco (3 iui’s gehad, eerst evaluatie. ws weer starten in jan)

Hoi dames!

Vandaag heb ik gebeld en morgen heb ik een belafspraak met de ivf arts. Dan krijgen we te horen of we ivf of icsi gaan doen. Ben benieuwd…

Babyenschede: Nog gecondoleerd :hug: :hug:

Duimpjes draaien voor je. Enne pijn van de ovulatie kan een paar dagen aanhouden. Dat heb ik wel altijd!

Schaap: alles goed met Wesley? Gaat hij naar kdv of past er een oma op?

succes krabje!

Hier was eht sperma erg slecht vandaag, maar 1 milj zwemmers op pad gestuurd… Weinig hoop dus deze ronde :frowning:

chantal Wesley gaat donderdags naar mijn moeder en vrijdags komt mn schoonmoeder in huis en zaterdag is het papadag :mrgreen:<br /> het gaat heel goed met mn mannetje (op krampen na dan :frowning: )

hij eet en slaapt goed en ik denk dat ie weer flink is aangekomen :lol:

volgende week weer naar het cb dus ben benieuwd.

spannende tijden voor jullie, ik hoop dat IVF echt niet nodig is voor jullie :pray:

tinka blijven hopen, al wordt het steeds moeilijker :hug:

@ BabyEnschede: Gecondoleerd met dit grote verlies. Heel veel kracht voor de komende tijd. En hopelijk stuurt hij een hoop positieve energie op jullie af :hug:

@Schaap: Hoe was het om weer te moeten werken en jullie mannetje alleen te moeten laten?? Lijkt me zó vreemd.

Bij ons gaan schoonouders dinsdag en woensdag oppassen, en donderdag is het papadag. Andere dagen ben ik gewoon thuis.

@Tinka: :hug: das even een tegenvaller. Maar probeer positief te blijven, er hoeft er maar 1 de winnaar te zijn. :hug:

En voor alle dames die weer een IUI gepland hebben en op het wachtbankje zitten :pray: :pray:

heel vreemd, maar hij is in goeie handen en wordt lekker verwent :inlove:

hoe is het met jou, bijna op de helft :dance: lekker genieten meid :-*

(het begint alweer te kriebelen hier :oops: )

Al twee dagen extra Gonal aan het spuiten van vandaag voor de tweede fm en totaal geen verschil met twee dagen terug… :? Nu maandag weer terug, hopelijk dan wel wat resultaat.

hey meiden ik breek ff in…

Ik wil jullie allemaal veeel succes met jullie pogingen wensen…hopelijk komen er allemaal positieve testen voor jullie.

Ik heb ooit 1 iui poging gehad, maar wij zijn daarna meteen voor Ivf gegaan…met een mooi resultaat, nu zitten we weer in het ivfproces dus ik weet wel hoe moeilijk t soms kan zijn…

Geef de moed niet op dames!!! :hug: :hug: :hug:

@Natascha1975 wrote:

hey meiden ik breek ff in…

Ik wil jullie allemaal veeel succes met jullie pogingen wensen…hopelijk komen er allemaal positieve testen voor jullie.

Ik heb ooit 1 iui poging gehad, maar wij zijn daarna meteen voor Ivf gegaan…met een mooi resultaat, nu zitten we weer in het ivfproces dus ik weet wel hoe moeilijk t soms kan zijn…

Geef de moed niet op dames!!! :hug: :hug: :hug:
dankje meid!

@babyenschede gecondoleerd met je vader, het zou mooi zijn als hij die positieve energie naar jullie toestuurd, jullie verdienen het!

Zelf heb ik vrijdag een fm gehad en er zat er pas 1 van bijna 10 mm. Niet veel dus. Moet dinsdag weer terug en dan maar hopen dat er 1 of meer goed gegroeid zijn en we de iui kunnen hebben.

@anoniem wrote:

Hoi allemaal,

ik zit weer op het wachtbankje. VAndaag weer de iui gehad.

@ Krabje

Hoe was het bij de ivf arts?

@ Tinka

Duimpjes draaien voor jou. Wij hadden nu maar 2 miljoen zwemmers, dus ook niet heel veel. Pfff dat past dus wel bij de laatste aantal keren. :roll:

Hoi meiden, even niet op kok geweest.

Vrijdag had ik de belafspraak met de ivf arts.

We hebben een ICSI indicatie gekregen. Was wel een een hele klap in mijn gezicht. Er waren maar 0,8 miljoen goed bewegende zaadcellen gevonden.

Voor mijn gevoel verklaard dat wel waarom het nog steeds niet lukt met iui nu. Wou gelijk al evt de laatste 2 iui’s niet meer doen, maar hub denkt daar anders over. En ik na een nachtje slapen ook.

Dus we zetten ons volledig in voor de laatste 2 iui’s en anders gaan we vol voor de icsi.

Meiden op het wachtbankje: Succes!

Zal het lijstje even bijwerken…

Nieuwe Ronde

Spigneys (4e iui)

Krabje (8e iui)

Kymm (10e iui)

Twinnie (3e iui)

Bo83 (2e iui)

IUI gepland op:

Wachtbankje

Bigsby: 4-11 NOD (2e iui)

Esseke : 6-11 NOD (2e iui)

Babyenschede: 10-11 NOD (2e iui)

Tinka: 12-11 NOD (5e iui)

Anoniem: 13-11 NOD (3e iui)

Rustpauze

Yvonco (3 iui’s gehad, eerst evaluatie. ws weer starten in jan)

Afgelopen vrijdag weer naar de FM geweest.

Er zat 1 follikel links van 16,8

Vanmorgen 2 pregnyl gespoten en morgen om 18.00 uur de IUI.

Vanaf morgen dus weer 2 verschrikkelijke weken wachten

Twinnie, Hopelijk is er dinsdag een heel mooi groot ei te zien :pray:

Kymm, spannend, succes morgen!

Krabje, dat is balen zeg! hopelijk heeft een van de laatste IUI’s toch nog een positief resultaat :hug: :hug:

Hier gaat alles goed, ik wacht nog steeds gedulig af

:liar: :liar: