Ischias, wie nog?

Nou, ik heb het nu pas gekregen! Kindje is inmiddels 2,5 maand. Heb echt veel pijn gehad de afgelopen week. Zelfs als ik in rust op bed lag. Daaraan merkte ik dat het niet om spierpijn o.i.d. Ben ook aan het overwegen om hiermee naar de fysio te gaan. Weet namelijk van een aantal mensen dat ze er gewoon chronisch last van hebben.

Het was meteen weg en ik heb het bij alle 4 mijn jongens terug gehad!

Ik had er daarna namelijk ook nog last van.

Als ik uit was geweest en aan het dansen was geweest dan kan ik de donder er op zeggen dat ik 1a2 weken daarna pijn heb.

Ik ben hiervoor ook naar de huisarts geweest en die wist het niet en heeft mij doorgesuurd naar de fysio…die kon het ook niet vinden :?

Ik weet het pas sinds gisteren wat het was ik heb namelijk sinds een week vreselijk last van brandende pijn in mijn heupen en pijn in die zenuw die aan de linkerkant loopt.

Ik snapte er niks van heb niks bijzonders gedaan(lees niet gedanst) maar dan toch die pijn in ene.Daarnaast erg moe en last van mijn eierstokken(te hoogte daarvan)en soms erg last van ongestelheids gevoel.Soms erg en soms minder of is het weg.

Ik ben daarom maandag naar de huisarts geweest en deze klachten aangegeven kreeg een formulier mee en mocht bloed laten afnemen en morgen mag ik terug voor de uitslag en moet ik ochtend urine meenemen voor testen op blaasonsteking en een test vor nier functie of zoiets.

Ik snap er niks van wat er aan de hand kan zijn…

Maar nu ik het weet wat het is kan ik dit morgen wel aangeven bij mijn huisarts.

Marleen