itunes kaart

Wie gebruikt er wel eens een ituneskaart? Mijn zoon heeft gisteren eentje van oma gekregen voor zijn verjaardag. Hij heeft een iphone en wil graag nieuwe muziek erop. Ik vond het een beetje gek om eerst een cd te kopen en dat op de telefoon te zetten. Normaal gaat een aankoop van onze rekening af maar ik wil hem leren dat dat niet altijd kan en mag. ( hij vraagt het altijd hoor.)



Als ik nu het nummer van de kaart intoets bij wissel in moet ik het dan direct helemaal opmaken of blijft het als een soort tegoed staan en word het tegoed eerst opgebruikt.

Gaat het tegoed alleen naar zijn telefoon of ook als ik met mijn telefoon en ipad wat koop. ( we gebruiken hetzelfde account zodat ik ook zijn aankopen en gratis apps krijg. en de mailtjes zodat ik goede controle heb op wat voor spellen enzo)



Avast bedankt voor de uitleg.

Hallo Ariel



Je krijgt een tegoed op je itunes account en eerst wordt je tegoed opgemaatkt. Je hoeft het ook niet in 1 keer op te maken, de rest blijft beschikbaar op je account.



Het tegoed wordt toegevoegd aan een account dus als je dat account op meerdere toestellen gebruikt dan gaat ook het tegoed af voor alle aankopen die je op deze toestellen doet.



groeten

Isle

Bedankt voor je antwoord! Even zelf niets doen dus. Nou ja, geen betaalde apps of muziek downloaden :mrgreen:.