Hoi iedereen!
Volgende cyclus gaan we beginnen met de eerste IUI behandeling. Daarvoor moet ik clomid slikken en voor een injectie om de eisprong op te wekken. De gyneacoloog denkt dat we een goede kans maken om zo zwanger te worden aangezien er geen bijzonderheden zijn gevonden. Jullie snappen de vraag al…Wie heeft dat ook gehad en is op deze manier zwanger geworden?
Liefs optimist
Hallo optimist,
Jouw vragen omtrent je IUI-behandelingen kan je stellen in deze toppic!
Hier kan je alles met je lotgenoten delen!
Succes met het zwanger worden.
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=41069
Liefs,
Moon
@Optimist wrote:
Hoi iedereen!
Volgende cyclus gaan we beginnen met de eerste IUI behandeling. Daarvoor moet ik clomid slikken en voor een injectie om de eisprong op te wekken. De gyneacoloog denkt dat we een goede kans maken om zo zwanger te worden aangezien er geen bijzonderheden zijn gevonden. Jullie snappen de vraag al…Wie heeft dat ook gehad en is op deze manier zwanger geworden?
Liefs optimist
Bij ons was ook niets “mis” maar een zwangerschap liet wel heel lang op zich wachten. Wij hebben toen eerst 3 pogingen IUI gehad zonder clomid en daarna 2 pogingen IUI met clomid en de laatste poging was het raak. Onze dochter is nu bijna 15 maanden en in Juli beginnen we opnieuw met IUI omdat de pogingen om zwanger te worden van een brusje tot nu weer niet lukken. Ik hoop dat wij ook meteen met de IUI met clomid mogen beginnen want voor mijn gevoel heeft de combinatie IUI en clomid beter gewerkt als IUI zonder clomid.
Succes met je IUI poging(en). Hopelijk mag het snel raak zijn!
Groetjes,
Daniëlle
Ook hier een verhaal waar het positief is gegaan. Eerste poging was met 50 mg clomid maar toen pas late eisprong ern weer korte lf. Met de 2e poging 100 mg clomid gehad en een positieve test na 2 weken.
Ik was dus na de 2e poging al zwanger en dat terwijl het de vraag was of het uberhaupt met iui zou lukken, wij kwamen al voor ivf in aanmerking.
Ik wens je heel veel succes!!! Zoals Moon al zei bij het iui topic zijn meer meiden die in die situatie zitten en waar je veel aan hebt!!
Liefs, Chantal